IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ED това с електрическите автомобили е просто невъзможно, но шума покрай тях силно повлиява слабите сърца които разполагат и имат суровинен ресурс какъвто е петрола а той е МНОГО важен - ПЕТРОЛА. Какво се случва - продават на пожар суровина чиято стойносте гарантирана и при настоящото му потребление ще го ликвидират за няма и 50 години. ПЕТРОЛА е гарантирана стойност и да го оставят на три поколения след тях употребата му няма да е заменена и ще е все по ценен. Ето това е резултата и вместо да има една разумна цена на петрола при която той да се изразходва много пестеливо и хората да живеят по скромно което няма да им навреди а напротив се случва точно обратното. Ето това е резултата от електрическата истерия. Може би зеления план на Европа е много по добър макар и нереален защото в крайна сметка ще доведе до производство на някакви количества водород който да се смесва с природния газ и да води до по доброто му изгаряне а и един вид е енергиен акумулатор. Като начало дори конверсия на метан на автомобили с ДВГ която е напълно реална и възможна и не е скъпа чак толкова може да се приложи по масово. Втората крачка е електрическа платформа и горивни клетки за газ - метан и водород, без значение дали са смесени или дори по отделно но в бутилките не може да се зарежда много водород а 4 пъти по малко отколкото е енергийната стойнаст на метана което е голям негатив. Развитието на горивните клетки е спорно, те са електрохимия с определен екплоатационен срок дори е отраничен и като време т.е. като батериите трябва да се сменят но са по добър вариант от от батериите. И така стъпка по стъпка е много по добре , а на този моден медиен шум ще му се види скоро краят. Крайно време хората да поумнеят, наистина да се информират и да разсъждават трезво..има толкова много хора които са образовани и могат да ги разберат тези неща и само трябва да си направят труда и да ги обясняват вежливо и спокойно на другите. ЗАЩО ! Много е важно защото това е основната причина за икономическата депресия в която сме затънали, съвсем сериозно го казвам и другия изход от нея е ВОЙНА. Тези които са измислили този механизъм да управляват цената на петрола са безумци, те не знаят какво правят и въобще не е необходимо.НЕ съм враг на технологиите и развитието, мисля че сте го разбрали но връзката с реалността не трябва да се губи и хората да се зомбират. Технологично така стоят нещата че петрола едва ли ще е заменим и след 250 години, автомобилите със сигурност ще се променят и ще го пестят но заменимост не е постижима. Заменимостта ще дойде едва когато автомобилите отпаднат като средство за транспорт, но това ще е едно коренно различно общество с други навици и начин на живот - много по розлични и не съм сигурен че ще е по добър от този. Сега трябва да се спре с тези голупости и това би било революция - спирането на алкохола и опиятите все едно.Електрически превозни средства - да, велосипеди, скутери и свръх малки автомобили с 2-3 киловатчаса ток заредени в батерията максимум, но това са възможностите на батериите.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?

      Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      Интересно е какво мислят за интервюто на CEOто на VW - мрежата, безимения, валентинчо и останалите хейтъри на елетрическата промяна
      Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
      Днес в ФТ:

      Herbert Diess, Volkswagen chief executive, sees an existential challenge to the traditional auto business from new challengers. “If we continue at our current speed, it is going to be very tough,” he recently told senior managers at VW. It is a concern shared by Angela Merkel, Germany’s chancellor. In an interview with the FT this month, she said that software companies were inserting themselves into producer-customer relationships, becoming essential “intermediaries” between businesses and their clients.

      The anxieties are most acute in the automotive industry, which accounts for one-third of German R&D spending. As Tesla challenges all facets of the German carmaking model, some industry executives fear that a century’s worth of combustion engine knowledge might be rendered superfluous.

      Just five years ago, such a statement would have seemed ludicrous, but last week the valuation of Tesla — which produced fewer than 500,000 cars in 2019 — overtook that of Volkswagen, which routinely sells more than 10m cars a year. Investors are looking at VW’s global production sites as liabilities rather than assets, while betting that Tesla — like Apple, Google and Facebook before it — could derive new revenues from turning the car into a platform for other services.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
        Пич, единствения начин да се наложи нещо е да се направи атрактивно за потребителя. Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара. За да се случи бързо и безвъзвратно той прави атрактивни автомобили, които превъзхождат конкурентните модели по цена, качество, ефективност, скорост и сигурност. Реакцията на хората е „чакай малко, ами тази тесла е електрическа, върви по-добре, струва ми по-малко, забавна е, по-сигурна! Защо да не си я купя.“ И след като продажбите литнаха, другите производители се видяха принудени да изоставят старата технология и да инвестират в разработки на електрически коли!!!
        За масовия потребител с по-нисък бюджет ще се появят малки коли с малки батерии, но Тесла играе ролята на катализатор за промяна на очакванията към електрическите коли. Вместо да се вкарваш в разни коснпиративни теории започни да мислиш логично.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

          Втора употреба Кона, БМВ има и едно фиатче.
          Коната ми хареса много, но ми малее за семейна кола. Иначе е пушка. Освен това се доближава доста до Тесла по ефективност, което много ме учуди при положение, че Аудита, Мерцедеси и Поршета са с трагични показатели.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Всеки, който плюе по Мъск - ама много ми е интересно - дали си задава въпроса или пък, случайно, може да отговори утвърдително на него? -
            -Добре де, ОК. А сам, мога ли и дали правя по-добре от него сума ти неща, че да имам поне моралното право да го критикувам?
            Разбира че си го задаваме.И правим много неща по добре от него.Не сме измамници като него и не лъжем и не мамим хората.Не им крадем парите и не ги убиваме.Ето това правим по добре от него...
            Last edited by RUBLA; 30.01.2020, 15:12. Причина: Спазвайте добрия тон!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Говоря не за ЕМП, а за смущения. Просто, скапват комуникациите (иначе, моторът работи). ЗА ТЕЗИ говоря. Не казвам, че трябва да се спира прогресът а, че изцяло „автопилотните” са по-опасни именно заради предоверяване на технологиите. И въпросът е, къде да мине Границата. На сигурността и живота на пътниците.
              точно затова трябва да са в контролирана ИЗОЛИРАНА среда. ВЛАКОВЕТЕ са от 100 години електрически. Имаме и метро, и тролеи, и трамваи в града. Ама не стигат и трябва всеки да си купи 1 тон батерия на цената на цял апартамент да си вози задника. Супер екологично и ефективно ?!?!
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Знаеме, знаеме, тръбички разни, дупки мултиплексорни, и всичките в канала,

                - „Експерт по канали”.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  ...мда...и ръцете от другаде растат...
                  Знаеме, знаеме, тръбички разни, дупки мултиплексорни, и всичките в канала,

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    E супертрейдър какво имаш в предвид под човешка кола, щото в природата размерът има значение.
                    Същото е и при хората, съвсем нормално е да искаш голяма кола. По-удобно е. В България имах ауди и ми харесваше. Сега като седна в кола имам чувството че съм седнал на земята. Сгъвам се няколко пъти, коленете ми на ушите, бе не си е работа...
                    ...мда...и ръцете от другаде растат...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
                      E супертрейдър какво имаш в предвид под човешка кола, щото в природата размерът има значение.
                      Същото е и при хората, съвсем нормално е да искаш голяма кола. По-удобно е. В България имах ауди и ми харесваше. Сега като седна в кола имам чувството че съм седнал на земята. Сгъвам се няколко пъти, коленете ми на ушите, бе не си е работа...
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Дай да спреме да се развиваме, щото утре може да падне метеорит и да заличи всичко. Такова ЕМС какво би направило на настоящите ДВГ според тебе като им прецака бордовия компютър? Реално няма кола без електроника от поне 30 години, дори най-скапаните бангии като лади и тем подобни имат вече.
                        Говоря не за ЕМП, а за смущения. Просто, скапват комуникациите (иначе, моторът работи). ЗА ТЕЗИ говоря. Не казвам, че трябва да се спира прогресът а, че изцяло „автопилотните” са по-опасни именно заради предоверяване на технологиите. И въпросът е, къде да мине Границата. На сигурността и живота на пътниците.

                        Коментар


                        • Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid , то не е плюене защото и компанията на Мъск произвежда едни танкове и изтребители за возене по улиците на един човек. Не казвам че е виновен защото такъв е обществения заряд и мисленето на хората днес.
                            Е то няма ли електрически афтобуси за много òра?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              В това „безопасно” бъдеще, всяко ЕМС (електромагнитно смущение) над даден праг, ще се превръща в множествени жертви по цял свят...
                              Дай да спреме да се развиваме, щото утре може да падне метеорит и да заличи всичко. Такова ЕМС какво би направило на настоящите ДВГ според тебе като им прецака бордовия компютър? Реално няма кола без електроника от поне 30 години, дори най-скапаните бангии като лади и тем подобни имат вече.

                              Коментар


                              • Що, кой пита?

                                Коментар

                                Working...
                                X