Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
Да, да го заменим, но там е работата, че не е лесно. Ако беше лесно, щяхме да сме го направили.
Но понякога изобретенията се случват рязко, създавайки впечатления, за "лесно" и "ненадейно".
Може да се предположи, че в бъдеще ще се случи и нещо такова. Не смея, да прогнозриам кога.
Любопитно, дали онзи наш изобретател със системата за мълнията, щеше да реазлизира ток по 3 стотинки в спрения строеж на Артекс.
Ако този опит се окажеше успешен, съоръжението щеше да има революционен потенциал.
Тук "гъбка", там гъбка и по някое време сме напълнили кошничката за вкусна гъбена каша.
Извини ме, но по аналогия с вица "тук - гъбка, там - гъбка"... отдавна щяхме да сме умрели от глад!
Нали знаеш вица за мъжът, който се върнал ненадейно от командировка - та той подритвал "гъбките" по пода...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
...................
Незнам какво е упованието в технологията на точно северна нация като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
..........................
Та, приятелКО, няма по-лесно от това - ако не знаеш нещо - то да ти бъде обяснено на достъпен език.
Предвид политическите ти пристрастия и обвързването на електромобила с "новото", както и с другото понятие "енергия на бъдещето" - очакваХ емисарите на Мъск да те открехнат веднага! Те не правят това, но защо - за мен е неразбираемо... Един поддържник на Мъск - повече - си е от полза..., въпреки че аз не зная какво би му поддържала на Мъск..., определено има какво да му се поддържа на един милиардер, налЕ?
.................................................. ..................
На въпроса ти: мисля, че всяка дама, дори тая, в твое лице - би разбрала, ако ѝ се каже, че Тесла предлагат СПЕЦИАЛНИ ОПЦИИ за студен климат. Това прави възможното електромобилът да бъде използван при различните климатични условия в страните със студен климат.
Сега, вероятно ще ме попиташ за други подробности.
Ще ти подскажа, че другите подробности правят колата абсолютно неизползваема за нашите географски ширини! /например, ако вместо $ 100 000 - би платила, например $ 150 000, вярвам, че би се отказала от възможността да отидеш до Норвегия с електромобил, нали правилно разсъждавам?
.................................................. .......................
Това съвсем НЕ означава, че предлаганото за нас е по-изгодно и използваемо! Всеки взема САМ /САМА/ решенията си, разбираемо е, нали!
Сети ли се?
Бъди здрава!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Съгласен съм с теб. Нищо вечно няма!
Намираме с какво да го заменим - и готово!
Лесно е, нали! /не и за електромобила със съвременната батерия!/
Но понякога изобретенията се случват рязко, създавайки впечатления, за "лесно" и "ненадейно".
Може да се предположи, че в бъдеще ще се случи и нещо такова. Не смея, да прогнозриам кога.
Любопитно, дали онзи наш изобретател със системата за мълнията, щеше да реазлизира ток по 3 стотинки в спрения строеж на Артекс.
Ако този опит се окажеше успешен, съоръжението щеше да има революционен потенциал.
Тук "гъбка", там гъбка и по някое време сме напълнили кошничката за вкусна гъбена каша.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнениеНезнам какво е уповеанието на точно северни нации като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
От близкия Космос тя свети най-силно, виждал съм снимки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Tая работа не става с харесване.За да изпратим добрия стар двигател в музея трябва нещо ново и по добро.Електрокарите не са.Казвал съм много пъти че електрическите брички за в града да но извън града абсурд.Да не говорим за зими като по нашите земи или в по северните държави....Само безумец мое зимъска да тръгне с такава каруца на дълъг път.
Незнам какво е упованието в технологията на точно северна нация като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
А има и друго - в един момент може да се окаже, че по-добре да се приемат недостатъците на новата технология, и дори да не може да се пътува с нея така комфортно, но може да се наложи самото човечество да си свие разточителния откъм ресурси и енергия начин на живот. Двг не е "отраснал" в природата и е нормално, тя да "поиска" някакъв вид "разделяне" в бъдещето. Ти добре знаеш., че на село може и без телефон с интернет да се гледат домати и че хората се измързелиха и няма кой да копае и полива, но ако природата го наложи, може и някои да се захванат и с това - не за печалба а дори за оцеляване /дано не се налага/Last edited by Жорж Санд; 19.05.2019, 14:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнениеКаквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнениеКаквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. .............. Не може да е вечно.
Намираме с какво да го заменим - и готово!
Лесно е, нали! /не и за електромобила със съвременната батерия!/
Коментар
-
Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
....
Понятие нямаш какво говориш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/
Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:
Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.
Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.
.................................................. .........................
В задачката се пита:
1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?
2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?
.................................................. ..........................
Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер!))
Ах, да:
- И научи добре българския.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.
КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/
Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:
Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.
Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.
.................................................. .........................
В задачката се пита:
1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?
2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?
.................................................. ..........................
Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер!))
Коментар
Коментар