Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
Поне вътре в батерията.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениестранното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт
Или пък да ги катапултират още на тръгване, а към батериите да добавят по един надуваем с водород дирижабъл, дрон и фотопанели - хем няма да падне някому на главата, хем ще си виси горе и ще се зарежда, пък ти на връщане ще си я прибереш и ще пуснеш скарата с водорода.Last edited by 78-10; 10.01.2020, 02:47.
Коментар
� -
Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...
Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
Сигурно Бъфет има основания... Всъщност, той държи 25 % от акциите на BYD, а те водят с доста ПРЕД Тесла на китайския пазар!))
Без да е препоръка, има доста технологични компании, които имат потенциал за ръст, но това - всеки решава сам, т.е. - разсъжденията ми не са препоръка за търговия!
Коментар
� -
v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
Нататък лакардиите си ги продължи сам - виждам че ти се отдаваНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
� -
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.
Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.
Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?
За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!
Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.
.................................................
Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...
Защо се заиграваш с цената?
Е, с какво друго да се заиграеш?
Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!
С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!
Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?
Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Само в съзнанието на болните мозъци
Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.
Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.
Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?
За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!
Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.
.................................................
Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...
Защо се заиграваш с цената?
Е, с какво друго да се заиграеш?
Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!
С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!
Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?
Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.Last edited by безимeн; 09.01.2020, 21:17.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Само в съзнанието на болните мозъци
Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях
Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Коментар
� -
bota156 за свършването на залежите си прав че няма да е скоро а кога сигурно не се знае, така си мисля. Става въпрос за това че е ценен за химическата индустрия и мисля че е много трудно заменим. Колкото по малко се изразходва разбира се това да не е свързано с лишения е по добре според мен. За властта на белите едва ли е толкова сигурно като гледам китайците колко напреднаха и истината е че колкото по многоброен е народа толкова повече умни глави ще има. Какво ще се случи никой не знае вероятно, но автомобилите с вода няма да тръгнат макар да е възможна такава технология според разни дребни експерименти. Със сигурност транспортните средства ще стават все по сложни технически и не изключвам производството им да се концентрира все повече и в по малко на брой точки - центрове което не е приятно с оглед на това да осигури работа на повече хора. Дано да греша за последното защото би трябвало всички да имат право и възможност да се трудят и прехранват.
D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.
Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../
Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.
Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!
...........................................
По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...
Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!
Справка: няколко години назад.
.............................................
Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?
По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?
Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!
...........................................
При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!!))
Нямам различно мнение за компанията (цената на акциите). Стойността се определя от очакванията и реализацията им във времето. Някой беше казал че в краткосрочен план борсата е игрална машина (разбирай казино), а в дългосрочен машина за претегляне на стойността. Историята е показателна. Относно скъсяването мога само да ти пожелая късмет (ще ти трябва). Най-надъханите клакьори (Марк Шпигел и Чанос) хвърлят бялата кърпа, но ти продължавай
За да не останеш с погрешно впечатление аз лично нямам акции. Компанията ми харесва прекалено много за да съм безпристрастен в преценката. В тоя бизнес емоционалните пристрастия са мнооого скъпо удоволствие. Ако не си го разбрал все още, почвай да скъсяваш
Като гледам коментарите за продажбите и като цяло за финансовото състояние ми става жал за теб.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.
Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../
Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.
Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!
...........................................
По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...
Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!
Справка: няколко години назад.
.............................................
Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?
По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?
Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!
...........................................
При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!!))
...Което не прави лесно бъдещето на електричките, разбира се. И още - тук донякъде съм съгласен с теб - който има много акции на Тесла, няма да сбърка, ако скъси. До месеци, с кеша, би могъл или да си купи още (дори повече), и да му остане кеш, или поне, да намали минуса при следващите, циклично, спадове. Има някакъв смисъл. Да. Дори и в качеството на майтап.
-Тъй де, ами ако още се вдигнат?Last edited by Pyramid; 04.01.2020, 23:48.
Коментар
�
Коментар