Първоначално изпратено от analog
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Кое ни е доброто. ЦЯЛ СВЯТ Е НЕДОВОЛЕН. Това че имаш пари, ИЗКУСТВЕНА храна, дрънкулки и технически играчки не те прави щастлив а ЗАВИСИМ …
Ще коментирам едно от КОНСТРУКТИВНИТЕ мнения. Ще допълня с факти, които тук пропускаме. Дали тия факти са съществени - всеки преценява за себе си.
Самият аз се колебая, дали проблемите на СЪВРЕМЕННАТА батерия /недоносче/ - са по-сериозни, сравнени с това, че електромобилите /на Мъск!!!/ - правят хората ЗАВИСИМИ?
Как електромобилите на Мъск правят хората зависими?
На този въпрос лесно може да се отговори. Някои поставят на първо място именно този проблем - за зависимостта. За мен проблемите на батерията и нейната голяма цена - е приоритетен...
.................................................. .............
Зависимостта... Собственик на Тесла НЕ МОЖЕ ДА ОБНОВИ програмното оборудване на Теслата си. При външна намеса - електромобилът се блокира от централата /на Мъск/. Обновяването се извършва САМО и ЕДИНСТВЕНО от централния компютър на Тесла, с който ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА НЕПРЕКЪСНАТО СВЪРЗАНИ.
.................................................. ............
Чрез многото мнения в тази посока се коментира, че този факт /на зависимост и БЛОКИРАНЕ на теслата от централата, ако се установи външна намеса/ - та, този факт на непрекъсната зависимост - е прекалено ОПАСЕН!
Въпросът: кому е необходимо компютърът на колата ПОСТОЯННО ДА Е СВЪРЗАН с нечий КОРПОРАТИВЕН КОМПЮТЪР - разположен някъде в публичното пространство???
Ясно е, че толкова директни въпроси не могат да получат еднозначен отговор.
По-натам: всеки има глава на раменете си. Поздрави!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеМного ми е любопитно защо преди не се случи прогреса при EV-1, а се случва сега при теслата.
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеСеотата говорят това което искат да чуят акционерите- а то е че ще се намалят разходите- обективни причини и ще се продават повече коли и съответно ще има повече пари за акционерите. Това ги интересува акционерите това говорят сеотата. Ти може да вярваш на каквото си искаш
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеИ да не забравя- защо разни учени говорят че по този начин- с елколите замърсяването се прехвърля от целият свят към определени точки- елцентралите. ИИИИИИИИИИИИИИИ какво говореше сеото на мазда- че ел колите замърсяват повече- нещо това сео си го пропуснал
А CEOто на Мазда (и като цяло на японските брандове) си пази стола. Като им падат продажбите на ДВГ автомобили, електричките растат с 50-60% годишно и са тотално изостанали в разработките на EV какво да каже. Този на VW е в най-добра позиция защото поне има какво да покаже – „правим нови модели, инвестираме и скоро ще настигнем Тесла“.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Ед, подобна дървеняшка реакция на едно откровено пародийно включване, далеч повече би подхождало на Фараона.
Ти доста ме изненада!
Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
Сорри!
Фактите са си факти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?
Сеотата говорят това което искат да чуят акционерите- а то е че ще се намалят разходите- обективни причини и ще се продават повече коли и съответно ще има повече пари за акционерите. Това ги интересува акционерите това говорят сеотата. Ти може да вярваш на каквото си искаш
И да не забравя- защо разни учени говорят че по този начин- с елколите замърсяването се прехвърля от целият свят към определени точки- елцентралите. ИИИИИИИИИИИИИИИ какво говореше сеото на мазда- че ел колите замърсяват повече- нещо това сео си го пропусналLast edited by v_tin; 30.01.2020, 18:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Демек не можем и не правим нищо. Не е голяма новина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
И правим много неща по добре от него.Не сме измамници като него и не лъжем и не мамим хората.Не им крадем парите и не ги убиваме.Ето това правим по добре от него...
Демек не можем и не правим нищо. Не е голяма новина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
точно затова трябва да са в контролирана ИЗОЛИРАНА среда. ВЛАКОВЕТЕ са от 100 години електрически. Имаме и метро, и тролеи, и трамваи в града. Ама не стигат и трябва всеки да си купи 1 тон батерия на цената на цял апартамент да си вози задника. Супер екологично и ефективно ?!?!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ще ме извиняваш обаче пак залиташ в някакви твои конспиративни теории!?! Кое по-точно е невъзможно? И защо реши така? В човешката история почти всичко което го има днес е считано за невъзможно!
Говориш за запазване на петрола! Иронично изместването на ДВГ от електрическо задвижване на транспорта (или поне в лекия) е един от начините за да се случи това.
Едва сега започва. Тепърва големите започват да наливат пари и да изместват старата технология с нова! Казват ти го прав текст!
Не знам пич, обаче хората никога не са живели по-добре от сега. Това не означава, че няма да има рецесии и пр. но да твърдиш че сме в ИКОНОМИЧЕКСА ДЕПРЕСИЯ, лелее
Това 2300та година. До тогава нека да се оправяме със сегашните си проблеми
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
с електрическите автомобили е просто невъзможно
Ще ме извиняваш обаче пак залиташ в някакви твои конспиративни теории!?! Кое по-точно е невъзможно? И защо реши така? В човешката история почти всичко което го има днес е считано за невъзможно!
Говориш за запазване на петрола! Иронично изместването на ДВГ от електрическо задвижване на транспорта (или поне в лекия) е един от начините за да се случи това.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеа на този моден медиен шум ще му се види скоро краят.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМного е важно защото това е основната причина за икономическата депресия в която сме затънали
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗаменимостта ще дойде едва когато автомобилите отпаднат като средство за транспорт, но това ще е едно коренно различно общество с други навици и начин на живот - много по розлични и не съм сигурен че ще е по добър от този.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Леле, разкопана улица за прокарване на кабели и тръби. Тези от Тесла трябва да са престъпници, за да правят нови инсталации
Ти доста ме изненада!
Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
Сорри!
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеСнимки за причиненото на Пловдив от И. Мъск
Когато зарият каналите, понеже са теслисти, няма да го направят като хората, ще има неизбежни слягания, дупки и размествания на плочките
Ето какво се случва на един град с хилядолетна история от действията на една компания с има-няма 20-годишна история
Ето, това е причината, поради която теслистите трябва да бъдат мразени
Първата зарядна станция на Tesla в България е готова
Трябва да имаш доста изкривена представа за ползите и недостигите. Я сподели според теб кое е по-добро – 1/ Инсталация на зарядна станция (което се прави от десетилетия) или производството и експлоатацията на фосилни горива?
Само да си припомним преди няколко години петролния разлив в Мексиканския залив –
210 million gallons
The BP oil spill flowed for three months, becoming the largest accidental marine oil spill in the history of the petroleum industry. The spill stemmed from a sea-floor oil gusher that resulted from the April 20, 2010, explosion of Deepwater Horizon, which drilled on the BP-operated Macondo Prospect. The explosion killed 11 men working on the platform and injured 17 others.
On July 15, 2010, the leak was stopped by capping the gushing wellhead, after it had released about 4.9 million barrels of crude oil. An estimated 53,000 barrels per day escaped from the well just before it was capped.
The spill caused extensive damage to marine and wildlife habitats and to the Gulf's fishing and tourism industries. Skimmer ships, floating containment booms, anchored barriers, sand-filled barricades along shorelines, and dispersants were used in an attempt to protect hundreds of miles of beaches, wetlands, and estuaries from the spreading oil.
Scientists also reported immense underwater plumes of dissolved oil not visible at the surface as well as an 80-square-mile "kill zone" surrounding the blown well.
Даже няма да коментирам замърсяването от изгорели газове, петролните войни, и трилионите изливани в тази индустрия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеСнимки за причиненото на Пловдив от И. Мъск
Когато зарият каналите, понеже са теслисти, няма да го направят като хората, ще има неизбежни слягания, дупки и размествания на плочките
Ето какво се случва на един град с хилядолетна история от действията на една компания с има-няма 20-годишна история
Ето, това е причината, поради която теслистите трябва да бъдат мразени
Първата зарядна станция на Tesla в България е готова
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар