If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги
То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
https://www.evspecifications.com/en/model/16f9a7 , ето ги параметрите на по нова версия с 60кв ел.мотор и цена 19900евро пишат. Не знам това предполагам е цена без субсидия, и тогава в Германия ще струва 10к, ако субсидията там е 10к.
Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават съсите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии.
Огъването при навиване, създава неравномерни напрежения в слоевете и води до тяхното прищипване или отлепване един от друг, а те-до неравномерна плътност на тока и предпоставки за дендрити. Освен това, неравномерната дебелина на слоевете и напъхването на един фишек в щампован метален цилиндър (който, също има някакви разлики в геометрията от бройка кум бройка), на места, размества а на други-сваля част от слоевете и, в резултат, имаме предпоставки за нееднаквости в ел.показателите, за къси съединения и термични разлики. Голям единичен елемент - огромна мощност при късо съединение, неограничена от нищо, а също, нетно, по-забележими разлики в капацитет и вътр.съпротивление. Ами, НЕ СА за пренебрегване тези "дреболии".
Бе тя химията добре, ама сглобката ТНТМ Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
Харесах. Не знам обаче, кога застаряващият габровец ще вдене че, ако не ти е обмислена конструкцията, никакво или почти никакво значение няма, колко точно, ти е съвършена химията. И, че няма значение, дали си или не си вкарал милиарди: Ако си допринесъл, си и никакви Матейковци, не могат да променят този факт.
Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават късите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии. Също ако почваш да правиш ел.коли, избираш най добрата електрохимия, защото тя има голямо значение за името което ще си изградиш. От нея зависи дали клиентите ще карат дълго с поставената батерия, тези които правят електровелосипеди нямат тази възможност понеже обема на поръчките им е малък и Панасоник като нямат капацитет да произвеждат ..та те отиват при други производители на батерии и техните батерии издържат 3 - 4 години, там вече клиентите се оплакват от батериите и ако набарат батерийки от Панасоник и дори да са от дефектирали модули на Тесла е голяма радост да си направят с такива батерия. Иначе всичко което може да намериш на дребно казват въобще не е това качество.
Коментар