IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

    А кое предвиждаш "да стане"?

    Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

    А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

    И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!
    Животът е по-богат и от въображението ни. И може да ни изненада.
    ...понякога. Напр.сега, ти каписа истински смислен и разбираем пост, с малко думи. За което, браво.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.

      А кое предвиждаш "да стане"?

      Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

      А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

      И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

        /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

        Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

        Това е повод за сериозен размисъл.

        Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

        Може би ще ни осветлят по въпроса?
        Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

        Коментар


        • eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

            /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

            Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

            Това е повод за сериозен размисъл.

            Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

            Може би ще ни осветлят по въпроса?

            Коментар


            • "Ще"?
              Така беше и при социализма - "ще, чакайте".

              Коментар


              • По-вероятно до 2030та при това над 80%.

                Коментар


                • Ето нещо любопитно, на което попаднах.

                  https://profit.bg/svetat/elektricheskite-koli-skoro-shte-oformyat-polovinata-svetoven-pazar/
                  Електрическите коли скоро ще оформят половината световен пазар

                  Коментар


                  • Автопилотите на Тесла все пак и те грешат. Модел 3, човека тъкмо пуснал автопилота, пуснал си ръцете от волана и катастрофа. Кофти работа. Още върви разследване на инцидента и може да се окаже, че не е точно грешка на автопилота.

                    https://www.theverge.com/2019/5/16/1...a-ntsb-model-3

                    Коментар


                    • Китайците експериментират с пътища от соларни панели, на които колите могат да се зареждат безконтактно в движение.
                      https://www.bloomberg.com/news/featu...rs-on-the-move


                      А пък немците зареждат контактно.



                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        ZOE = Clio III.1.4 benzin ili 1.5 diesel, spored tova kakvo sravniavash.
                        13,3 – 14,6 kW.h/100 km

                        https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8

                        https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)

                        Де го онзи абдал да започва да смята за 20000км

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Мибова защо сте ми изтрили коментара- поне 2 пъти питах вече радетела на електрокарите каква кола кара и все още отговор не получавам. Ако кара ДВГ- няма нужда да говорим повече. Ако кара електрокар- да сподели мнение от първо лице. За момента отговор не получавам , което ме навежда на мисълта че кара ДВГ и е един от многобройните интернет експерти в този форум

                          И да ползувам поста също- фончо, нали си специалист вземи две коли с еднакви/приблизително/ характеристики- дал съм линк към рено зои и колко е наема на батерията- намери същото рено- форма, ДВГ/ сигурно има такова и дай малко сметки- да кажем на 15000км кое е по изгодно. Не знам колко е прегледа такава кола- на моята тойота корола 132 коня е 270 евро това на 15 000км- на 30 мисля че е ориентировъчно двойно. Та съгласен съм и да се ползуват и други държави- да кажем българия- все пак се предполага че сме българи и колата ще се кара в бг или в ЕС.

                          Колко бензин ще се изгори- макар че ще се вземат средните данни които са на производител и те не са реални- на колата ми не съм видял разход под 6,9, а трябва да гори 4,9 по каталог. Също колко ток ще изразходва.
                          ZOE = Clio III.1.4 benzin ili 1.5 diesel, spored tova kakvo sravniavash.
                          13,3 – 14,6 kW.h/100 km

                          https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8

                          https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)


                          Коментар


                          • Мибова защо сте ми изтрили коментара- поне 2 пъти питах вече радетела на електрокарите каква кола кара и все още отговор не получавам. Ако кара ДВГ- няма нужда да говорим повече. Ако кара електрокар- да сподели мнение от първо лице. За момента отговор не получавам , което ме навежда на мисълта че кара ДВГ и е един от многобройните интернет експерти в този форум

                            И да ползувам поста също- фончо, нали си специалист вземи две коли с еднакви/приблизително/ характеристики- дал съм линк към рено зои и колко е наема на батерията- намери същото рено- форма, ДВГ/ сигурно има такова и дай малко сметки- да кажем на 15000км кое е по изгодно. Не знам колко е прегледа такава кола- на моята тойота корола 132 коня е 270 евро това на 15 000км- на 30 мисля че е ориентировъчно двойно. Та съгласен съм и да се ползуват и други държави- да кажем българия- все пак се предполага че сме българи и колата ще се кара в бг или в ЕС.

                            Колко бензин ще се изгори- макар че ще се вземат средните данни които са на производител и те не са реални- на колата ми не съм видял разход под 6,9, а трябва да гори 4,9 по каталог. Също колко ток ще изразходва.
                            Last edited by v_tin; 11.05.2019, 16:21.

                            Коментар


                            • Добре де, безимен. Добре. Ама изходната база за сравнение, по времето на Даймлер и сега, е хилядократно различна. Нещата много се объркват от фиксирането на света върху Печалбата.
                              Last edited by Pyramid; 11.05.2019, 17:22.

                              Коментар


                              • Оказва се че не е твърде евтина да си екофрендли- https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...rder=ASCENDING

                                Monatliche Batteriemiete für die 22-kWh-Batterie:
                                • 7.500 Km / Jahr: 59,00 Euro monatlich
                                • 10.000 Km / Jahr: 69,00 Euro monatlich
                                • 12.500 Km / Jahr: 79,00 Euro monatlich
                                • 15.000 Km / Jahr: 89,00 Euro monatlich
                                • 17.500 Km / Jahr: 99,00 Euro monatlich
                                • Unlimited: 119,00 Euro monatlich
                                Monatliche Batteriemiete für die 41-kWh-Batterie:
                                • 7.500 Km / Jahr: 69,00 Euro monatlich
                                • 10.000 Km / Jahr: 79,00 Euro monatlich
                                • 12.500 Km / Jahr: 89,00 Euro monatlich
                                • 15.000 Km / Jahr: 99,00 Euro monatlich
                                • 17.500 Km / Jahr: 109,00 Euro monatlich
                                • Unlimited: 119,00 Euro monatlich
                                https://efahrer.chip.de/e-wissen/ren...-rechnen_10145

                                Коментар

                                Working...
                                X