national power електрическите автомобили имат приложение както и електрокарите, например в затворени складови помещения електрокарите електрокарите няма как да не са предпочитани. Същата работа са електромобилите - за таксита в големи градове с мръсен въздух, за автомобили под наем ..нещо от този вид е бъдещето им. Обаче как ще станат масови е по скоро и със сигурност мода. Със сигурност ще се появят и електромобили които се зареждат като стоят на слънце, но да станат масови абсурд.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениене те наричам никак
просто 5млн. електрички вече са факт и на планетата ни ще се увеличават с по над 2млн. всяка година.
Глупаво е да се твърди че това не влияе на пазарите.
Фейсбук е тъпня, но е глупаво да се твърди, че не влияе на пазарите.
Надявам се да е станало по-ясно.
Коментар
-
тоя палячо до преди месеци мяташе подигравки към Мъск и се обясняваше колко надценена била компанията. Виж го ти сега:
https://youtu.be/Bz9MLiqpsGI
Посмях се, поразгледах му скорошни изяви и се оказа че си променил мнението след като жена му и дъщеря му го накарали да си купят тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Електричка е преодоляла за първи път границата от 100км/ч
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by national power; 15.01.2020, 13:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by satz; 15.01.2020, 13:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е
Според теб:
Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята
Батерията не става, а е с най-голям пробег
Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo
Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя
Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.
Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Изводът е, че Дизелът УМИРА !
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение....
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo....
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.
Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще...))
Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...
https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
Според теб:
Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята
Батерията не става, а е с най-голям пробег
Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo
Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя
Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.
Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Много "ЩЕ", много силна вяра в "светлото бъдАще"......
Това не бяха ли идеите на: утопистити и комунистите? Защо Мъск изполва приоритети на Ленин, Маркс?
Лошо няма! Балъчета винаги ще се намерят, които ще повтарят до припадък мантрата: за светло бъдеще, за светкавичното, бързо забогатяване...
А, ще има и такива, които може би вече трябва да ни кажат, как са купили акции на минимума, които пък ще продадат на върха...))
Оффф, съвсем забравих, че акцията щяла да върви само в една посока...
................................................
Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.
Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще...))
Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...
.................................................
Приземявайки се, някои тук могат да се замислят и върху фактите ДНЕС. Не са обнадеждаващи, но някои /поне/ ще поизтрезнеят...
"Три катастрофи с участието на автомобили на Tesla, при които загинаха трима души, засилиха разследването на американските власти върху автопилота на компанията, съобщи АП....
В неделя Tesla Model S излезе с висока скорост от магистрала в Калифорния, мина на червен сигнал на светофара и удари Honda Civic, като уби двама души в японския автомобил. В същия ден Tesla Model 3 удари спряла пожарна кола на автомагистрала в Индиана, като пътникът в електрическият автомобил загина. А на 7 декември друг Model 3 нацели полицейска кола на магистрала в Кънектикът, за щастие инцидентът се размина без жертви.
Специализираното звено за разследване на катастрофи на американския Национален институт за безопасност на движението (NHTSA) вече започна да нищи катастрофата в Калифорния. Експертите още не са решили дали звеното ще разгледа и инцидента в Индиана. И в двата случая властите още не са определили дали автопилотът на Tesla е бил използван. NHTSA разследва също и катастрофата в Кънектикът, при която шофьорът казал на полицията, че колата е работила на автопилот.........................
NHTSA започна разследвания на 13 катастрофи с участието на автомобили на Tesla, в които агенцията смята, че е бил задействан автопилотът....................................... ......."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginaliLast edited by безимeн; 14.01.2020, 22:24.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеЩе ще ще само че 3027
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТова което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
Коментар
Коментар