Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.Last edited by DaveBG; 11.06.2020, 14:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Коментар
-
Вчера се нахаках с Теслата в едно задръстване на ломско шосе. С минути не се мърдаше и хората около мене почнаха да гасят колите. Колко благо ми стана като знам че Теслата не харчи нищо в задръствания. Буквално има безкраен рейндж на Софийско каране а автопилота е уникален понеже се бях заблеял в телефона тия пред мен като тръгнаха най накрая и колата сама си тръгна и ме подсети че съм в задръстване... Голям кеф, много благо ми става с тая колица!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеИнтересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Ауди Трон-предлагат се вече в България.Имам мой приятел на висок пост в представителството на Ауди в България,та ако имаш проблем с колите може да ти бутна едно рамо за по-специално отношение.Пиши ми на лични по подобни въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И совалка да си купиш ще си все същия габровски …..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Като технология и технически данни уважавам Тесла-та, но като дизайн, лукс и имидж хич не ми харесва. Виж когато Audi си направи първата чисто електрическа кола, тогава вече ще се обзаведа и аз.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Добре де, ще си купя едно жълто такси, но пак ще бъде Audi S8.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
така е само в банановите републики и при крадците опс усвояващите фондове/субсидии
Идвал е милиардер со такси до бизнес парка. Над 100 млн му е годишния доход. После се "разсърди" че сме харчили пари и си тръгна с метрото ?!?!Last edited by Mateev; 06.06.2020, 13:24.
Коментар
Коментар