IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • заглавие от Инвестора:
    В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


    Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
    Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.

    Коментар


    • Сигурен съм, че не само американците вярват в бъдещето на електромобила!

      Ние ВСИЧКИ вярваме в бъдещето на електромобила!

      НЕ вярваме в бъдещето на електромобила С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ!

      Докато не осъзнаем, че настоящата батерия НЕ ДАВА БЪДЕЩЕ на електромобила, нека хвърлим бегъл поглед върху разпространението на електромобила /с тази му батерия/:

      USA - 0.45%
      UK - 0.2%
      France - 0.2%
      Germany - 0.1%

      Коментар


      • Американците смятат, че бъдещето е на електромобилите




        Според ново проучване на The Harris Poll, проведено по задание на Volvo Cars, почти две трети от американските водачи вярват, че бъдещето е на електрически автомобили.

        От Volvo споделят, че това проучване демонстрира позитивното отношение, което имат водачите по отношение изцяло електрическите автомобили, и особено за фактори като паричните ползи и въздействието върху околната среда.

        Според резултатите, 74% от водачите на електрически автомобили коментират, че дългосрочните спестявания от зареждането със стандартни горива превъзхождат по-високата цена на актуалните електромобили. 59% от всички анкетирани водачи смятат, че управлението на електромобил има позитивно влияние върху околната среда, като то е по-голямо от рециклирането (49%), преминаването към електронни касови документи (48%) и въвеждането на умни технологии за подобряването на енергината ефективност на домакинството (44%).

        Колкото и доволни да са водачите на електромобили като цяло от своите коли, проучването на Volvo Cars демонстрира и редица възможности за подобрения, формирани на базата на клиентските впечатления. Въпреки че повече от собствениците на електромобили зареждат своите коли в домашна обстановка (51%), голяма част презареждат батерията на превозното си средство извън нея, на обособени зарядни станции. Макар че във втория случай те могат да разчитат на почти двойно по-бързо зареждане, те все още смятат, че могат да бъдат направени подобрения. 48% от тях имат готовност да платят повече за още по-бързо зареждане, 42% биха искали на място да имат достъп до кафене или кафене с wi-fi интернет достъп, 32% биха оценили високо наличието на фитнес в близост.

        От Volvo коментират, че подобно на повечето американци, марката вярва в бъдещето на електромобилите. Според стратегията на компанията, до 2025 година 50% от продажбите й ще бъдат формирани от изцяло електрически коли.

        ....

        https://money.bg/auto/ot-2019-g-nyam...ski-motor.html - Шведите също натам са се насочили - Oт 2019 г. вcичĸи нoви мoдeли нa Vоlvо щe бъдaт или eлeĸтpичecĸи, или плъг-ин xибpиди...
        Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 19:20.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

          Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

          По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.
          бая си поизостанал според мен

          https://elbil.no/norway-reaches-hist...-market-share/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

            Норвежците са едно китайско село хора. До тогава ще изкупят на Мъска кошниците, които за нас и без това са скъпи.
            Бай китаец се е запътил и той да влиза в играта, та много замърсители с токсични батерии ще има.



            Ти не ми хвърляй прах в очите! Тъкмо норвежците ме навиха да пестя от банички за електромобил /макетче/!

            Не вярваш лЕ, че една Норвегия може..., не - тя не може, а тя ПРЕобърна пазара!

            Мани се оттук, ве - КО разбираш и ти от пазари!

            В интерес на истината - може скоро да не видим $ 200 за акция тук. /без препоръки и не уточнявам посока!/...

            .................................................. .............................

            Бай китаец - с тая "инвестиция" от $ 500 млн. - къде е тръгналО?

            Подобна сума не може да стигне само за сутрешното кафе на Мъск!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))
              Норвежците са едно китайско село хора. До тогава ще изкупят на Мъска кошниците, които за нас и без това са скъпи.
              Бай китаец се е запътил и той да влиза в играта, та много замърсители с токсични батерии ще има.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

                Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

                По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.

                Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))

                Коментар


                • Поднасям извиненията си!

                  Докато съм писал дъъългият си пост долу - акцията на Тесла е отишла на $ 195, което е спад с над 10 % от предишната борсова сесия /преди 2-3 дни/!

                  Мисля, че такъв срив на цената акцията на Тесла не е имала до сега.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...
                    Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

                    По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.

                    Коментар


                    • "Колко енергия отива за отопление на батериите...

                      Гледал съм в Канада какво става, съмнявам се някой да може да твърди обратното."

                      .................................................. .............................

                      В Норвегия и Скандинавските страни е същото: преференции от правителствата и допълнителни "екстри", които товарят цената... Все пак там живеят едни хора, с различни доходи от тия - на масовия българин!!! Могат да си позволят "масовост"... /в кавички, защото никой не говори за брой ПРОДАДЕНИ, а за ДОСТАВЕНИ електромобили

                      Тая "масовост" - незнайно защо се дава САМО В ПРОЦЕНТИ? Ще обясня: когато бройката е малка и несъпоставима с конкурента - сравняваме с брой ДОСТАВЕНИ електромобили, но "ДОСТАВЕНИ" НЕ Е РАВНО НА ПРОДАДЕНИ! Даммм, авторските маТРиали на Тесла - никак, ама съвсем никак не се правят с рекламна цел!!!

                      Пример: 60% от 10 е точно 6 броя! Защо Тесла НЕ посочва бройката? Защото ще направим елементарната сметка, че реализира ПОД 1 % от всички продадени топлинни двигатели!

                      Оказва се, че ДОРИ във Франция Тесла се продава по-скъпо от колите в Норвегия! Да не би държавата да плаща директно на доставчика преференцията??? Каква цена обявява Мъск за Норвегия? Големи "игри", нали! Сигурен съм, че основният проблем е саморекламата и некоректните журналисти - с цитати от вида: "... един журналист е писал в....., че..."... Хонорар!

                      После - едни Калитковци тук ни раздават линкчетаааа!

                      .................................................. ............................................

                      Не разбрах, колко броя са продали Тесла в Норвегия, когато "преобърнали" - видиш ли ти - пазара /но - според ТЯХНАТА РЕКЛАМА!/

                      Е, какво сега - традиционните производители - па не им пука! Тесла си лаят /не им стигат преференциите/ но кервана си върви...

                      Не разбрах - Жорж Санд, тази толкова напориста дама - каква Тесла кара..., на каква цена - дали това не е някоя от евтините - купени от Норвегия..., къде зарежда..., аха - и какъв е пробегът ѝ за начало?..., а след година отново ще чакаме за пробег..., как кара в студените месеци?..., пробег в Ладното...

                      Абе тия - наистина мислят, че говорят с петокласници! ))

                      .................................................. ..............................................

                      Докато не направят по-сериозен пробив в технологиите за батерии, електромобилите са безсмислени.

                      По-добре да имаш e–bike или e-scooter за града и кола на ДВГ за дълъг път.

                      Тогава наистина можем да си говорим за зелени технологии, защото e-bikes харчат 1/50 от електромобил. Батериите стоят в къщи или в офиса, на топло, а от батерията на 1 електромобил правиш 50 e-bikes.

                      Хубавото: ускоряването на електромобила! Достатъчно ли ни е, за да хвърлим едни 100 000? /това е цената, но НЕ за Норвегия!!!!/

                      .................................................. .........................

                      Много допълнителни фактори, които целенасочено се игнорират.

                      Производството на един нов електромобил има практически същото замърсяване с химикали, тежки метали и прочее, както и обикновен автомобил, в доста от случаите - и повече.

                      За направата на електродвигатели, както и ветрогенератори, се ползва неодим, чийто добив е изключително токсичен. В Китай огромни територии са превърнати в токсични блата заради добива на неодим.


                      .................................................. .............................

                      За каква зелена енергия говорим при електромобилите??? Какво "спасяват" правителствата с ТИЯ ПРЕФЕРЕНЦИИ???

                      Ако ще спасяваТЕ планетата с електромобили, опитайТЕ се това да не е само в радиус от 100 км около ВАС, драги НАШИ избраници в правителствата и в ЕС /!!!/ - завършва един приятел... ))

                      .................................................. ......................................


                      Нали не съм прекалено назидателен? Не се карам с никого. Посочвам факти. Е да, тия факти не са удобни за Мъск и емисари...

                      Все пак мисля, че ако ТЕ /Мъск и.../ - са директни, коректни и точни - биха имали успеха, който сега опитват да си изсмучат от пръстите...

                      Да припомня, че хората тук са отдавна претръпнали от поредицата на непрекъсващите "успешни" предложения /с рекламна цел/!


                      .................................................. .........................................

                      Накрая - откъде ми хрумна да погледна акцията на Тесла! Ми тя днес губи над 7 %, а това наистина не е хубаво!

                      Преди ден писах за нея! Днес се търгува на $ 202 !

                      Никой от емисарите НЕ ми отговори на въпроса, колко акции си е купил на тая изгодна цена?

                      ЖоржИ /Санд/ - не си ли падаш по търговията с акции? Все пак тук е инвестиционен форум! Оставѝ ги как манипулират продажбите! В края на декември направиха това в тая компания..., сега пък - в края на тримесечието на 2019 - ПАК! Нещо? А?

                      Абе, я по-добре ни напиши пак за Норвегия - какво точно е казал Мъск? Мен това пък ме вълнува!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        електрокара няма данък и такса за паркинг въобще- това в германия ли ? Ако си купя такъв електрокар ще плащаш ли глобите ми ако не е истина
                        Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
                          Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
                          Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
                          Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
                          Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
                          Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.

                          В интерес на истината преди век в САЩ колите масово са били електрически:

                          https://www.facebook.com/WEFvideo/vi...9033576498295/




                          Първоначално изпратено от financialist Разгледай мнение
                          Всичко тегли към глобална промяна в бизнеса и гигантите в сферата натам се насочиха https://profit.bg/regionat/mercedes-...na-biznesa-si/
                          Не са само те. Всичко вече натам отиде, глътнаха го тоя хап отдавна.

                          Коментар


                          • Всичко тегли към глобална промяна в бизнеса и гигантите в сферата натам се насочиха https://profit.bg/regionat/mercedes-...na-biznesa-si/

                            Коментар


                            • power grid - то е толкова прозрачно, онзи с петното на голата глава като си изпълни задачата перестройка и в момента живее в Германия и за него най се усещат руснаците че не ще да е бил руски шпионин а на тези които си го прибраха. Елцинови къде са - в Германия или близо до нея, бил пиянка но точно по негово време организираха пуч и изчистиха армията от здравомислещи които биха ги разкрили а може би и изловили и освободили Русия от присъствието им. Путин случайно е от хората на Елцин, случайно е попаднал сред тях и още по случайно е имал досег с немските служби.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Pyramid - точно примера ти е за най лошата компания на Мъск, защото тя може да монополизира интернет и резултата да е такъв че и на него да не му хареса пък особенно ако загуби контрола над нея и дори може да я овладее някой който е неизвестен за публиката.
                                Знаеш ли със соларните клетки какво стана ? Пазара го държи Сън пауър и в момента цената е с много голяма печалба и не пада, освен това вкараха технология за програмиран къс живот на клетките пък ние нека да се палим че те са хубаво нещо. Технологията позволява стъкълцата да се правят с живот над 50 години но те ги правят да живеят 5. Така стана защото субсидиите превърнаха това производство в по печеливш бизнес от наркотиците по едно време и така се излъчиха компании победители които са много големи и мощни и монополисти. Субсидирането е много вредно, най много което трябва да е позволено е само на стартиращи малки компании да им се прави една година гратис от данъци и всичко друго е вредно не ами отровно.

                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X