IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
    Ми той, да не си ти
    Убу де. Аз претенции по това нямам. Само споменах, че не е толкова просто, както някои си мислят.
    Last edited by Pyramid; 19.01.2021, 17:18.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Чакай сега, от всичко казано от теб досега излиза -с което съм съгласен - ЧЕ ТОЙ е истинският Тарикат. ТОВА, аз приемам и наистина, му се кефя.
      Ми той, да не си ти

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        На фона на липсата на печалба и новото финансиране - нищо не бъркам, той преди преливаше помощи за СпейсХ в тислътъ, сега уж обратното. Накрая тарикатите хартисват с пръст в уста, а човека си свирка...
        Чакай сега, от всичко казано от теб досега излиза -с което съм съгласен - ЧЕ ТОЙ е истинският Тарикат. ТОВА, аз приемам и наистина, му се кефя.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Не бъркай "личното богатство", изчислявано от Форбс, с финансирането на компанията. Нали веднъж го питаха, кога пак ще стане "private company"? Щото, ТОВА не е точно "частна". Та, на фона на многото продадени акции...
          На фона на липсата на печалба и новото финансиране - нищо не бъркам, той преди преливаше помощи за СпейсХ в тислътъ, сега уж обратното. Накрая тарикатите хартисват с пръст в уста, а човека си свирка...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
            Викаш - набирането на 5млрд допълнително през 2020та не е кеширане? Ми добреммм
            Не бъркай "личното богатство", изчислявано от Форбс, с финансирането на компанията. Нали веднъж го питаха, кога пак ще стане "private company"? Щото, ТОВА не е точно "частна". Та, на фона на многото продадени акции...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Някой трябва да тебе подвел. И Мъскалян не Кешира. Някой казва, че "толкова му струва компанията" (КЪМ МОМЕНТА!) и, ако някой има тези пари и му ги даде към момента, ТОГАВА И САМО ТОГАВА, БИ МОГЪЛ да Кешира. Другото, сам приказки за лековерни и неосведомени наивници, които, разбира се, медиите охотно тиражират. Е, аз не съм от тях, затуй и питам.
              -Дейви, Кешира ли? Щото, докато НЕ КЕШИРАЛ, де факто, нищо не си спечелил. Просто, твоите парички, са отишли в едни чужди ръце, и толкова. АКО "Тесла" разпределяше дивиденти то, възможно е, периодично, наистина да печелиш. Дотогава, в сила остава казаното преди малко. И не, щото искам някого да дразня. ФАКТИТЕ са такива.
              Викаш - набирането на 5млрд допълнително през 2020та не е кеширане? Ми добреммм

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                Дейвето не може да кешира на демото Кешира Мъскалян.
                Някой трябва да тебе подвел. И Мъскалян не Кешира. Някой казва, че "толкова му струва компанията" (КЪМ МОМЕНТА!) и, ако някой има тези пари и му ги даде към момента, ТОГАВА И САМО ТОГАВА, БИ МОГЪЛ да Кешира. Другото, сам приказки за лековерни и неосведомени наивници, които, разбира се, медиите охотно тиражират. Е, аз не съм от тях, затуй и питам.
                -Дейви, Кешира ли? Щото, докато НЕ КЕШИРАЛ, де факто, нищо не си спечелил. Просто, твоите парички, са отишли в едни чужди ръце, и толкова. АКО "Тесла" разпределяше дивиденти то, възможно е, периодично, наистина да печелиш. Дотогава, в сила остава казаното преди малко. И не, щото искам някого да дразня. ФАКТИТЕ са такива.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
                  - Кешира ли, Дейви?
                  Дейвето не може да кешира на демото Кешира Мъскалян.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                    мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания
                    Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
                    - Кешира ли, Дейви?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
                      Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
                      Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
                      Ти да не си гледал някой сайт с предположения на биг ойл че така си се объркал пак?



                      Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.

                      Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Който трябва, вече се възползва, обаче...
                        мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
                          Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
                          Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
                          Който трябва, вече се възползва, обаче...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

                            Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


                            В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



                            Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
                            Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
                            Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                              Бързото наваксване
                              Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

                              Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


                              В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                                тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                                я четете тая статия от Инвестора ............
                                ====================


                                Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                                Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                                Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                                През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                                Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                                https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                                [ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
                                Както казвах неведнъж, готвим му допълнителни стимули, във вид на значително по-целесъобразна батерия което, още ще ускори прехода.
                                Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
                                А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.


                                Коментар

                                Working...
                                X