IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

    Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
    Не знам правите ли разлика между експеримент и реалност. Гигов е неспасяем слупай, но от вас не го очаквах

    Коментар


    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

      Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
      Точно така - Закон за запазване на енергията - ха-ха. Теслата вместо да е доволна, и да си трае, изхитрява се допълнително да краде енергия да си зарежда акумулатора. Доста нагло от страна на Илон Мъск. Трябвало е да предвиди специална функция ТЕГЛЕНЕ, при която да изключва заряда на акумулатора. Така колата ще се тегли или бута много по-лесно.

      Също така е можел да сложи датчик на скобата на теглича, и така колата сама да може да разбере, че е влязла в режим теглене. Караваните имат такъв датчик и с него разпознават кога колата, която я тегли, ускорява или забавя. И при детектиране на забавяне, караваната включва собствените си спирачки, и така помага на спирането. При ускорение обаче изключва спирачките, за да не пречи. Нещо подобно е трябвало да направи и Теслата.
      Last edited by Mateev; 12.06.2020, 16:35.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение


        Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.
        Вероятно този автомобил, който е дърпал обаче е изгорил гориво за три мили. Една част за него си, една част за придвижване на Теслата, една част за зареждане на батерията.
        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
          Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
          Явно, един по един ще ги подгонват показателитена батериите: Вече като капацитет - и трайност, ако са близко до оптимума, остават безопасност и цена. Лошото е, че всички тези показатели, са крайно противоречиви един с друг.

          Коментар


          • Картината както обикновено струва повече от хиляди думи и безмислени доводи:

            ЕV vs. Hydrogen vs. ДВГ
            Click image for larger version

Name:	most-efficient.jpg
Views:	1
Size:	85.5 КБ
ID:	3612736

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата
              Писал съм 2 страници по назад колко е яко с регена понеже не си изтриваш накладките. Има 2 режима може напълно да спира с регена може и само да те забавя ако искаш. При режима за напълно спиране можеш да караш само с 1 педал. Не се ползва спирачка изобщо. Това е ако караш нормално де, аз съм на бургия от светофар до светофар и за мене това рядко важи В смисъл от време на време ползвам леко и накладките. При по-дълго спиране от по висока скорост зарежда повече. Аз специално гледам така да правя. Малко е като да караш камион и да внимаваш да не прегрееш дисковете само че в случея го правиш нарочно за да зареждаш батерии.
              Иначе много зарежда, по дългите нанадолнища направо връща % в батерията. Някъде помня в тубата имаше клип за майтап дърпаха една Тесла с друга кола и откриха че за 1 миля теглене зареждат малко повече от 1 в батерията така че е добре.

              Наскоро я взех и имах период от зимата, пак казвам на каране в София има безкраен рейндж. Няма как да свалиш батерията за 1 ден дори да си такси. Дори зимата. На дълъг път също е добре. Все пак е кола правена за американските магистрали и мащаби. При нас е овъркил тотален.
              Иначе аз зареждам до 80% както казва чичко Елън и сутрин преди да тръгна от апа я пускам с по голям лимит да подгрее батерията докато се приготвя после си го връщам на 80.
              Last edited by DaveBG; 11.06.2020, 14:18.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!
                Bratчед ще кажеш ли разни работи за количката или да не питаме?? Например % рекуперация ще кажеш ли?Кога я купи и за колко? Ако е отдавна как се държи зимата

                Коментар


                • Не само CATL ами и Тесла имат събсвена разработка за батерия от милион мили (която вече е даже отгоре). Наистина на батери дей ще е чудо!

                  Коментар


                  • Tesla battery partner CATL says it can now make million-mile-plus battery

                    Tesla Battery Day looms as rumours of new lithium-ion partnership emerges

                    Novonix looks to commercialise ‘breakthrough’ cathode manufacturing technology

                    Имам, препоръки не давам.


                    Коментар


                    • Вчера се нахаках с Теслата в едно задръстване на ломско шосе. С минути не се мърдаше и хората около мене почнаха да гасят колите. Колко благо ми стана като знам че Теслата не харчи нищо в задръствания. Буквално има безкраен рейндж на Софийско каране а автопилота е уникален понеже се бях заблеял в телефона тия пред мен като тръгнаха най накрая и колата сама си тръгна и ме подсети че съм в задръстване... Голям кеф, много благо ми става с тая колица!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.
                        Като си евтин на съдържание, си пускаш пъстра перушина. Паун.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                          Интересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                            Ауди Трон-предлагат се вече в България.Имам мой приятел на висок пост в представителството на Ауди в България,та ако имаш проблем с колите може да ти бутна едно рамо за по-специално отношение.Пиши ми на лични по подобни въпроси.
                            ​​​​​​
                            Хвърлил съм му око още откакто се появи, но по неведоми причини мощноста му е само 408 конски сили. За над 2 тона желязо това е повече от посредствено. Не знам защо са я лимитирали и така са орязали динамиката и ускорението. Какво им пречеше като Теслата да сложат още един мотор и да го ползват само в моментите, когато се иска бързо ускоряване.

                            Коментар


                            • Интересно как досега всички ревахте че Теслата която почва от 35 000 долара нова е скъпа, оле майко как ще си я позволим и в следващия момент се оказва че никой не е карал кола под 150 бона досега щото не му приляга...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                И совалка да си купиш ще си все същия габровски …..
                                „Слон”.

                                Коментар

                                Working...
                                X