If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само да те забавя ако искаш. При режима за напълно спиране можеш да караш само с 1 педал. Не се ползва спирачка изобщо. Това е ако караш нормално де, аз съм на бургия от светофар до светофар и за мене това рядко важи В смисъл от време на време ползвам леко и накладките. При по-дълго спиране от по висока скорост зарежда повече. Аз специално гледам така да правя. Малко е като да караш камион и да внимаваш да не прегрееш дисковете само че в случея го правиш нарочно за да зареждаш батерии.
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.
Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
Вчера се нахаках с Теслата в едно задръстване на ломско шосе. С минути не се мърдаше и хората около мене почнаха да гасят колите. Колко благо ми стана като знам че Теслата не харчи нищо в задръствания. Буквално има безкраен рейндж на Софийско каране а автопилота е уникален понеже се бях заблеял в телефона тия пред мен като тръгнаха най накрая и колата сама си тръгна и ме подсети че съм в задръстване... Голям кеф, много благо ми става с тая колица!
Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
Като си евтин на съдържание, си пускаш пъстра перушина. Паун.
Интересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...
Ауди Трон-предлагат се вече в България.Имам мой приятел на висок пост в представителството на Ауди в България,та ако имаш проблем с колите може да ти бутна едно рамо за по-специално отношение.Пиши ми на лични по подобни въпроси.
Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
Интересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...
Като технология и технически данни уважавам Тесла-та, но като дизайн, лукс и имидж хич не ми харесва. Виж когато Audi си направи първата чисто електрическа кола, тогава вече ще се обзаведа и аз.
Ауди Трон-предлагат се вече в България.Имам мой приятел на висок пост в представителството на Ауди в България,та ако имаш проблем с колите може да ти бутна едно рамо за по-специално отношение.Пиши ми на лични по подобни въпроси.
така е само в банановите републики и при крадците опс усвояващите фондове/субсидии
Идвал е милиардер со такси до бизнес парка. Над 100 млн му е годишния доход. После се "разсърди" че сме харчили пари и си тръгна с метрото ?!?!
Добре де, ще си купя едно жълто такси, но пак ще бъде Audi S8.
като одят по командировка из провинциите като България, Индия, Филипините, Коста рика - да со такси се движат.
Ти да не би да одиш до коста рика с неземното метнало се на теб халди С8?
Коментар