IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • А аз не виждам защо, дори про-електро да съм, задължително, трябва електричка да си купувам. То е ВЕЩ. За вещи, не се женя, а ги използвам. Или, примерно, сенпотя над тях, да ги направя по-добри - достъпни, надеждни, целесъобразни. А тук, две групички навитаци, се надлъгвате. Голям праз.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
      Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
      Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
      Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла

        Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
        Ако нямаха такива характеристики (на спортен автомобил), никога нямаше да станат „привлектелни“ за широката публика, респективно да станат причината всеки производител да мисли как да се преориентира за ерата на EV-та. Стратегията на Мъск от самото начало е да се върви от high-end спортни автомобили към все по-масови с намаляването на цената на батериите.
        Всеки има различни критерии за избор, но ако вземем твоите Тесла би трябвало да отговаря на всичките, ако ги сравняваш със сходни на тях ДВГ модели.
        • Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори – в градски условия каквото е типичното приложение на автомобилите, Теслите имат разход под 150 вата/км. На 100км са 1,5кв или 4-5 евро в Германия. Подозирам че БМВто ще е с двоен разход само за гориво (поддръжка и обслужване не ги коментираме даже).
        • да е евтин и да не се чупи колата която кара – евтин и на практика безметежен за поддръжка сравнен с БМВ/Мерц/Ауди
        Ако търсиш малка градска кола тип клио, Тесла няма какво да ти предложат. Като пуснат малкия хеджбек след 2-3 години ще запълнят и тази ниша, която за момента е свободна за VW, Рено, Нисан (за сега са доста посредствени сравнени с Тесла).

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.


          Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
          Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла

          Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Аз батерия от тая марка не съм чул да има
            Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
            Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



              Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

              https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

              Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
              Хахаха, трябва да си споделиш медикаментите, които взимаш

              CEOто на VW в прав текст ти казва, че няма да ги бъде ако не настигнат тесла с 50-60 милиарда инвестиции и СЛЕДВАНЕ на стъпките на Тесла!?!?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                Аз батерия от тая марка не съм чул да има
                Ама слагат на едни, ЕЙ ТАКИВА марки „ TESLA "
                и правят трета „Гигафабрика,”.
                Което не е лошо, разбира се...Ѝ - ДОТАМ. А вътре в батерията - бомба със закъснител. В технологичната верига - втора...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
                  ... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.

                  ХА -ХА-ХА ! ! !
                  Аз батерия от тая марка не съм чул да има

                  Коментар


                  • Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
                    ... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.

                    ХА -ХА-ХА ! ! !

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



                      Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

                      https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

                      Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
                      Че той самия ЕД си викаше че старите производители нямат шанс. Е тесла са стар електропроизводител.
                      Вече ги няма в десятката от 20-на коли на пазара с всички екзотики
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.

                        Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)

                        И няколко от изказванията му за Тесла:

                        New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards

                        "The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.

                        “What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”

                        Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.


                        Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

                        https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

                        Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата

                        Коментар


                        • Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.

                          Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)

                          И няколко от изказванията му за Тесла:

                          New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards

                          "The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.

                          “What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”

                          Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                            Време е камилчетата да се издоят.

                            Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.

                            Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.

                            Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.

                            Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.

                            Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.

                            Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.

                            Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.

                            Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.

                            Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.

                            Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
                            Претопляш старите манджи. Тази статия я коментирахме. Данните и внушенията нямат много общо с действителността.
                            Като започнем от това как се зарежда (и къде), до това колко харчи БМВ 330i.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                              Време е камилчетата да се издоят.

                              Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.

                              Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.

                              Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.

                              Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.

                              Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.

                              Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.

                              Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.

                              Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.

                              Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.

                              Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
                              Абе важното е феновете да гледат акцията, те дори не могат да си позволят да я карат тая кола, какво остава да си я купят
                              Last edited by X_Y; 30.11.2020, 14:13.

                              Коментар


                              • Време е камилчетата да се издоят.

                                Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.

                                Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.

                                Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.

                                Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.

                                Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.

                                Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.

                                Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.

                                Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.

                                Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.

                                Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X