Матеев, така да бъде обаче си свери часовника кога ще се изплатят електролизерите и може да коментираме. Мисълта ми бе че ако алтернативата е водород, това означава голям скок на цените на енергоносителите..по точно много голям. Също така при тези превръщания на тока във водород и обратно на водорода в ток се губи доста енергия. По добре зареждай батерии. Разбирате ли, защо арабите харесват идеята за водорода ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.
Има и още нещо - една соларна централа за производство на водород е по-евтина от една истинска централа, защото няма нужда от инвертори, които да преобразуват от DC в AC. Просто DC тока от модулите.директно ще се използва във ваните за производство на водород без никаква междинна електроника.Last edited by Mateev; 19.12.2021, 02:13.
Коментар
-
Не технически е решен, дори отдавна..финансово не може да се реши защото тези неща са скъпи - тръбопроводите и резервоарите под високо налягане, има автомобили на Тойота които са на водород и се продават в Колифорния и Япония. Горивото е толкова скъпо че никой не ги иска , ако трябва да го плаща.D.Y.F-091066
Коментар
-
fbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеРазкажете повече за тази много напреднала технология моля,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Туй микромодула ли?
Коментар
Коментар