Имхотеп, да ти дадем едни чертежи по които да направиш един топлообменник и да го изпробваш, защото така ще продължаваш да си мислиш че не може да стане и такова нещо няма...и т.н.т. Няма грам смисъл в този спор.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
От микромодула ти ще излезе същото квот' и от тръбичката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
При наличие на тотален BMS, където ВСЯКА клетка се следи, смяната не е само до умения и познания. Искат се технологично оборудване и сервизни условия, което, силно оскъпява операцията па, ако ще, самите батерийки, да са по лев едната. ЕТО ТОЗИ проблем, решава микромодулната конструкция но, още си плюят в пазвите и кълнат, че е било нямало такова животно. Затова и наш човек, така мисли. После, когато стане масово, сам ще се чуди, що е скачал но, то и в името му пише, че е червен. Т.е., и да/не скача, все тая.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТой го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.
Коментар
-
Той го казва в смисъл както е с инструментите на ток, батерията е много скъпа да я смениш и по добре си купи нов. Само че това е за тези които си служат с такива инструменти, но не са много на ти с техниката. Защото всеки може да си вземе отделни елементи и да си ги подмени, така че номера минава частично и не е правило. Колите са доста скъпи, ако батериите са на днешните цени и наистина са скъпа част, което си е факт.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.
Така че, червеният, преиграва.Last edited by Pyramid; 15.07.2021, 22:28.
Коментар
-
Няма да видим нищо, той си го каза - основното в електромобила е батерията, като свърши - хвърляш, ако ще електромобила да е Ягуар или Порше. Тези колички външно приличат на Next eGo, и колко да приличат, ами има Митсубиши което също си прилича с тях от същата година.
Моята идея е че нестандартната техника е допълнително в пъти оскъпена, защото трудно се поддържа и обременява дори производителя с разходи от които няма да спечели. В един момент потребителите започват да избягват такива неща подминати от стандартизацията, те са неудобни, купуваш си проблеми, губиш си времето. Няма смисъл от купе от дуралуминий в количка която живее колкото е живота на първата и батерия, това са пари хвърлени на вятъра. А тези таралясници от снимката им искат по 4к.евро почти и са в лошо състояние, иначе би се намерил кой да им имплантира някакви батерии. Освен това нали имаше в пресата информация че първите собственици на Тесли са си сменили батериите които са издържали по 13 години, не пишеха че си изхвърлят колите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Именно твоя начин на разсъждение е грешен
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАми няма как да е основен компонент батерията, имаше една приказка - купи си една туба бензин и се качи да се возиш на нея. Да обаче бензина е стандартизиран, да си виждал някой да се пробва да ти продава 75 октана, а може да се произвежда и такъв. Просто в анархията батерията е компонента, защото няма кой да наложи стандарт или сега анархията е стандарта. Стартерните акумулатори са стандартизирани, никой не пробва да произвежда нестандартни защото ще трябва да ги подарява.
Коментар
-
ЕС планира да забрани традиционните коли
Планът е да има само електромобили след 2035 г.
https://nova.bg/news/view/2021/07/14...E%D0%BB%D0%B8/
Коментар
-
Ами няма как да е основен компонент батерията, имаше една приказка - купи си една туба бензин и се качи да се возиш на нея. Да обаче бензина е стандартизиран, да си виждал някой да се пробва да ти продава 75 октана, а може да се произвежда и такъв. Просто в анархията батерията е компонента, защото няма кой да наложи стандарт или сега анархията е стандарта. Стартерните акумулатори са стандартизирани, никой не пробва да произвежда нестандартни защото ще трябва да ги подарява.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, коя е френската кола, това е с мотор на Бош. Би трябвало да е добър, те си изпипват нещата. При електровелосипедите техните мотори се котират, само цените им са безсрамни.
https://observers.france24.com/en/eu...tolib-bluecars
Коментар
-
Pyramid, много добре знам че модула е таблес плюс високо напрежение което излиза от него и може да се пусне по тънки кабели без да ги стопли, това е истината. Но новата батерия на Тесла е направо от космоса в сравнение с това което слагат другите, макар да не е точно 100 процента таблес, другите са поизостанали все още в разбирането за електроколите в сравнение с Тесла. Мисълта ми е че това което грее в ел.колите си прахосва енергия, преди години един познат мереше комп.захранвания на които даваха кпд 95%, натоварени като топлят падаха на 65% и с ефективността при електричките е така и това качва разхода на ток. Модула ще смъкне разхода на ток , предубеден съм. За паленето, рядко се палят в интерес на истината и това е с батерийки които са самостоятелни и трудно биха отдали топлината на някакво друго тяло, за модула ако имаш притеснения според мен е незапалим освен ако не попадне в пожар. Кобалта е интересен да се отстрани, не знам дали си попадал на информация че никела и кобалта без силно обръчване - авария или умишлено, от естественния фон който пулсира успяват да дръпнат радиация ако са количество и фона около тях е по висок..ниски стойности пак но така си мисля - по добре да ги няма. Но дори само един такъв модул да се добави към една батерия, като буфер да посреща големия ток ще бъде добра стъпка.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар