IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • След като научихме, че при пожар в литиево-йонните батерии - няма шанс същият да бъде потушен с досега познатите начини за гасене на пожар /поради последователното запалване на сепараторите в отделните секции/, а препоръките на пожарникарите е "спокойно" да се остави да доизгори всичко в СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили с литиево-йонни батерии, можем да се концентрираме върху изследването на немски учени, които потвърждават факта, че съвременните електромобили произвеждат 25 % повече вредни емисии, сравнено с дизеловия двигател!

    Обръщам внимание, че ТУК вече сме дискутирали подобен въпрос нееднократно! Беше въпрос на време доказването на подобни истини, които Мъск до сега манипулираше чрез самореклама и ползване услугите на неграмотни журналисти и още по-неграмотни свои протежета...

    https://www.google.com/search?client...B8%D1%82%D0%B5


    Самият материал:

    Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория с дизелов двигател. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.

    Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

    Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км.

    Експертите също така посочиха алтернативен път за развитие на екологичния транспорт: двигателите, работещи на метан. Според учените, тези автомобили отделят с една трета по-малко вредни вещества в атмосферата от дизеловите двигатели.



    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Определено да, това си е джипка/сув/
      Бе само прилича на жипка. Не може се завреш вътре. То има един нисан джук, който наричам джоук, толкова е малък, сигурно за деца до седми клас са го правили.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Е че коната голяма ли е
        Определено да, това си е джипка/сув/

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса
          Е че коната голяма ли е
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

            Коментар


            • https://www.skeletontech.com/
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                Може ли линк? От любопитство.

                Коментар


                • R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                    Ето я статията, съвсем по темата е.
                    https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
                    За пореден път лошо похарчени пари и резултати няма да има....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                      В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
                      Ето я статията, съвсем по темата е.
                      https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                        Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
                        Офф, темата е много голяма, за да се ичерпа с 2-3 изречения.
                        Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.

                        Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
                        С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.

                        При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.
                        Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
                          В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
                            Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                              Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

                              Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
                              Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
                              Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
                                Всичко на този свят е относително - зависи от коя страна на вратата на тоалетната си

                                Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.

                                Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
                                Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.

                                Коментар

                                Working...
                                X