ED това с електрическите автомобили е просто невъзможно, но шума покрай тях силно повлиява слабите сърца които разполагат и имат суровинен ресурс какъвто е петрола а той е МНОГО важен - ПЕТРОЛА. Какво се случва - продават на пожар суровина чиято стойносте гарантирана и при настоящото му потребление ще го ликвидират за няма и 50 години. ПЕТРОЛА е гарантирана стойност и да го оставят на три поколения след тях употребата му няма да е заменена и ще е все по ценен. Ето това е резултата и вместо да има една разумна цена на петрола при която той да се изразходва много пестеливо и хората да живеят по скромно което няма да им навреди а напротив се случва точно обратното. Ето това е резултата от електрическата истерия. Може би зеления план на Европа е много по добър макар и нереален защото в крайна сметка ще доведе до производство на някакви количества водород който да се смесва с природния газ и да води до по доброто му изгаряне а и един вид е енергиен акумулатор. Като начало дори конверсия на метан на автомобили с ДВГ която е напълно реална и възможна и не е скъпа чак толкова може да се приложи по масово. Втората крачка е електрическа платформа и горивни клетки за газ - метан и водород, без значение дали са смесени или дори по отделно но в бутилките не може да се зарежда много водород а 4 пъти по малко отколкото е енергийната стойнаст на метана което е голям негатив. Развитието на горивните клетки е спорно, те са електрохимия с определен екплоатационен срок дори е отраничен и като време т.е. като батериите трябва да се сменят но са по добър вариант от от батериите. И така стъпка по стъпка е много по добре , а на този моден медиен шум ще му се види скоро краят. Крайно време хората да поумнеят, наистина да се информират и да разсъждават трезво..има толкова много хора които са образовани и могат да ги разберат тези неща и само трябва да си направят труда и да ги обясняват вежливо и спокойно на другите. ЗАЩО ! Много е важно защото това е основната причина за икономическата депресия в която сме затънали, съвсем сериозно го казвам и другия изход от нея е ВОЙНА. Тези които са измислили този механизъм да управляват цената на петрола са безумци, те не знаят какво правят и въобще не е необходимо.НЕ съм враг на технологиите и развитието, мисля че сте го разбрали но връзката с реалността не трябва да се губи и хората да се зомбират. Технологично така стоят нещата че петрола едва ли ще е заменим и след 250 години, автомобилите със сигурност ще се променят и ще го пестят но заменимост не е постижима. Заменимостта ще дойде едва когато автомобилите отпаднат като средство за транспорт, но това ще е едно коренно различно общество с други навици и начин на живот - много по розлични и не съм сигурен че ще е по добър от този. Сега трябва да се спре с тези голупости и това би било революция - спирането на алкохола и опиятите все едно.Електрически превозни средства - да, велосипеди, скутери и свръх малки автомобили с 2-3 киловатчаса ток заредени в батерията максимум, но това са възможностите на батериите.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеИнтересно е какво мислят за интервюто на CEOто на VW - мрежата, безимения, валентинчо и останалите хейтъри на елетрическата промянаПървоначално изпратено от Money Разгледай мнениеДнес в ФТ:
Herbert Diess, Volkswagen chief executive, sees an existential challenge to the traditional auto business from new challengers. “If we continue at our current speed, it is going to be very tough,” he recently told senior managers at VW. It is a concern shared by Angela Merkel, Germany’s chancellor. In an interview with the FT this month, she said that software companies were inserting themselves into producer-customer relationships, becoming essential “intermediaries” between businesses and their clients.
The anxieties are most acute in the automotive industry, which accounts for one-third of German R&D spending. As Tesla challenges all facets of the German carmaking model, some industry executives fear that a century’s worth of combustion engine knowledge might be rendered superfluous.
Just five years ago, such a statement would have seemed ludicrous, but last week the valuation of Tesla — which produced fewer than 500,000 cars in 2019 — overtook that of Volkswagen, which routinely sells more than 10m cars a year. Investors are looking at VW’s global production sites as liabilities rather than assets, while betting that Tesla — like Apple, Google and Facebook before it — could derive new revenues from turning the car into a platform for other services.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
За масовия потребител с по-нисък бюджет ще се появят малки коли с малки батерии, но Тесла играе ролята на катализатор за промяна на очакванията към електрическите коли. Вместо да се вкарваш в разни коснпиративни теории започни да мислиш логично.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Втора употреба Кона, БМВ има и едно фиатче.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВсеки, който плюе по Мъск - ама много ми е интересно - дали си задава въпроса или пък, случайно, може да отговори утвърдително на него? -
-Добре де, ОК. А сам, мога ли и дали правя по-добре от него сума ти неща, че да имам поне моралното право да го критикувам?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Говоря не за ЕМП, а за смущения. Просто, скапват комуникациите (иначе, моторът работи). ЗА ТЕЗИ говоря. Не казвам, че трябва да се спира прогресът а, че изцяло „автопилотните” са по-опасни именно заради предоверяване на технологиите. И въпросът е, къде да мине Границата. На сигурността и живота на пътниците.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Знаеме, знаеме, тръбички разни, дупки мултиплексорни, и всичките в канала,
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...мда...и ръцете от другаде растат...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
E супертрейдър какво имаш в предвид под човешка кола, щото в природата размерът има значение.
Същото е и при хората, съвсем нормално е да искаш голяма кола. По-удобно е. В България имах ауди и ми харесваше. Сега като седна в кола имам чувството че съм седнал на земята. Сгъвам се няколко пъти, коленете ми на ушите, бе не си е работа...
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.
Същото е и при хората, съвсем нормално е да искаш голяма кола. По-удобно е. В България имах ауди и ми харесваше. Сега като седна в кола имам чувството че съм седнал на земята. Сгъвам се няколко пъти, коленете ми на ушите, бе не си е работа...Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Дай да спреме да се развиваме, щото утре може да падне метеорит и да заличи всичко. Такова ЕМС какво би направило на настоящите ДВГ според тебе като им прецака бордовия компютър? Реално няма кола без електроника от поне 30 години, дори най-скапаните бангии като лади и тем подобни имат вече.
Коментар
-
Имхотеп става въпрос за това което тесла произвежда и се продава - автомобили по 2 тона с ускорение на реактивен снаряд,. Ако те удари на пътя и си с човешка кола едва ли ще оцелееш.Защо хората купуват такива возила - при инцидент пострадват тези в малката кола. Това е форма на самозащита от инстинкта за самосъхранение, но не е цивилизовано. Гориме петрола като луди и после емисиите били огромни.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid , то не е плюене защото и компанията на Мъск произвежда едни танкове и изтребители за возене по улиците на един човек. Не казвам че е виновен защото такъв е обществения заряд и мисленето на хората днес.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВ това „безопасно” бъдеще, всяко ЕМС (електромагнитно смущение) над даден праг, ще се превръща в множествени жертви по цял свят...
Коментар
Коментар