IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Имхотеп, ами те са такива самураите, гаражни изобретатели - занаятчии. Човешкото тяло също е машина, сетивата му са инструменти с качество което все още надминава създадени най съвременни инструменти. Например камерите с най висока резолюция са с по ниска от тази на окото.
    Примерът ти не е верен.
    Какво имаш в предвид?
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Pyramid, гумените изделия са проблем, а в България гаражни производители в момента не мисля че има при толкова много помещения за производство свободни. Гледах някакво видео за фабрика за гумени части за автомобили , резервни части. Толкова модерно и гумата с която ги правят я шприцват. Такава гума която да се шприцва и да не се разпадне след няколко години няма, има гумени части правени преди 30 години и още са цели. Обаче каучуците от които са правени са дори трудни за пресоване, понеже трудно се запълва формата с тях и се налага няколко пъти да се добавя и запресова суров каучук да се напълни добре формата.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Имхотеп, ами те са такива самураите, гаражни изобретатели - занаятчии. Човешкото тяло също е машина, сетивата му са инструменти с качество което все още надминава създадени най съвременни инструменти. Например камерите с най висока резолюция са с по ниска от тази на окото.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          То е малко като гаражен изобретател, но все пак много по-добре.
          Ами не. Дало, преди време, едно БГ предприятие, на един гаражен производител, да му бъде доставчик на еластомерни изделия (да му произвежда и доставя мембрани за магнетвентили) и... Ами, вместо да издържат 5 -10 млн.цикли при 180°С и до 10 bar (водна пара), те се късаха на втората минута, при 130°С и 4 bar. Хайде, аз съм лесен (взех един, брах ядове една седмица, после им теглих им солена и си взех вентил с тефлонено седло, НИКАКЪВ проблем след това) но, ако някой е поръчал по-сериозна партида, при същия резултат... Сещаш ли се? Докато, изобретенията, НЕ СА производство на краен продукт. Вярно, че са друга категория и не всеки е способен да ги прави и тях но, от тях, производителят не губи. Затова, кое е по-добре и кое не, едва ли си в позиция да преценяваш. Трол на норма.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Имам много горчив опит с БГ гаражен "производител". Така че, много трябва да внимават.
            То е малко като гаражен изобретател, но все пак много по-добре.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              redcretin, всичките им части могат да се произвеждат в България. Достатъчно е да се сложи модел на дадената част и цена за бройка, да се каже че се търсят производители както е правено в Япония..малки фирмички, занаятчии произвеждат частите и те се доставят в халетата където се сглобяват. Всеки ден минават като куриери на фирмите и си вземат частите за доставка във фабриката за сглобяване. Всичко може да се произвежда по този начин, а фабриките им нямат складове в които да има части - пари които да залежават. Например съм попадал на части които не са високотехнологични а фирмичката която ги е правела е имала поръчка и приходи над 2-3 милона за година, гумени части. Не е кой знае какво. Направи си сметка какви доходи и пари са изкарвали тези хора след като са го работили това нещо поне 25 години. Мислиш че няма да има желаещи да се включат да произвеждат ?
              Имам много горчив опит с БГ гаражен "производител". Така че, много трябва да внимават.

              Коментар


              • Ама те досущ Трабант-и. Кой ли ще ги купува.

                Коментар


                • Гледам по новините и не вервам - фабрика за електромобили у България. Гледам и тука сте писали.

                  Пускам едно търсене в Гугъла и почнаха да излизат разни новини и сайта им, разбира. На сайта им има грешки. Както и да е - преживява се.

                  Сайта им
                  https://e-go-mobile.com/en/homepage/

                  Кратко инфо у Уикито
                  https://en.wikipedia.org/wiki/E.GO_Mobile

                  Новините свързан с тях
                  https://www.electrive.com/tag/e-go-mobile/


                  Абе с две думи по-скоро Майкрософт ще отворят оня център за данни в Гърция за 1 милиард отколкото тея да произведат и 1000 коли, па камо ли фабрика да отварят където и да е.


                  Накратко имат там 2-3 прототипа. Даже фабрика имат в Германия. Почнали са предварителни записвания за поръчки. Събрали са към 3 000 поръчки. Даже успели да произведат цели 500 броя. После дошла корона кризата - нямало откъде да купуват чаркове, веригите за доставка се накъсали, разни финансови проблеми имали. И обявили фалит. Някви холандци обаче решили да ги спасят и налели някой и друг лев.

                  Едва оня ден (преди 2-3 дена) отворили фабриката в Германия и произвели първата бройка след пандемията. Ама казали че до края на година може и да не произведат много - най много още 500 броя до края на годината.

                  За 2022 били планирали цели 1000 броя във фабриката в Германия, а за 2023 можело и до 2000 да стигнели.

                  А иначе имат планове да правят по 30 000 автомобила само в България. За капак имат същото споразумение и с Гърция.

                  И щели да влизат на мексиканския пазар и за там си търсели пари.


                  Абе с две думи нищо няма да стане.
                  Last edited by mathematician; 07.07.2021, 23:21.

                  Коментар


                  • redcretin, всичките им части могат да се произвеждат в България. Достатъчно е да се сложи модел на дадената част и цена за бройка, да се каже че се търсят производители както е правено в Япония..малки фирмички, занаятчии произвеждат частите и те се доставят в халетата където се сглобяват. Всеки ден минават като куриери на фирмите и си вземат частите за доставка във фабриката за сглобяване. Всичко може да се произвежда по този начин, а фабриките им нямат складове в които да има части - пари които да залежават. Например съм попадал на части които не са високотехнологични а фирмичката която ги е правела е имала поръчка и приходи над 2-3 милона за година, гумени части. Не е кой знае какво. Направи си сметка какви доходи и пари са изкарвали тези хора след като са го работили това нещо поне 25 години. Мислиш че няма да има желаещи да се включат да произвеждат ?
                    Last edited by supertrader; 07.07.2021, 22:34.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                      Петков: До 2 г. ще има произведени в България електромобили

                      https://nova.bg/news/view/2021/07/07...8%D0%BB%D0%B8/

                      В събота ще могат да се видят пред Министерството на икономиката. Фирмата е немска, но ще ползва много части, произведени от Български фирми.
                      Това е намигване към избирателите. За кого НЕ бива да гласуват.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                        Петков: До 2 г. ще има произведени в България електромобили

                        https://nova.bg/news/view/2021/07/07...8%D0%BB%D0%B8/

                        В събота ще могат да се видят пред Министерството на икономиката. Фирмата е немска, но ще ползва много части, произведени от Български фирми.
                        Какви части например? Китайски ЦК-ключета ли?
                        Тая фирма в немско спря работа в момента, няма я на пазара въобще - толкова и тръгна де.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Е браво, сега раздразни мечката и отидоха още 100 страници "дискусии".
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Сега ако беше готов микромодула от развойната лаборатория в Горна Оряховица, батериите щяха да са български.

                            Е браво, сега раздразни мечката и отидоха още 100 страници "дискусии".

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Доста добре звучи. Интересно чий ще са батериите, това е есенцията на индустрията. Сигурно някоя от новите европейски фабрики които се строят усилено.
                              Да побързат че Тесла модел 2 за 25К евра се задава...
                              Сега ако беше готов микромодула от развойната лаборатория в Горна Оряховица, батериите щяха да са български.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                                Петков: До 2 г. ще има произведени в България електромобили

                                https://nova.bg/news/view/2021/07/07...8%D0%BB%D0%B8/

                                В събота ще могат да се видят пред Министерството на икономиката. Фирмата е немска, но ще ползва много части, произведени от Български фирми.
                                Доста добре звучи. Интересно чий ще са батериите, това е есенцията на индустрията. Сигурно някоя от новите европейски фабрики които се строят усилено.
                                Да побързат че Тесла модел 2 за 25К евра се задава...

                                Коментар

                                Working...
                                X