Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Идеята ми беше, че се говори на едро и безотговорно от хора дето харчат нашите пари. Дали са си направили сметката ще мога да кажа ако направят публични всички дани по сделката, разчетите им за ползи и покажат реално какви са разходите.
Малко съм изненадан в увереноста ти, че Общинската администрация на Варна си е направила добре сметката за ел. мобилите при положение че иначе все за разхищения и зле разчетени икономически дейности слушаме.
Смятам че е необходимо да се оказва обществен натиск за оповестяване на параметрите на всички подобни ЕлМобил инициативи не само във Варна но и в цялата страна. Трабва да бъдат публикувани не само параметрите на покупките, но и постигнатите резултати. Трябва да се посочат методиките с които са оценени тези резултати.
Вместо това получаваме бодряшки изцепки в стил "1-2 лева на 100 километра пробег".
Това което казва този най-вероятно не е напълно вярно, но човека дава интервю доколкото разбрах. Ся, ако искаш в интервю да ти каже "параметрите на покупките, и постигнатите резултати" и също така "да се посочат методиките с които са оценени тези резултати", то ще трябва да те разочаровам.
Сега да не вземеш да си посегнеш, ей, чувствителен ми се виждаш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБързоходко - каква е тази батерия с 500 цикъла на заряд и разряд. Литиевойонните са с минимум 3000 цикъла при положение че са качественни, а в електромобилите некачественни ментета засега не могат да се поставят. Мисля че са си направили добре сметката със закупуването на тези електромобили. Най икономичния дизелов автомобил Пежо 208 в момента изразходва почти 4литра дизелово гориво в градски режим и това е много нисък разход съпоставено с други дизелови автомобили от този клас, т.е. разхода за гориво би бил поне 5 лева за 100км пробег.
Малко съм изненадан в увереноста ти, че Общинската администрация на Варна си е направила добре сметката за ел. мобилите при положение че иначе все за разхищения и зле разчетени икономически дейности слушаме.
Смятам че е необходимо да се оказва обществен натиск за оповестяване на параметрите на всички подобни ЕлМобил инициативи не само във Варна но и в цялата страна. Трабва да бъдат публикувани не само параметрите на покупките, но и постигнатите резултати. Трябва да се посочат методиките с които са оценени тези резултати.
Вместо това получаваме бодряшки изцепки в стил "1-2 лева на 100 километра пробег".
Коментар
-
Бързоходко - каква е тази батерия с 500 цикъла на заряд и разряд. Литиевойонните са с минимум 3000 цикъла при положение че са качественни, а в електромобилите некачественни ментета засега не могат да се поставят. Мисля че са си направили добре сметката със закупуването на тези електромобили. Най икономичния дизелов автомобил Пежо 208 в момента изразходва почти 4литра дизелово гориво в градски режим и това е много нисък разход съпоставено с други дизелови автомобили от този клас, т.е. разхода за гориво би бил поне 5 лева за 100км пробег.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеМного характерно - "1-2 лева"!. Съвсем по чорбаджийски. Е и един заряден цикъл на батерията по-малко ако включим в сметката то към въпросните 1-2 лева трябва да се добави и 0.2% от цената на батерията. Верно за кмета тва са "джоб параса".
Бях писал по-рано, че основния въпрос по който се разделят дискутиращите по темата, в крайна сметка се свежда до това "Откъде идва тока за Ел.Мобила". За този кемт явно идва от контакта. Чудя се как, човек който използва израза "1-2 лева" за обществени средства може да получава достъш до общите ни пари.
Имахме едим мин. пред. Орешарски - професор икономист. Той пък говореше по едно врем за дълг от един-два милиарда. Знаем как свърши цялата работа.
Стана малко политическо. Но си го позволявам защото ако дискусията по въпроса за ел.мобилите не се води на състоятелно ниво наистина ще се стигне до тежки икономически и политически последици. И нямам предвид дискусията в този форум а в държавата като цяло..
Коментар
-
Много характерно - "1-2 лева"!. Съвсем по чорбаджийски. Е и един заряден цикъл на батерията по-малко ако включим в сметката то към въпросните 1-2 лева трябва да се добави и 0.2% от цената на батерията. Верно за кмета тва са "джоб параса".
Бях писал по-рано, че основния въпрос по който се разделят дискутиращите по темата, в крайна сметка се свежда до това "Откъде идва тока за Ел.Мобила". За този кемт явно идва от контакта. Чудя се как, човек който използва израза "1-2 лева" за обществени средства може да получава достъш до общите ни пари.
Имахме едим мин. пред. Орешарски - професор икономист. Той пък говореше по едно врем за дълг от един-два милиарда. Знаем как свърши цялата работа.
Стана малко политическо. Но си го позволявам защото ако дискусията по въпроса за ел.мобилите не се води на състоятелно ниво наистина ще се стигне до тежки икономически и политически последици. И нямам предвид дискусията в този форум а в държавата като цяло..
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - става въпрос за електрически Рено Канго с капацитет на батерията 33 киловатчаса и пробег с едно зареждане 270км. Ако зареждането е при цена на нощна тарифа наистина 1-2лв ще е пробег от 100км. Така излиза и варненския кмет съвсем честно го е казал т.е. не е лъжец или измамник, а тези електромобили имат изненадващо добър разход на ток, това означава че на Тесла харчат много и са лами което не е учудващо.
...Ако ТОВА намаляваше разходите, мир.
Коментар
-
Pyramid - става въпрос за електрически Рено Канго с капацитет на батерията 33 киловатчаса и пробег с едно зареждане 270км. Ако зареждането е при цена на нощна тарифа наистина 1-2лв ще е пробег от 100км. Така излиза и варненския кмет съвсем честно го е казал т.е. не е лъжец или измамник, а тези електромобили имат изненадващо добър разход на ток, това означава че на Тесла харчат много и са лами което не е учудващо.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеПоздравления!
Вече си разбрал защо от оная тръбичка нищо няма да излезе.
ХвалА на таквизи „Хексперти.”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение...
Не знам защо, неграмотните и откровените лъжци още вярват че, колкото по-нелепи ги дрънкат, толкова по-ще им вярват. Е, ами НЕ СТАВА.
...
Вече си разбрал защо от оная тръбичка нищо няма да излезе.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Че то с такива оферти се печелят поръчки.
Отделно, парите ги харчи не електричката, ами собственикът. Абе, шашкъни.Last edited by Pyramid; 20.08.2019, 18:11.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеДнес слушах интервю на кмета на Варна Бортников.
Общината купила трийсетина електрически коли. Каза, че разходът им е "1-2 лева на сто километра".
Това ми се струва нереално.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко разхода на ток е 20киловатчаса за 100км пробег и се плащат по 23ст за киловатчас , 4.6лв ще струва тока за 100км пробег . Но реално ще е 5,5 лв. но 1-2 невъзможно, да не става въпрос за скутери ?
Коментар
Коментар