IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
    Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
    За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
    НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
    Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
      Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
      Поне вътре в батерията.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт
        Тогава на завой при 60 км/ч колите ще се преобръщат и ще продължат по покрив. Следователно колелата трябва да се сложат на покрива, а "таванът" да стане под.

        Или пък да ги катапултират още на тръгване, а към батериите да добавят по един надуваем с водород дирижабъл, дрон и фотопанели - хем няма да падне някому на главата, хем ще си виси горе и ще се зарежда, пък ти на връщане ще си я прибереш и ще пуснеш скарата с водорода.
        Last edited by 78-10; 10.01.2020, 02:47.

        Коментар


        • Click image for larger version

Name:	bfi1578603560m.jpg
Views:	1
Size:	18.0 КБ
ID:	3530396



          Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...


          Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?


          Сигурно Бъфет има основания... Всъщност, той държи 25 % от акциите на BYD, а те водят с доста ПРЕД Тесла на китайския пазар! ))


          Без да е препоръка, има доста технологични компании, които имат потенциал за ръст, но това - всеки решава сам, т.е. - разсъжденията ми не са препоръка за търговия!

          Коментар


          • v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
              Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
              За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
              НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
              те и инвеститорите в биткойни за 10 години са направили едно умножение по 1000 пъти.
              Нататък лакардиите си ги продължи сам - виждам че ти се отдава
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

                Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

                Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

                За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

                Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

                .................................................

                Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

                Защо се заиграваш с цената?

                Е, с какво друго да се заиграеш?

                Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

                С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

                Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

                Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
                НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
                Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
                За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
                НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Само в съзнанието на болните мозъци

                  Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.


                  Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

                  Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

                  Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

                  За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

                  Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

                  .................................................

                  Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

                  Защо се заиграваш с цената?

                  Е, с какво друго да се заиграеш?

                  Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

                  С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

                  Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

                  Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
                  Last edited by безимeн; 09.01.2020, 21:17.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Само в съзнанието на болните мозъци

                    Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
                    Има своите основания но, преиграва. И не е само той.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях
                      Само в съзнанието на болните мозъци

                      Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Safest car tested by NCAP (2019):

                        https://youtu.be/z3cqj5AAP5I
                        А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях

                        Коментар


                        • Safest car tested by NCAP (2019):

                          https://youtu.be/z3cqj5AAP5I

                          Коментар


                          • bota156 за свършването на залежите си прав че няма да е скоро а кога сигурно не се знае, така си мисля. Става въпрос за това че е ценен за химическата индустрия и мисля че е много трудно заменим. Колкото по малко се изразходва разбира се това да не е свързано с лишения е по добре според мен. За властта на белите едва ли е толкова сигурно като гледам китайците колко напреднаха и истината е че колкото по многоброен е народа толкова повече умни глави ще има. Какво ще се случи никой не знае вероятно, но автомобилите с вода няма да тръгнат макар да е възможна такава технология според разни дребни експерименти. Със сигурност транспортните средства ще стават все по сложни технически и не изключвам производството им да се концентрира все повече и в по малко на брой точки - центрове което не е приятно с оглед на това да осигури работа на повече хора. Дано да греша за последното защото би трябвало всички да имат право и възможност да се трудят и прехранват.

                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

                              Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

                              Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                              Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

                              ...........................................

                              По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

                              Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

                              Справка: няколко години назад.

                              .............................................

                              Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

                              По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

                              Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

                              ...........................................

                              При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
                              Лаф да става.
                              Нямам различно мнение за компанията (цената на акциите). Стойността се определя от очакванията и реализацията им във времето. Някой беше казал че в краткосрочен план борсата е игрална машина (разбирай казино), а в дългосрочен машина за претегляне на стойността. Историята е показателна. Относно скъсяването мога само да ти пожелая късмет (ще ти трябва). Най-надъханите клакьори (Марк Шпигел и Чанос) хвърлят бялата кърпа, но ти продължавай
                              За да не останеш с погрешно впечатление аз лично нямам акции. Компанията ми харесва прекалено много за да съм безпристрастен в преценката. В тоя бизнес емоционалните пристрастия са мнооого скъпо удоволствие. Ако не си го разбрал все още, почвай да скъсяваш
                              Като гледам коментарите за продажбите и като цяло за финансовото състояние ми става жал за теб.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                                Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

                                Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

                                Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                                Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

                                ...........................................

                                По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

                                Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

                                Справка: няколко години назад.

                                .............................................

                                Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

                                По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

                                Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

                                ...........................................

                                При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
                                Не „затапен”. „ЗАДРЪСТЕН”.
                                ...Което не прави лесно бъдещето на електричките, разбира се. И още - тук донякъде съм съгласен с теб - който има много акции на Тесла, няма да сбърка, ако скъси. До месеци, с кеша, би могъл или да си купи още (дори повече), и да му остане кеш, или поне, да намали минуса при следващите, циклично, спадове. Има някакъв смисъл. Да. Дори и в качеството на майтап.
                                -Тъй де, ами ако още се вдигнат?
                                Last edited by Pyramid; 04.01.2020, 23:48.

                                Коментар

                                X