Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнениеЕлектроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.
Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
-
Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
[ATTACH=CONFIG]n3487717[/ATTACH]
Не ме разбирай неправилно- не съм против електрокарите- напротив така като чета може би са най доброто което се предлага на пазара. Водородните коли няма да ги коментирам- не са конкуренция по никакъв начин, е, не е чак така. Но цената е направо убийствена- бях днес в тойота- хибрид ярис- 24000 евро, нормален ярис 13000- може ли да сметнеш кога ще се избият тези 11000 евро- ами никога. Това е. Както каза импотента- скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Не е ли по добре да си рентваш една тротинетка, ще ти излезе по евтино и пак ще си пич
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
-
MOTORTREND - TESLA MODEL S WINS ULTIMATE CAR OF THE YEAR - Still leading the way:
We are confident that, were we to summon all the judges and staff of the past 70 years, we would come to a rapid consensus: No vehicle we've awarded, be it Car of the Year, Import Car of the Year, SUV of the Year, or Truck of the Year, can equal the impact, performance, and engineering excellence that is our Ultimate Car of the Year winner, the 2013 Tesla Model S.
Only Tesla has survived, and it has thrived. (Hedge-fund short-sellers may be excused their doubts.) Today, we take for granted the number of startup electric vehicle companies coming out of the woodwork. But before the success of the Model S, it was virtually unheard of, defiant powertrain technology be damned.
Across the decades, automakers and their dealers have taken risks on cars that were pure vaporware. But none has seen hundreds of thousands of customers beat down their virtual door to throw money at a car that didn't exist yet from a company that had never turned a profit or delivered a product on time—and not just once, but for three of the four products it's made and two more it hasn't yet. Tesla perfected what Tucker pioneered.
Let's not lose sight of the car for its legacy, either. With the Model S, Tesla rethought many of the basic relationships between driver and vehicle. Seven years later, there still isn't another car that doesn't require a start button or key. The idea that a car would recognize your phone as you approached, unlock, boot up its computers, and be ready to operate and drive the moment you sat down and closed the door is still cutting-edge today.
The notion of replacing a vehicle's nearly every physical control with a digital one then updating the underlying software with patches and imaginative new features—all while you sleep and free of charge—is still just being emulated now.
And still, the better part of a decade later, there isn't an electric car that can travel as far as a Model S, nor is there a street-legal production car of any motivation that can beat a Ludicrous Model S to 60 mph, not even a Ferrari LaFerrari or Porsche 918. Meanwhile, Tesla remains among the front-runners of advanced driver assistance technology; Autopilot and Autosteer were both unveiled on the Model S.
The Model S changed the way the world thinks not only about electric cars but also about cars in general. Divorce the car from the controversies and polarized opinions of the company and its mercurial CEO, and it remains clear there isn't another vehicle created during our 70 years of existence that has had a truly comparable effect on automobiles, the automotive industry, and society at large.
Every car here was selected because it's the best representative of the decade when it won, and still the Model S stands apart. In our 70 years of identifying a Car of the Year, none is more deserving than the 2013 Tesla Model S.
Will Tesla still exist 70 years from now? Perhaps. But Musk's true vision was to electrify the world via an incontrovertibly earth-shattering product, not to create an automaking monolith. In seeing how Tesla's rivals are rushing to imitate its technology—sincerely, not with lip service—it is clear his vision is close to being fulfilled.
Коментар
-
andi - например мои близки живеят в къща която не е голяма, но разхода на енергия да се отоплява е 10 киловатчаса, един електромобил както смятат да ги правят и да им смъкнат енергийния разход на толкова за 100км пробег , с енергията за отоплене за едно денонощие ще изминава 2400 км пробег и това за опоплителен сезон пък не ми се смята енергията въобще на къкъв пробег би се равнила..колко лични автомобила правят годишно такъв пробег ? Излиза че отоплението харчи много , несравнимо по голямо количество енергия и замърсява много повече. За фалшивата за гриженост за замърсяването е прав наистина.
D.Y.F-091066
Коментар
-
andi от техническа гледна точка пълни глупости, ти поне не разбираш а той си мсли че разбира..но пък си мислиш че е прав. Става въпрос за 3 пъти в най лошия случай по ефектино използване на енергията, без значение как е произведена и от какво и това е достатъчно предимство. Но това че отоплението генерира много повече емисии е вярно наистина.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение- Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.lИма стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко
Коментар
-
- Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
Коментар