IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Копче значи направено както трябва и да няма какво да се променя.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Ами щом може да го прави, да играе..само да не се надскочи че тогава. Все пак пазара за нормални коли е многократно по голям и на него се харчат много повече пари си мисля. Какво ще се прави с батерийката копче, това е въпроса.
      ...все ми убягва, кое е това "копче".

      Коментар


      • Ами щом може да го прави, да играе..само да не се надскочи че тогава. Все пак пазара за нормални коли е многократно по голям и на него се харчат много повече пари си мисля. Какво ще се прави с батерийката копче, това е въпроса.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Това не ми е понятно, кой ги купува по 150к че и по 200к, но явно си има кой. Масови по 120, не ми изглеждат, масови по 7-8к по може.
          Абе четох, че Мъсконтий, често си играел с цени, срокове, комплектации...Колко му е?

          Коментар


          • Това не ми е понятно, кой ги купува по 150к че и по 200к, но явно си има кой. Масови по 120, не ми изглеждат, масови по 7-8к по може.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              , това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.
              Цената не ги бъркала. Абе, едно си е да продадеш 100 К бройки по $ 149000 и друго -200 К бр.по "само"$120000.

              Коментар


              • , това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.
                Last edited by supertrader; 08.06.2021, 21:41.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Да това е истина, но този ден все иде ли иде, а не се вижда.
                  Е, и тук ще дойде. Като вземат да шиткат тЕслите 2-ра ръка, а тук-да им слагаме микромодулни. Само гледай, макс.5 години.

                  Коментар


                  • Да това е истина, но този ден все иде ли иде, а не се вижда.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Не знам но като съм гледал трафика в града, това което ми е идвало на ума е че за малките е по добре да има отделни пътища или града да е за градски автомобили и защо не електрически.
                      Някой ден, ще стане. Ама множеството граждани у нас, не са достатъчно добре финансово.

                      Коментар


                      • Не знам но като съм гледал трафика в града, това което ми е идвало на ума е че за малките е по добре да има отделни пътища или града да е за градски автомобили и защо не електрически.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
                          Zа човешкото здраве в катастрофираща кола е важното с какво ускорение се блъска тялото, особено главата, в околни твърди предмети. Няма значение посоката на удара.
                          ...А още по-лошо, ако няма предмети. Справка - камшичен удар, счупване на врата...

                          Коментар


                          • Zа човешкото здраве в катастрофираща кола е важното с какво ускорение се блъска тялото, особено главата, в околни твърди предмети. Няма значение посоката на удара.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Ставаше въпрос за това че един човек каза, като се ограничи скоростта на 50 и малките автомобили стават безопасни или са в безопасност. Работата стана обаче като с котето ухапано от змия.
                              Не точно, Дани. При челен сблъсък, цялата кинетична енергия, се събира в зоната на удара но, по-лекият обект (ако скоростите са еднакви) придобива и ускорение в обратна посока, което, само увеличава щетите. Елементарна физика. Иначе, прави сте : Защита (относителна) може да предостави единствено, задълбочено премислена конструкция на машината. Олекотяването на батерията, е само част от общата картина.

                              Коментар


                              • Ставаше въпрос за това че един човек каза, като се ограничи скоростта на 50 и малките автомобили стават безопасни или са в безопасност. Работата стана обаче като с котето ухапано от змия.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X