Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.Last edited by Mateev; 12.06.2020, 16:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.Last edited by DaveBG; 11.06.2020, 14:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
Коментар
-
Вчера се нахаках с Теслата в едно задръстване на ломско шосе. С минути не се мърдаше и хората около мене почнаха да гасят колите. Колко благо ми стана като знам че Теслата не харчи нищо в задръствания. Буквално има безкраен рейндж на Софийско каране а автопилота е уникален понеже се бях заблеял в телефона тия пред мен като тръгнаха най накрая и колата сама си тръгна и ме подсети че съм в задръстване... Голям кеф, много благо ми става с тая колица!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеИнтересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Ауди Трон-предлагат се вече в България.Имам мой приятел на висок пост в представителството на Ауди в България,та ако имаш проблем с колите може да ти бутна едно рамо за по-специално отношение.Пиши ми на лични по подобни въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И совалка да си купиш ще си все същия габровски …..
Коментар
Коментар