IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    [ATTACH=CONFIG]n3530396[/ATTACH]


    Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
    Имаш проблясъци понякога

    Бъфет е инвестирал в сигурен и растящ пазар в компания със сериозна подкрепена от правителството на Китай, което предприема драконовски мерки за насърчаване на електрическите автомобили. гарантиран растеж с почти нулев риск!
    И въпреки огромния Китайски пазар, Тесла е реализирала повече продажби с цени на автомобила 2 – 3 пъти по-високи от BYD. С пускането на Tesla China, отпадането на митата и made in china продажбите за следващата година ще са 150 – 200 хил само в Китай. Да се обзалагаме ли в края на 2020 какви ще са продажбите на тесла и BYD

    Click image for larger version

Name:	Tesla 01.jpg
Views:	1
Size:	94.4 КБ
ID:	3530635

    Click image for larger version

Name:	Tesla 02.jpg
Views:	1
Size:	84.8 КБ
ID:	3530636

    Click image for larger version

Name:	Tesla 3.jpg
Views:	1
Size:	41.5 КБ
ID:	3530637

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

      Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
      Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
      Ако възникне КС извън батерията, прекъсваш тока на мига и (ако успееш) би трябвало всичко да е наред. Ако възникне в 1 (един) елемент вътре в нея, без външно КС, трябва да прекъснеш външната верига и да премахнеш този един елемент. Понеже елементите са свързани последователно, прекъсваш тока на цялата батерия и, ако нещо отписваш, са някакви проценти мощност. Проблемът е по-сложен, ако имаш КС при повече от един елемент, щото някак е твърде сложно да напъхаш маса контактори за = навсякъде. Изобщо, най-голямото противоречив м/у функционалност и безопасност, е стремежът към пределна печалба, простота ѝ технологичност ЕДНОВРЕМЕННО.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
        Поне вътре в батерията.
        Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
        Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
        Last edited by 78-10; 11.01.2020, 08:21.

        Коментар


        • Безименни, и ние забелязваме, че те няма по техническите въпроси. А Балбалончо не го мислѝ. Той взема франчушка пенция, +/- 10 лв.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

            Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...
            Прав си
            На графиката ти се вижда броя на транспортните средства с конски двигател (файтони и каруци) - 96,6% малко след 1876 г..
            Да се концентрираме върху тях
            Last edited by barbaron; 11.01.2020, 01:23.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
              Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
              За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
              НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
              Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
                Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
                Поне вътре в батерията.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт
                  Тогава на завой при 60 км/ч колите ще се преобръщат и ще продължат по покрив. Следователно колелата трябва да се сложат на покрива, а "таванът" да стане под.

                  Или пък да ги катапултират още на тръгване, а към батериите да добавят по един надуваем с водород дирижабъл, дрон и фотопанели - хем няма да падне някому на главата, хем ще си виси горе и ще се зарежда, пък ти на връщане ще си я прибереш и ще пуснеш скарата с водорода.
                  Last edited by 78-10; 10.01.2020, 03:47.

                  Коментар


                  • Click image for larger version

Name:	bfi1578603560m.jpg
Views:	1
Size:	18.0 КБ
ID:	3530396



                    Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...


                    Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?


                    Сигурно Бъфет има основания... Всъщност, той държи 25 % от акциите на BYD, а те водят с доста ПРЕД Тесла на китайския пазар! ))


                    Без да е препоръка, има доста технологични компании, които имат потенциал за ръст, но това - всеки решава сам, т.е. - разсъжденията ми не са препоръка за търговия!

                    Коментар


                    • v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
                        Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
                        За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
                        НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
                        те и инвеститорите в биткойни за 10 години са направили едно умножение по 1000 пъти.
                        Нататък лакардиите си ги продължи сам - виждам че ти се отдава
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                          Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

                          Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

                          Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

                          За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

                          Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

                          .................................................

                          Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

                          Защо се заиграваш с цената?

                          Е, с какво друго да се заиграеш?

                          Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

                          С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

                          Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

                          Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
                          НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
                          Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
                          За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
                          НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Само в съзнанието на болните мозъци

                            Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.


                            Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.

                            Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.

                            Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?

                            За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!

                            Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.

                            .................................................

                            Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...

                            Защо се заиграваш с цената?

                            Е, с какво друго да се заиграеш?

                            Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!

                            С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!

                            Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?

                            Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
                            Last edited by безимeн; 09.01.2020, 22:17.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Само в съзнанието на болните мозъци

                              Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
                              Има своите основания но, преиграва. И не е само той.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                А бе не е много умно да тестват теслите без да имат язовир, кран и 50 пожарникара на 5 метра от тях
                                Само в съзнанието на болните мозъци

                                Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.

                                Коментар

                                Working...
                                X