If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Mateev, и каква ти е печалбата от този така желан от теб неуспех, влагай в койни дето не се знае накъде ще идат..ама нали имаш излишни средства както гледам си им обяснил на фенгрупата в казиното там.
Зарежи я тая дупка в достойнството. И в техниката е бос (без чорапи).
Mateev, и каква ти е печалбата от този така желан от теб неуспех, влагай в койни дето не се знае накъде ще идат..ама нали имаш излишни средства както гледам си им обяснил на фенгрупата в казиното там.
Така е...
Целият технологичен свят чака на измамника да направи микромодул с оловни клетки в общ електролит.
Дефинирай "измама" в случая...
Или нека аз дефинирам: Матейко мами, и нему принадлежи идеята. Защото, "безкорпусни елементи", НЕ ОЗНАЧАВА "общ електролит". Да, ама де толкоз мозък у вас та, да го проумеете?!?
Pyramid, прави си прототипа и хич да не ти пука, оценката я дават обстоятелствата и потребителите. Производителите като видят зора за суровини, ще го сънуват това нещо което да им позволи да си продължат работата, инвестициите им точно тогава ще увиснат във въздуха. И още нещо - за общия електролит както съм го разбрал има един фокус, който да не му споменавам името на човека който те хейтеше си представи че ще се пуска проводник вътре, а ти му отговори че никакви проводници няма да пускаш и мисля на мен ми е ясно за какво става въпрос. Та мисълта ми е в прототипа този момент така да се направи че да остава невидим при демонстрация, ще видят че електролита е общ - това трябва да се демострира защото спестява много от трудността за производство на батериите, но ако тръгнат без твое съдействие да правят батерия с общ електролит по това което са видяли да не им се получава понеже няма да знаят как всъщност става номера с общия електролит. Нещо като да се застраховаш от търсачите на "фрии" технологии, които според мен не уважават чуждия труд и знания, а те знанията всъщност с труд се придобиват.
Ами тези, дето хейтят (наистина, има дълбока омраза в действията им) всъщност, НЕ СА С.О. (Сериозни Опоненти), защото, не познават материята, а скачат на почва ревност. Все тая, евал съм ги.
Pyramid, прави си прототипа и хич да не ти пука, оценката я дават обстоятелствата и потребителите. Производителите като видят зора за суровини, ще го сънуват това нещо което да им позволи да си продължат работата, инвестициите им точно тогава ще увиснат във въздуха. И още нещо - за общия електролит както съм го разбрал има един фокус, който да не му споменавам името на човека който те хейтеше си представи че ще се пуска проводник вътре, а ти му отговори че никакви проводници няма да пускаш и мисля на мен ми е ясно за какво става въпрос. Та мисълта ми е в прототипа този момент така да се направи че да остава невидим при демонстрация, ще видят че електролита е общ - това трябва да се демострира защото спестява много от трудността за производство на батериите, но ако тръгнат без твое съдействие да правят батерия с общ електролит по това което са видяли да не им се получава понеже няма да знаят как всъщност става номера с общия електролит. Нещо като да се застраховаш от търсачите на "фрии" технологии, които според мен не уважават чуждия труд и знания, а те знанията всъщност с труд се придобиват.
v_tin, тук ставаше въпрос за батерия която да е изпипана така че да няма какво повече да се пипне по нея, освен това да е устойчиво решение което да издържи на времето - да не зависи от изчерпване на суровини и да е така направена че да може да се използват много малко от тези които се редки или дори въобще да не се влагат такива. Технологии да се задвижват коли има много, обаче да си говорим за това което ще издържи и няма да се превърне след няколко десетилетия в технологичен отпадък е много по смислено.
Недостигът на суровини не прощава, дори на най-прогресивните решения. Там смисълът, който е заложен, е по-комплексен но, ако такива търбуси, като ...разправят, че "не било домислено", понеже някой бил вложил милиарди другаде, няма смисъл да им обясняваш. Пак ще дойдат до този акъл но, като им го представи друг, по-голям от тях. И ТОГАВА, ще стане ' ИзобретениеТО". Сега, е "някакво гаражно недоразумение". Гледан филм. Многократно.
Не знам какво става с модула. Само мога да кажа че от техническа гледна точка е реалистичен, за общия електролит няма проблем когато плочите са с равен потенциал електролита да е общ. Не знам как могат да му бъдат полезни на Тодор някакви българи в този форум от които нищо не зависи и не са в позиция да му помогнат, на него инвеститор не му трябва, трябва му известен бранд който да може да наложи на пазара нещо ново. Новите неща трудно пробиват поне в тези времена, защото тези които държат позициите са настроени консервативно, тях текущото положение ги устройва особенно ако положението владее тях а не те него - поизтървали са нещата с направени вече инвестиции, и няма значение че промяната всъщност точно тях ги устройва дори най много. Те как ще стигнат до този извод е направо загадка, а проблемите с недостиг на суровини за батериите вече ги прогнозират и най заспалите анализатори както се вижда.
v_tin, тук ставаше въпрос за батерия която да е изпипана така че да няма какво повече да се пипне по нея, освен това да е устойчиво решение което да издържи на времето - да не зависи от изчерпване на суровини и да е така направена че да може да се иззползват много малко от тези които се редки или дори въобще да не се влагат такива. Технологии да се задвижват коли има много, обаче да си говорим за това което ще издържи и няма да се превърне след няколко десетилетия в технологичен отпадък е много по смислено.
Коментар