IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Safest car tested by NCAP (2019):

    https://youtu.be/z3cqj5AAP5I
    А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях

    Коментар


    • Safest car tested by NCAP (2019):

      https://youtu.be/z3cqj5AAP5I

      Коментар


      • bota156 за свършването на залежите си прав че няма да е скоро а кога сигурно не се знае, така си мисля. Става въпрос за това че е ценен за химическата индустрия и мисля че е много трудно заменим. Колкото по малко се изразходва разбира се това да не е свързано с лишения е по добре според мен. За властта на белите едва ли е толкова сигурно като гледам китайците колко напреднаха и истината е че колкото по многоброен е народа толкова повече умни глави ще има. Какво ще се случи никой не знае вероятно, но автомобилите с вода няма да тръгнат макар да е възможна такава технология според разни дребни експерименти. Със сигурност транспортните средства ще стават все по сложни технически и не изключвам производството им да се концентрира все повече и в по малко на брой точки - центрове което не е приятно с оглед на това да осигури работа на повече хора. Дано да греша за последното защото би трябвало всички да имат право и възможност да се трудят и прехранват.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

          Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

          Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

          Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

          ...........................................

          По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

          Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

          Справка: няколко години назад.

          .............................................

          Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

          По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

          Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

          ...........................................

          При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
          Лаф да става.
          Нямам различно мнение за компанията (цената на акциите). Стойността се определя от очакванията и реализацията им във времето. Някой беше казал че в краткосрочен план борсата е игрална машина (разбирай казино), а в дългосрочен машина за претегляне на стойността. Историята е показателна. Относно скъсяването мога само да ти пожелая късмет (ще ти трябва). Най-надъханите клакьори (Марк Шпигел и Чанос) хвърлят бялата кърпа, но ти продължавай
          За да не останеш с погрешно впечатление аз лично нямам акции. Компанията ми харесва прекалено много за да съм безпристрастен в преценката. В тоя бизнес емоционалните пристрастия са мнооого скъпо удоволствие. Ако не си го разбрал все още, почвай да скъсяваш
          Като гледам коментарите за продажбите и като цяло за финансовото състояние ми става жал за теб.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

            Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

            Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

            Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

            ...........................................

            По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

            Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

            Справка: няколко години назад.

            .............................................

            Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

            По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

            Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

            ...........................................

            При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))
            Не „затапен”. „ЗАДРЪСТЕН”.
            ...Което не прави лесно бъдещето на електричките, разбира се. И още - тук донякъде съм съгласен с теб - който има много акции на Тесла, няма да сбърка, ако скъси. До месеци, с кеша, би могъл или да си купи още (дори повече), и да му остане кеш, или поне, да намали минуса при следващите, циклично, спадове. Има някакъв смисъл. Да. Дори и в качеството на майтап.
            -Тъй де, ами ако още се вдигнат?
            Last edited by Pyramid; 05.01.2020, 00:48.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Та викаш прав си за пореден път

              Тесла с нови рекорди за продажби за тримесечието и съответно в цената на компанията.
              Гледам и най-върлите загубеняци (мечки) закриват късите позиции

              Благодаря за вниманието, което ми отделяш. Ще пренебрегна факта, че доскоро ТИ имаше друго мнение в тоя инвестиционен форум. Точно - до скоро ТИ казваше, че тук Не трябвало да се говори за акциите на Тесла /да припомня: акциите падаха/.

              Точно след мнение като твоето горно - БИ ТРЯБВАЛО да напишеш, че това НЕ Е ПРЕПОРЪКА за търговия... /за да сме коректни към хората, които четат тук, но на теб не ти пука за това, нали?.../

              Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

              Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!

              ...........................................

              По втората част от твоето мнение - това сме го чували вече много пъти: в края на календарната година Тесла отчита "рекордни" продажби, в които се включват "ЗАЯВКИТЕ" на бъдещи клиенти. Сигурно и ръбестият пикап, за който уж първо имаше 100 000 броя, после те станаха 200 000, а някъде прочетох, че били станали 250 000...

              Тия "заявени" бройки - НАЛИ също влизат в "рекордните" продажби в края на годината!

              Справка: няколко години назад.

              .............................................

              Иначе - нищо не казваш за ЗАГУБИТЕ от 6 МИЛИАРДА ДОЛАРА?

              По предварителни данни - може би ЗАГУБИТЕ на Тесла вече клонят към 7 МИЛИАРДА?

              Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт 2019 гoдинa тe ca в рaзмeр нaд $702 млн.!!!

              ...........................................

              При горните факти имаш наглостта да ми говориш с назидателен тон?... Затапен съм!!! ))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Не съм противник, а за това, че съм прав /да разсъждавам ТАКА/ - да, прав съм!
                Та викаш прав си за пореден път

                Тесла с нови рекорди за продажби за тримесечието и съответно в цената на компанията.
                Гледам и най-върлите загубеняци (мечки) закриват късите позиции

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  безимeн - преди години бях писал че разумната цена на петрола е 600 дол. за барел, тогава още го нямаше този нов метод за сондиране и изцеждане на още петрол.Сега ситуацията е обърната огледално и цената от 60 долара е просто смешна защото този ресурс е изчерпваем и като се изпомпи, изгори ще стане невъзможно да се произвеждат редица материали продукт на хим.промишленост и това силно ще се отрази и на икономиката и на стандарта на тези хора които ще живеят в тези не чак толкова далечни времена. Затова идеята за транспорт и транспортни средства да се използва енергия която не е получена чрез изгаряне на петрол никак не е лоша. Друг е въпроса до колко това е осъществимо независимо от това че е рационално, така че за в момента ирационалното изгаряне на петрол остава и няма технология която да го възпре. Ако потледнем от отправна точка която е по отдалечена така че в ъгъла на видимост да попадне цялата планета - ако не горим петрол за кого сме се загрижили - за 3 милиарда индийци и катайци и пакистанци и за милиард и половина араби. Белите са малцинство чиито права в бъдеще въобще не са гарантирани като се има впредвид културата на въпросните народи.
                  От колко години изчезва петрола.
                  Аз съм сигурен че човечеството ще изчезне преди петрола.
                  Белите винаги са били малцинство и ще властват докато манипулират чалмите, дръпнатите, черните пембените и т.н.
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Mazda обяви електромобилите за по-вредни от дизелите

                    акумулаторната батерия с капацитет 95 кВт/ч изхвърля в амтосферата повече CO2 от автомобил с дизелов двигагел, посочва мениджърът Критиан Шулце
                    Честита нова година.

                    Мазда не са първите, няма и да са последните. Какво да кажат като нямат един читав електромобил, а вятъра натам духа. Добре че тъпанарите са на свършване и не се ловят на тия глупости. В Европа и Китай мача е свирен вече. В САЩ Тръмп ще се пъне още някоя и друга година и после финито ...

                    Коментар


                    • Mazda обяви електромобилите за по-вредни от дизелите

                      акумулаторната батерия с капацитет 95 кВт/ч изхвърля в амтосферата повече CO2 от автомобил с дизелов двигагел, посочва мениджърът Критиан Шулце

                      Коментар


                      • Аз пак да попитам:
                        -Защо си нервен, безименен? Не е ли по-честно и редно, вместо да бръмчиш, да дадеш по-приемлива алернатива на всичко, което „критикуваш”? Убеден съм, СЕГА е времето да го сториш и светът ще ти благодари. Другото е борба с прогреса, causa perduta.
                        Last edited by Pyramid; 31.12.2019, 23:54.

                        Коментар


                        • безимeн - преди години бях писал че разумната цена на петрола е 600 дол. за барел, тогава още го нямаше този нов метод за сондиране и изцеждане на още петрол.Сега ситуацията е обърната огледално и цената от 60 долара е просто смешна защото този ресурс е изчерпваем и като се изпомпи, изгори ще стане невъзможно да се произвеждат редица материали продукт на хим.промишленост и това силно ще се отрази и на икономиката и на стандарта на тези хора които ще живеят в тези не чак толкова далечни времена. Затова идеята за транспорт и транспортни средства да се използва енергия която не е получена чрез изгаряне на петрол никак не е лоша. Друг е въпроса до колко това е осъществимо независимо от това че е рационално, така че за в момента ирационалното изгаряне на петрол остава и няма технология която да го възпре. Ако потледнем от отправна точка която е по отдалечена така че в ъгъла на видимост да попадне цялата планета - ако не горим петрол за кого сме се загрижили - за 3 милиарда индийци и катайци и пакистанци и за милиард и половина араби. Белите са малцинство чиито права в бъдеще въобще не са гарантирани като се има впредвид културата на въпросните народи.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            безимeн голям противник си на тези Тесли и може би си прав....

                            Не съм противник, а за това, че съм прав /да разсъждавам ТАКА/ - да, прав съм!

                            Как "ТАКА" разсъждавам и в какво точно съм прав? Ще опитам да бъда кратък...


                            Например: експерти в Morgan Stanley казваТ, че акцията на Тесла ще започне да губи стойността си, тъй като Тесла постепенно почва се възприема като традиционен автопроизводител, а губи ореола си на "технологична" компания...

                            Какво показва горното изречение? Някои ще скочат и ще кажат по повод РАЗКАЗАНОТО от мен, което съм прочел някъде, че аз съм противник на Тесла...

                            Ако помислим и разсъдим безпристрастно - аз нямам никакви претенции за авторство върху казаното. Значи, неприязънта на феновете на Мъск трябва да бъде насочена към авторите на материалите, с които те не са съгласни. В случая инфото е на анализатори на пазарите от Morgan Stanley.
                            Само трябва да кажем, че ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ТЪРГОВИЯ С ЦЕННИ КНИЖА - и сме ОК!

                            .................................................. ...........

                            Какво излиза от горните разсъждения? Ами, ЧАСТ от хората се дразнят от това, че не всички споделят тяхното мнение. Някои четат само положителни отзиви и реклама, с която се облъчва пазара, като доста от тях и нямат познанията по същество, а рекламата разчита, именно на това, че същите защитници на някаква теза са /доста често/ - несведущи в определена област... Казва им се: вие сте млади, ние сме бъдещето, защото сме млади като вас, вие живеете в социалните мрежи, където живеем и ние, вие нямате пари, но вижте какво правим ние и правете като нас, за да станете милиардери... Ще спра до тук...

                            .................................................. .........

                            Кое е странното? Едни поставят акцента върху положителните графики, а други изваждат отрицателното, което първите пропускат, защото те виждат само красивите букети на зарята и чуват единствено тържествените фанфари.

                            Реалността е много по-различна. И мизерна! Отнема човешки животИ!

                            .................................................. ......

                            След казаното горе - ясно е, че истината има ДВЕ ЛИЦА. Нека тия две лица са равнопоставени в пространството, за да може, ако нямаме познанията - що-годе да разсъждаваме трезво, преценявайки ситуацията.

                            Освен това, не бива да се страхуваме от информацията /независимо, че я класифицираме като положителна или отрицателна..., все пак ВСЕКИ ИМА ВЪЗМОЖНОСТТА САМ ДА ВЗЕМА РЕШЕНИЯТА СИ, след като претегли в съзнанието си всички мнения!/

                            Нали нетът НИ ОТВОРИ ОЧИТЕ ЗА СВЕТА!

                            Коментар


                            • безимeн голям противник си на тези Тесли и може би си прав. В момента все още няма изгледи за водородни коли, тези клетки са скъпи и нямат по дълъг живот от батерии. Причина за това са мембраните които се наричат протонообменни но не е доказано че през тях минават протони и са плътни като материал който е полимер който пък се мокри. Потапяш го във вода и след като го извадиш му замерваш теглото и то е увеличено..т.е. сигурно има много финни пори и ограничен експлоатационен - функционален живот. Между другото състава на полимера е тайна на Дюпон и не може да се открие със спектрограф . Това ще рече че тайната е в производството му а не в състава.
                              Last edited by supertrader; 26.12.2019, 23:50.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                                Пак се правиш на неразбралА /пирамида - ж.р./!

                                Не съм го казал преди месец или повече. На тая, същата страница е мнението ми - ОТ ДНЕС.

                                Една жена до сега би го прочела и не би се излагала като теб. Не съм убеден, че си по-различна от останалите дами във форума...

                                Отново ти пускам част от написаното от мен - ДНЕС, ОКОЛО ОБЯД: Дано успееш да го прочетеш.
                                Много нервен си нещо, що тъй?

                                Коментар

                                Working...
                                X