IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....

    Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...

    Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....

    Моите съболезнования ......
    тоя една тръба не можа да направи тръгнал ел колите да ми оправя.. нищо чудно да измисли пак някоя измама, че е направил конкурент на тесла и пак да завлече хората този път с милиони... ама като го гледам толкова се е провалил в живота, че му е останало само да хейти и троли по успели хора във форумите.. защото го е яд на собствените му провали..

    Матеев, пиши на лично искам да дойдеш в ютуб канала и да му разкажеш за измамите от първо лице. Ще ти платим, ако трябва - имаме 13 000 абонати и 20 000 във фб, така че доста хора ще му научат за далаверите.
    Last edited by totenkopf; 18.05.2021, 18:44.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.
      Глупости на търкалета. Ти все още не си осъзнал, че клетките на една батерия не могат да работят в общ електролит, а какво да говорим за останалото. Това, че при акумулаторите между електродите се прехвърля вещество, аз ти го казах, и трябваше една седмица да те убеждавам покрай хилядите твои злобни обиди и подигравки. Най-накрая микромозъка ти прещрака, и се съгласи с мене, но преди това в цели 100 страници от темата обясняваше как ще правиш тънки електроди със ситопечат или с литография. Смях, смях, смях ......Всичко около тебе е смях, смях, смях .....

      За тръбичката аз трябваше да ти направя топлинните изчисления и да ти докажа, че тя не може да прехвърля желания от тебе топлинен поток. Тогава и само тогава пак след 100 страници обиди най-накрая клекна и започна да приказваш друга простотия - че растоянието между двете тръби било микрони. Смях, смях и пак смях - от една простотия към друга....

      Тръгнал да топли София с вода от Kозлодуй - смях, смях и пак смях ....
      Тръгнал да учи световните петролни монополи как се правят сондажи - смях, смях, смях, и хуйчец в твоя клип .....
      Диалога му с Мъск бил потръгна - ха-ха-ха, а най-накрая се оказа, че си му пратил мейл и той не ти е отговорил. Смях, смях, смях - това според тебе било "потръгнал диалог".
      Last edited by Mateev; 18.05.2021, 19:22.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....

        Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...

        Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....

        Моите съболезнования ......
        ... Ама друго щеше да говориш, ако, лично ТИ, беше предложил това. Яд те е, че си извън играта, и мръсно завиждаш. ПОЗНАВАМЕ ТЕ.

        Коментар


        • Трябва да се чете, обаче, и относно други събития и категории, исторически намерили място. МНОГО са поучителни:
          Например, танковете на Третия Райх, на бойното поле, ВСИЧКИ - изключая няколко (2 или 5, точно не запомних) прототипа на заводски изпитания - са били с бензинови двигатели. Дълго се чудили руснаците (особено, на фона на собствената си победа във войната, доказала могъществото и предимствата на дизелите) защо, аджеба, нали немците определено, имат технологично преимущество. Оказва се, историците, извадиха правдоподобно обяснение: За логистични улеснение, за доставки на САМО ЕДИН ВИД гориво. А, горят като факли.
          Пропускат другото, че Форд, им доставя двигателите до 1943-та година, а на чичо Сам, не му се пренастройват печеливши производства, пък и се трепят там, далече, в Европа, бъдещи американски колонии.
          И с батериите тъй: Търси се лесното на момента, което, убива средносрочните - какво остава, за малко по-отдалечените? - перспективи пред ел.бръмчилките.
          И тука както тогава, ще победи КОМПЛЕКСНО И ИНТЕГРАЛНО по-дълбоко премислената концепция, Тесла може да остане лидер но, масово, ще се произвеждат по-интелигентните и приятелски настроени към потребителя, а не към производителя, системи. Това е едно "черно пророчество", което може да побърка някои но, ще се случи. Не се наемам да твърдя след точно колко години (3 или 5) но, само гледайте. И продължавайте да пишете тиради за "теоретичния принос" на един габровец, дето никой никога не го е виждал.
          ...ДОРИ ТОЙ САМИЯТ.
          Last edited by Pyramid; 18.05.2021, 18:34.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
            1.Е директно на работното напрежение;
            2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
            3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
            4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
            5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
            6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
            Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
            И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....

            Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...

            Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....

            Моите съболезнования ......

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнение
              NIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.
              Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.

              Коментар


              • Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
                1.Е директно на работното напрежение;
                2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
                3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
                4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
                5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
                6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
                Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.

                Коментар


                • NIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                    Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid
                    Е аз какво съм виновен, къде криво вървят другите?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                      Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
                      Я се спри, "Теоретичен Принос"-ител такъв. Тъкмо се бях зарадвал, че си си намерил истинска работа, и пак -бръщолевици.

                      Коментар


                      • аз развивам бизнес с електрически мотори в Неофит Рилски и вече си върнах половината инвестиция.. всичките лапета от Варна се изсипват да карат мотори.. до края на годината очаквам да си върна инвестицията В момента подготвяме франчайз и ще пускаме мотори и в София до Панчарево

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
                          Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.
                            Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              Зaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656 И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
                              Щото не са микромодулни. С тях, замяната не елемент, става за минути а, на цялата батерия - за два-три часа, и то- само и ако всички са негодни. Иначе, сменяш само пострадалите. Грешна концепция на батерията, е Причината.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Зaщo cтoтици eлeктричecки кoли ca изocтaвeни близo дo Пaриж? Aвтoмoбилитe ca пaркирaни нa пoлянa близo дo фрeнcкaтa cтoлицa Публикувaнa: 17 Мaй, 2021 15:59 147 КOМEНТAРA | ВИДЯНA 34656 И в статията си пише че замяната на батерията е по скъпа от колата
                                Абе що не ги рециклират?
                                Иначе ние (бедняците) сме най-преебани. Няма коли втора употреба, ще трябва да шарим прескъпо за нови боклуци. Неудачията преди 4-5 години беше по 12-13к, сега е близо 2 ПЪТИ повече за същия котур
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X