IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

    Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
    Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.

      Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната

      [ATTACH=CONFIG]n3487717[/ATTACH]
      Каква подмосковна пещера те е търсила и най-вероятно намерила. Нерде електрокар, нерде подмосковна пещера. Лошо няма, рентвай си каквото искаш, само не намесвай москва. Че наистина няма смисъл в изречението ти- москва- електрокар и мен като субект.

      Не ме разбирай неправилно- не съм против електрокарите- напротив така като чета може би са най доброто което се предлага на пазара. Водородните коли няма да ги коментирам- не са конкуренция по никакъв начин, е, не е чак така. Но цената е направо убийствена- бях днес в тойота- хибрид ярис- 24000 евро, нормален ярис 13000- може ли да сметнеш кога ще се избият тези 11000 евро- ами никога. Това е. Както каза импотента- скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една

      Не е ли по добре да си рентваш една тротинетка, ще ти излезе по евтино и пак ще си пич

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111

        Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
        Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.

        Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната

        Click image for larger version

Name:	Renting car.jpg
Views:	1
Size:	35.9 КБ
ID:	3487717

        Коментар


        • Светът се ошашави, казвам ти.
          Last edited by Pyramid; 17.07.2019, 23:23.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.
            хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111

            Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя

              Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка

              99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията

              Става дума за това че имаш електричка
              Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.

              Коментар


              • MOTORTREND - TESLA MODEL S WINS ULTIMATE CAR OF THE YEAR - Still leading the way:

                We are confident that, were we to summon all the judges and staff of the past 70 years, we would come to a rapid consensus: No vehicle we've awarded, be it Car of the Year, Import Car of the Year, SUV of the Year, or Truck of the Year, can equal the impact, performance, and engineering excellence that is our Ultimate Car of the Year winner, the 2013 Tesla Model S.

                Only Tesla has survived, and it has thrived. (Hedge-fund short-sellers may be excused their doubts.) Today, we take for granted the number of startup electric vehicle companies coming out of the woodwork. But before the success of the Model S, it was virtually unheard of, defiant powertrain technology be damned.

                Across the decades, automakers and their dealers have taken risks on cars that were pure vaporware. But none has seen hundreds of thousands of customers beat down their virtual door to throw money at a car that didn't exist yet from a company that had never turned a profit or delivered a product on time—and not just once, but for three of the four products it's made and two more it hasn't yet. Tesla perfected what Tucker pioneered.

                Let's not lose sight of the car for its legacy, either. With the Model S, Tesla rethought many of the basic relationships between driver and vehicle. Seven years later, there still isn't another car that doesn't require a start button or key. The idea that a car would recognize your phone as you approached, unlock, boot up its computers, and be ready to operate and drive the moment you sat down and closed the door is still cutting-edge today.

                The notion of replacing a vehicle's nearly every physical control with a digital one then updating the underlying software with patches and imaginative new features—all while you sleep and free of charge—is still just being emulated now.

                And still, the better part of a decade later, there isn't an electric car that can travel as far as a Model S, nor is there a street-legal production car of any motivation that can beat a Ludicrous Model S to 60 mph, not even a Ferrari LaFerrari or Porsche 918. Meanwhile, Tesla remains among the front-runners of advanced driver assistance technology; Autopilot and Autosteer were both unveiled on the Model S.

                The Model S changed the way the world thinks not only about electric cars but also about cars in general. Divorce the car from the controversies and polarized opinions of the company and its mercurial CEO, and it remains clear there isn't another vehicle created during our 70 years of existence that has had a truly comparable effect on automobiles, the automotive industry, and society at large.

                Every car here was selected because it's the best representative of the decade when it won, and still the Model S stands apart. In our 70 years of identifying a Car of the Year, none is more deserving than the 2013 Tesla Model S.

                Will Tesla still exist 70 years from now? Perhaps. But Musk's true vision was to electrify the world via an incontrovertibly earth-shattering product, not to create an automaking monolith. In seeing how Tesla's rivals are rushing to imitate its technology—sincerely, not with lip service—it is clear his vision is close to being fulfilled.

                Коментар


                • andi - например мои близки живеят в къща която не е голяма, но разхода на енергия да се отоплява е 10 киловатчаса, един електромобил както смятат да ги правят и да им смъкнат енергийния разход на толкова за 100км пробег , с енергията за отоплене за едно денонощие ще изминава 2400 км пробег и това за опоплителен сезон пък не ми се смята енергията въобще на къкъв пробег би се равнила..колко лични автомобила правят годишно такъв пробег ? Излиза че отоплението харчи много , несравнимо по голямо количество енергия и замърсява много повече. За фалшивата за гриженост за замърсяването е прав наистина.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • andi от техническа гледна точка пълни глупости, ти поне не разбираш а той си мсли че разбира..но пък си мислиш че е прав. Става въпрос за 3 пъти в най лошия случай по ефектино използване на енергията, без значение как е произведена и от какво и това е достатъчно предимство. Но това че отоплението генерира много повече емисии е вярно наистина.

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      - Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.l
                      Без да разбирам от нещо си.Мисля,че е прав човека.Е какви двуокиси редим,тогава..
                      Last edited by RUBLA; 13.07.2019, 10:10. Причина: Забранен линк.
                      Има стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко

                      Коментар


                      • - Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.
                        Last edited by RUBLA; 13.07.2019, 10:10. Причина: Забранен линк.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.
                          Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя

                          Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка

                          99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията

                          Става дума за това че имаш електричка

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.
                            Лошото е, че батерията може да гръмне и докато ахтонобилът е паркиран, студен.

                            Но мисля, че това е бял кахър, ще го решат - за сметка на оскъпяване и повишаване на масата на батерията.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              … инструкциите на Tesla препоръчват на пожарникарите да използват индивидуален дихателен апарат по време на гасенето на пожар на електрическите им автомобили. В инструкцията се подчертава и необходимостта от големи количества вода. За да се угаси един горящ електромобил, Tesla препоръчва резерв от най-малко 11,5 тона вода.Това е единственият начин да охладите изгарящата батерия Tesla. Изключването на високоволтовата система е приоритет за пожарникарите. Това обаче е осъществимо само, ако има достъп до електрически контур...

                              …………………………………………………………….


                              Как се гаси горящ електромобил?

                              Ако пожарът е в акумулатора на практика е невъзможно, но все пак има изход

                              Петър Захариев 12.06.2019 11:30 Прочитания: 2319

                              Противопожарните служби в Европа имат нов проблем, при това сериозен - гасене на запалени електромобили. Както се изясни, единственият начин за това е потапянето на колата в контейнер с вода. Тогава пламъците ще бъдат потушени, но и автомобилът няма как да бъде възстановен.

                              Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.

                              Последният такъв случай е от преди седмица в Дортмунд, където се запали и изгоря напълно паркиран на улицата Smart. Всички опити на пожарникарите да загасят електромобила се оказаха напразни и накрая той беше вдигнат със специален кран и потопен в контейнер с вода. Пожарният инспектор обясни, че се е получил ефекта на доминото - елементите на акумулатора са изгаряли един след друг.

                              В случая, голямото притеснение е, че след няколко години подземните паркинги на Европа ще бъдат пълни с електромобили, като техният брой ще е стотици хиляди. Затова и на противопожарните служби е наредено при пожар да ограничават прехвърлянето на пламъците на съседните обекти или коли, а електромобилът да изгаря "спокойно". Предвижда се и поставяне на контейнери с вода, които също да помагат в подобни случаи.


                              https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
                              Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Предвижда се и поставяне на контейнери с вода, които също да помагат в подобни случаи.
                                https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
                                Гаражът трябва да е над басейн с вода и при запалване на колата подът под нея да се разтваря автоматично, после да се затваря и да идва следващата кола.

                                До пътищата да има изровени канавки с вода.

                                Коментар

                                Working...
                                X