Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Имаш ли капацитет да схванеш че електрокара не е нововъведение.Повтарям не е.Какво ми смятате тука разни простотии...Имаш ли представа какво е късо съединение при постоянен ток?И как се изключва такъв ток.В тая кола ще изгориш като факла.Тая упоритост в тая тема мога да я класифирицам само като изключително тъпоумие.Като искаш купувай си такава кола проблема е твой аз на такива боклуци не се качвам.Никого няма да убедиш тука в глупостите ти.
Коментар
-
Пиропатрона може да се ползва за разединител, ако стане някое късо нататък по веригата - да откачи цялата батерия. Ама клетките една по една да ги 'гърмят' е безумие. Да се спасят от запалване съседните батерии - невъзможно, освен може би в керамичните блокчета от совалките на НАСА - ама така ще им падне доста капацитета за единица обем.
Пирамид, 15минути е много време - понякога са много и секунди.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Едва ли
Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Едва ли
Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.
https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
Отхвърлян е и в момента отчаяно се бори да не изпадне отново, защото има лесно забележими недостатъци.
По-добре е те да се кажат ясно и отчетливо вместо да се прикриват с рекламни трикове.
Що се отнася до “self driving” то това ще е равносилно да се дават шогьорски книжки на 13 годишни. При сегашната акселерация и удбство на управление на автомодила доста 13 годишни тинейджъри биха управлявали автомобил доста по-добре от 50-60 годишни шофьори.
Самоче 13 годишния тинейджър неноси юридическа отговорност за постъпките си. Селф Дривън автомобила е в същата юридическа категория.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А пазар, не от ,90, ами от 200 лимона ще има. До няколко години.
Неизбежно е.
Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Е не е лоша идеята батерията да стане "постепенно деградираща" вместо да се скпва от раз. Обаче това сигурно ще е за сметка на цената.
От цялата дискусия оставам с впечатление че съм създал усещането че невярвам в Ел Мобилноста и че съм против Ел Мобилите.
Още в началото декларирах че нямам нищо противЕлМобилите. Нещо повече изключително съм впечатлен от прогреса който бе постигнат в тази сфера през последните 10-15 години. Като се има предвид че ЕлМобилите са тема от повече от век насам и като си спомня на какъв хал бяха преди 30-40 години, прогреса е наистина впечатляващ. Имам обаче усещането ,че постигнатите успехи правят по-отчетливи някои принципни проблеми, които уверен съм няма да спрът прилагането им, но значително ще ограничат разпространението им. Едва ли ще видим пазар от 90 милиона Ел Мобила.
Въобще нека да си ги има Ел Мобилите нека си джиткат почити безшуно нагоре надоло. Да излитат пред всички други по светофарите и т.н. Но да не се забравя какво всъщност се крие под капак им. Да не се пипат без нужда оголени метални части по корпуса. Ако ще се пипат то да е първо с външната страна на дланта. Да се ходи около тях с обувки с дебели гумени подметки и да не се проявява героизъм при гасентето им.
Въобще един добре обучен водач на Ел мобил ще има добри шансове дълго да му се радва. Чак докато дойде ред да сменя батерията. А и току виж дотогава те взели че поефтинели два три пъти.
Неизбежно е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Казвам, на клетка. НА ЕДНА САЛМО КЛЕТКА. Клетката е малка, едва ли има 2 литра обем. А, точно КАК И КЪДЕ да се изхвърли, в рамките на 15 минути, се сетих за поне две-три решения.
От цялата дискусия оставам с впечатление че съм създал усещането че невярвам в Ел Мобилноста и че съм против Ел Мобилите.
Още в началото декларирах че нямам нищо противЕлМобилите. Нещо повече изключително съм впечатлен от прогреса който бе постигнат в тази сфера през последните 10-15 години. Като се има предвид че ЕлМобилите са тема от повече от век насам и като си спомня на какъв хал бяха преди 30-40 години, прогреса е наистина впечатляващ. Имам обаче усещането ,че постигнатите успехи правят по-отчетливи някои принципни проблеми, които уверен съм няма да спрът прилагането им, но значително ще ограничат разпространението им. Едва ли ще видим пазар от 90 милиона Ел Мобила.
Въобще нека да си ги има Ел Мобилите нека си джиткат почити безшуно нагоре надоло. Да излитат пред всички други по светофарите и т.н. Но да не се забравя какво всъщност се крие под капак им. Да не се пипат без нужда оголени метални части по корпуса. Ако ще се пипат то да е първо с външната страна на дланта. Да се ходи около тях с обувки с дебели гумени подметки и да не се проявява героизъм при гасентето им.
Въобще един добре обучен водач на Ел мобил ще има добри шансове дълго да му се радва. Чак докато дойде ред да сменя батерията. А и току виж дотогава те взели че поефтинели два три пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Еми не те убеждава в нищо. Но това не е болка за умиране, теб и безименния може да ви убеди само това което ви е в главите.
ПП сега забелязах че удобно за вас не си завършил изречението а именно:
...but it knows it has to be fast. There are other technologies being developed and some even claim to offer 1 kWh/kg. The early bird catches the worm, guys...
Сигурен съм, че в бързината си пропуснал...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Що се отнася за изолациите да припомня че на площад Славейков имаше един шадраван който дълги години стоя покрит с някаква страна конструкция. Спомняте ли си защо?
Аварийното изхвърляне на нещо което тежи половин тон как точно да си го представя? И като го изхвърлят аваройно то нали все още ще е в аварирало състояние и усилено ще преобразува ел енергия в топлинна. ГОЛЯМО Количество Ел Енергия.Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 11:47.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Никой не отрича фактите, обаче,
1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост.
Аварийното изхвърляне на нещо което тежи половин тон как точно да си го представя? И като го изхвърлят аваройно то нали все още ще е в аварирало състояние и усилено ще преобразува ел енергия в топлинна. ГОЛЯМО Количество Ел Енергия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Етп какво пише в рекламката която си пратил
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост. Или,
3. Същата тази аварирала клетка, ЛОКАЛНО, интензивно се охлажда, с цел предотвратяване на пожар.
Начини има а, ако не достигат, ще бъдат измислени.Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 11:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Етп какво пише в рекламката която си пратил
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
ПП сега забелязах че удобно за вас не си завършил изречението а именно:
...but it knows it has to be fast. There are other technologies being developed and some even claim to offer 1 kWh/kg. The early bird catches the worm, guys...
Сигурен съм, че в бързината си пропуснал...
Last edited by Имхотеп; 27.08.2019, 23:53.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЕто нова батерия която е практически готова.
Бързоходко, тази батерия ще промени ли съотношението с бензина съответно?
https://insideevs.com/news/367202/te...y-432whkg/amp/
"TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?
There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
"
Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
- Смъртоносно високо напрежение.
- Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
Коментар
Коментар