IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Вие ли работите? Ти лично какво правиш, че ми стана смешно?
    Апропо има един ДВГ дето си го проспал, само с 10-ина чарка (може разбира се да се направи и "многоцилиндров"). Що е то?
    Отзад напред:
    - И аз имам такъв ДВГ. Скоро не съм го палил но, имам.
    - Смей се, смехът е здраве. Иначе, работя върху акумулаторите. Като му дойде времето, ще публикувам и ще ви светна. Някои стъпки не се прескачат.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      1.Намотката, щом е един проводник, е един детайл. Просто, много пъти, е навит.
      2.Съгласен съм ѝза статорбия пакет, ала се води един деатйл. От колко елемента е - въпрос отделен и, признавам, не съм наясно, защо е изкарал чак толкова малко детайли но, опитах да предположа и, в някакво приближение, излизат. Аз нагаждах, единствено към самия двигател. Иначе, то е ясно, повече са.
      2.1.За електрониката си съвършено прав, ала, повтарям, говорех само за двигателя, в първо приближение.
      3.С лайтмотива, улучи десетката. Аз мисля, че е основно до технологичност, материали и нарочно надути цени. Капитализъм.
      А, батерията, дето El Cretino rojo опява, вече ѝ се вижда поевтиняването. Работим по въпроса, имаме сериозни постижения.
      Вие ли работите? Ти лично какво правиш, че ми стана смешно?
      Апропо има един ДВГ дето си го проспал, само с 10-ина чарка (може разбира се да се направи и "многоцилиндров"). Що е то?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

        2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
        3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
        Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
        И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"
        1.Намотката, щом е един проводник, е един детайл. Просто, много пъти, е навит.
        2.Съгласен съм ѝза статорбия пакет, ала се води един деатйл. От колко елемента е - въпрос отделен и, признавам, не съм наясно, защо е изкарал чак толкова малко детайли но, опитах да предположа и, в някакво приближение, излизат. Аз нагаждах, единствено към самия двигател. Иначе, то е ясно, повече са.
        2.1.За електрониката си съвършено прав, ала, повтарям, говорех само за двигателя, в първо приближение.
        3.С лайтмотива, улучи десетката. Аз мисля, че е основно до технологичност, материали и нарочно надути цени. Капитализъм.
        ​​​​​​​А, батерията, дето El Cretino rojo опява, вече ѝ се вижда поевтиняването. Работим по въпроса, имаме сериозни постижения.

        Коментар


        • https://www.investor.bg/novini/444/a...odel-3-315176/

          Няма изненади.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
            3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
            Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
            И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"
            Щото като видни тикви не отчитат сложността на ... батерията. Сравнена с един обикновен резервоар.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
              И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
              1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
              2.Фазни намотли, 3 бр.
              3.статорен пакет-1,
              4.преден щит-1
              5.заден щит-1
              6.преден лагер -17.заден лагер-1
              7.перка за вентилатора-1
              8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
              9.зъбно колело на шлици -1бр...
              10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
              би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
              - „Лего”?

              -ДА, БЕ. ДА.
              2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
              3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
              Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
              ​​​​​​​И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"

              Коментар


              • Интересно сравнение на Епъл с Тесла
                Last edited by ED; 02.11.2020, 12:10.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                  verdammt, за нормални леки коли EV говорим, не за автобуси, и не за Рено
                  https://www.youtube.com/watch?v=m4eQ7nN_Lwo
                  https://www.youtube.com/watch?v=MycXpTrNa5g
                  Па и нормални, ти май си представяш някой рашки тролей от 50-те на миналия век

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin
                    Потърсих и о-чудо! Явно си кьорав Пардон, ма ти не си виждал ЕВ на живо , забравих...
                    https://www.youtube.com/watch?v=1UtA...el=EatonVideos
                    verdammt, за нормални леки коли EV говорим, не за автобуси, и не за Рено
                    https://www.youtube.com/watch?v=m4eQ7nN_Lwo
                    https://www.youtube.com/watch?v=MycXpTrNa5g

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Все забравям че си иноватор - т.е. книжен тигър ЕВ-тата не ползват асансьорни ел- двигатели от твоето време, изостанал си само с някакви 50-тина години

                      Аз пък да те питам ей за туй: "дизел е със 2548 части" - де ги видя толкова части по дизелов двигател? Че аз по твоята логика ще го събера по-прост и от трифазен асинхронен мотор, едноцилиндров двутактов дизел - и готово
                      Искам да видя. Действай.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
                        И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
                        1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
                        2.Фазни намотли, 3 бр.
                        3.статорен пакет-1,
                        4.преден щит-1
                        5.заден щит-1
                        6.преден лагер -17.заден лагер-1
                        7.перка за вентилатора-1
                        8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
                        9.зъбно колело на шлици -1бр...
                        10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
                        би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
                        - „Лего”?

                        -ДА, БЕ. ДА.
                        Все забравям че си иноватор - т.е. книжен тигър ЕВ-тата не ползват асансьорни ел- двигатели от твоето време, изостанал си само с някакви 50-тина години

                        Аз пък да те питам ей за туй: "дизел е със 2548 части" - де ги видя толкова части по дизелов двигател? Че аз по твоята логика ще го събера по-прост и от трифазен асинхронен мотор, едноцилиндров двутактов дизел - и готово

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                          Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
                          Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt
                          Погледнах под предния капак на ЕV на Пежо. Изцяло е запълнено със системи неоходими за автомобила.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                            Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                            Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
                            Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
                            И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
                            1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
                            2.Фазни намотли, 3 бр.
                            3.статорен пакет-1,
                            4.преден щит-1
                            5.заден щит-1
                            6.преден лагер -17.заден лагер-1
                            7.перка за вентилатора-1
                            8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
                            9.зъбно колело на шлици -1бр...
                            10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
                            би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
                            - „Лего”?

                            -ДА, БЕ. ДА.
                            ​​​​​​​

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                              Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                              Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
                              Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
                              Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                                О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
                                Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
                                Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
                                Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
                                EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                                Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                                Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.

                                Коментар

                                Working...
                                X