Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
От години слушам едни и същи сюжети на едни и същи загубеняци. За последните 2 години шортаджиите са на минус над 10 милиарда долара от Тесла.
защо ли:
https://youtu.be/c93NLvUFDI0
Коментар
-
Модел Y започва доставки 8-9 месеца предсрочно. Кросоувърите са над 40% от целия пазар.
Тежки времена идват за традиционните авто производители.
https://youtu.be/c93NLvUFDI0
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Братчед къртиш мивки без да лепиш плочки. Колко автомобила събира един каркариер, като информация знаеш ли нещо по въпроса?? Нормалните са около 5000-6000 направиха вече такива и по 8000 автомобила. Колко електрички произвежда тесла за седмица?И за колко време ще напълни един каркариер? Доставките все си мисля че са според търсенето- ти разбира се може да ме опровергаеш. Имаш заявка за 100 коли този месец- доставяш на пазара 100 коли , имаш заявка за ................... доставяш..................Това е, сложно няма.Каркариера като го натоварят с 5000 коли ще разтовари 100 парчета в норвегия, 200 в германия, 50 в дания и така нататък. Това което ти пишеш няма абсолютно никакъв смисъл и ми се струва че ръцете ти не правят връзка с главата, а бе с няколко думи пишеш глупости и ми се струва че не си работил никога в частния сектор. Ако си в държавният сектор- тогава такива неща са позволени, дори ще се издигнеш
защо ли:
https://youtu.be/c93NLvUFDI0
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Лафа май беше че безкрайна е само вселената и човешката тъпота
Добре е че в Тесла мислят доста повече от теб
Само за сведение – продажбите не са линейни всеки месец поради простия факт, че Тесла търсят как да оптимизират разходите на всяко ниво – включително и в логистиката. За всяка държава доставките се правят на етапи. В един месец товариш за континентална Европа, в Следващия за UK, след това за Австралия и т.к. Ако има производител, който ще излезе сух от евентуална криза то шансовете са на страната на Тесла.
Ама ти продължавай с бисерите.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Към началото на м. МАРТ 2020 г - Tesla търпи тежки месеци на два от европейските си пазари /които Илон Мъск очакваше да се разраснат тази година/ - информира Bloomberg.
Американският производител на електромобили Тесла - е продал едва 83 нови коли в Норвегия през февруари 2020..., а за сравнение през февруари 2019 г. броят им е бил 1 016. Информацията е от органите на транспорта в Норвегия.
В Холандия регистрациите на нови автомобили на Tesla са се сринали с 66% до 155 автомобила през февруари 2020.
Европейският център за дистрибуция на Tesla е в Холандия, а Норвегия смятахме /според рекламата на Мъск!/, че е един от най-големите пазари за електрички в Европа...
Добре е че в Тесла мислят доста повече от теб
Само за сведение – продажбите не са линейни всеки месец поради простия факт, че Тесла търсят как да оптимизират разходите на всяко ниво – включително и в логистиката. За всяка държава доставките се правят на етапи. В един месец товариш за континентална Европа, в Следващия за UK, след това за Австралия и т.к. Ако има производител, който ще излезе сух от евентуална криза то шансовете са на страната на Тесла.
Ама ти продължавай с бисерите.
- 1 like
Коментар
-
Верно, че корона-вирусът е мотив за оправдания... Защо оправданията са - гледайки само графики на акциите?
Можем да погледнем и продажбите през настоящата година.
.................................................. ....
Към началото на м. МАРТ 2020 г - Tesla търпи тежки месеци на два от европейските си пазари /които Илон Мъск очакваше да се разраснат тази година/ - информира Bloomberg.
Американският производител на електромобили Тесла - е продал едва 83 нови коли в Норвегия през февруари 2020..., а за сравнение през февруари 2019 г. броят им е бил 1 016. Информацията е от органите на транспорта в Норвегия.
В Холандия регистрациите на нови автомобили на Tesla са се сринали с 66% до 155 автомобила през февруари 2020.
Европейският център за дистрибуция на Tesla е в Холандия, а Норвегия смятахме /според рекламата на Мъск!/, че е един от най-големите пазари за електрички в Европа...
Да споменем мимоходом, че тези - силно спадащи резултати - допълват -реално 15-процентния спад в САЩ /"най-големият" пазар на Tesla.../
Когато данните са от отговорни държавни институции - като че се получава силен контраст с възторжения плам на Мъск...
Нещата не са трудни за разбиране и истината постепенно се разбулва...
.................................................. .......
Интересно нещо са графиките на акциите: спадат!
Да, ама..., тая "пазарна капитализация", която балонира някои "играчи" - реално няма отзвук върху продажбите... Жалко! АКО не беше така - ехееее - "балоните" щяха да привличат мухите - както меда...
.................................................. ........
За да сравним продажбите на ВОДЕЩИТЕ автомобилопроизводители - ето как са разпределени първите 5 в Германия... /Тесла и Мъск - може само да мечтаят за продажби с такива бройки.../
Миналия месец в Германия са продадени 246 300 коли. Първите месеци на 2020 г. влизат в Топ 3 по продажби за последните 20 години.
Германците предпочитат родната продукция...
1. Най-популярният бранд през януари е Volkswagen с 48 744 продадени бройки /през 2019 г. VW беше лидер по продажби в целия свят!/.
2. Вторият е Mercedes-Benz, от чиито автомобили са продадени 26 034 екземпляра (+ 2,9%).
3. Трети е Audi - с 22 066 продажби (+ 1,2%).
4. Четвърто място завоюва BMW с 20 454 бройки на баварския производител, което е ръст от 6,5%.
5. Интересно: петото място печели америкият Ford с 17 355 продадени нови коли.
..........................................
Не е необходимо да споменаваме къде се намира Тесла в подобна класация, за да не пометне Мъск.
Иначе - ако сравняваме графиките на акциите - като че почти няма разлика, ноооо...
Продажбите са важни - и това не са фиктивните еквилибристики /на Тесла/, а ония, реални продажби, които правят ВОДЕЩИТЕ КОМПАНИИ - виж горната класация: между които са и други водещи гиганти в автомобилното производство, като: Тойота, Рено-Нисан...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
При положение че според Consumer report е най-харесвания автомобил от собствениците си не го мисли Мъск
[ATTACH=CONFIG]n3553648[/ATTACH]Last edited by bota156; 11.03.2020, 21:20.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Наздраве!
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Епа - неАм думи!Честито на комплексарите от Тесла и наздраве! Един милион - ако ще и за 13 години - не е малко!
Другите автопроизводители - затова ги наричаме водещи: ЕДИН МИЛИОН ГИ ПЛАСИРАТ ЗА МЕСЕЦ!
..........................................
НЕма се вманиачаваме сега, че Мъск още не е РАПОРТУВАЛ за загубата през 2019...
Също - един милион все още ви е рано /може би - към края на 2020/ - но както върви - с какво друго да покрием поредната губеща финансова 2020 година?
Наздраве!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеДобре че го каза това защото току що излезе милионният автомобил от Тесла! Хахаха пукай шампанското!
https://electrek.co/2020/03/09/tesla...-electric-car/
[ATTACH=CONFIG]n3552290[/ATTACH]
Колкото до "опасното", Тесла е и статистически и по краш тестове най-безопасната кола в света.
Епа - неАм думи!Честито на комплексарите от Тесла и наздраве! Един милион - ако ще и за 13 години - не е малко!
Другите автопроизводители - затова ги наричаме водещи: ЕДИН МИЛИОН ГИ ПЛАСИРАТ ЗА МЕСЕЦ!
..........................................
НЕма се вманиачаваме сега, че Мъск още не е РАПОРТУВАЛ за загубата през 2019...
Също - един милион все още ви е рано /може би - към края на 2020/ - но както върви - с какво друго да покрием поредната губеща финансова 2020 година?
Наздраве!Last edited by безимeн; 10.03.2020, 19:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНИЕ пък - УСТАНОВИХМЕ, че Мъск прави нещо, което не може да наложи на пазара, защото е: скъпо, неекологично, некачестнено, самозапалимо и негасимо, блокиращо водача при пожар, самоускоряващо, с "автопилот", водещ към тежки инциденти,...............
...и се почва едно тръшкане...
Коментар
Коментар