IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
    Иначе, така и не разбрахме, турбината, която предлага твоята приятелка - откъде ще черпи енергията си, за да говорим за твоята "енергийна ефективност"?
    Защо се заяждаш? Демонстрация на...КАКВО?

    Коментар


    • https://autobild.bg/e%d1%82%d0%be-%d...e%d0%b9%d1%82/
      Eто го прототипа на електромобила, който ще се прави в Ловеч

      Коментар


      • Иначе, така и не разбрахме, турбината, която предлага твоята приятелка - откъде ще черпи енергията си, за да говорим за твоята "енергийна ефективност"?

        Коментар


        • Иначе, повече пробег, се прави с по-висока енергийна ефективност или повече енергия. Тя, все отнякъде, трябва да дойде.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

            За каква "малка и лека" турбина говориш, че не става ясно (в основата на поста ти)? От какъв вид е турбината ("малка и лека") и къде се генерира работното тяло, което ще я задвижва?
            Или ти само така си говориш - лаф да става? Прочел си някакви рекламни маТРиали и хайде да чуем кой-какво ще ни каже по въпроса, който се опитваме да вържем с това, за "удължителя на пробега" - така модерен жалон, ама без да изразходваме и влагаме допълнително енергия, нали това си мислиш? (за "малка и лека турбина", която почти не съществува, но за сметка на това върши най-голямата работа да бъде "удължител на пробега")
            А защо, щом има такова чудо, над чудесата - този "удължител на пробега" да не бъде основен движител?
            Майтапчия!
            Тесногръдието е спънка за прогреса.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Имхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
              За каква "малка и лека" турбина говориш, че не става ясно (в основата на поста ти)? От какъв вид е турбината ("малка и лека") и къде се генерира работното тяло, което ще я задвижва?
              Или ти само така си говориш - лаф да става? Прочел си някакви рекламни маТРиали и хайде да чуем кой-какво ще ни каже по въпроса, който се опитваме да вържем с това, за "удължителя на пробега" - така модерен жалон, ама без да изразходваме и влагаме допълнително енергия, нали това си мислиш? (за "малка и лека турбина", която почти не съществува, но за сметка на това върши най-голямата работа да бъде "удължител на пробега")
              А защо, щом има такова чудо, над чудесата - този "удължител на пробега" да не бъде основен движител?
              Майтапчия!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Пробега може да се увеличи двойно с микромодула. Стотици волти и сто вата...
                Отдавна не са ти отговаряли в тон и нещо закъса, а?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от raydalio Разгледай мнение
                  тесла ще произвеждат батерии в Кремиковци по покана на министър Кирил Петков с подкрепата на Слави Трифонов очаква се ГигаСофия да заработи през 2024та година
                  Голям смях.

                  Коментар


                  • тесла ще произвеждат батерии в Кремиковци по покана на министър Кирил Петков с подкрепата на Слави Трифонов очаква се ГигаСофия да заработи през 2024та година

                    Коментар


                    • Имхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                        Пробега може да се увеличи двойно с микромодула. Стотици волти и сто вата...

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                          Разбира се, че е висока но, така ще бъде, докато светът се е фиксирал в задължителната печалба на парче.

                          Коментар


                          • Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
                              ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.
                              За жалост е така. Тя неудачията е по йовтина и по хубава и я ИМА СЕГА. Ще усвоят едни 280млн по зелена сделка. Я произведат 1000 коли я не.
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Boicho Popov Разгледай мнение

                                Според мен бъркате заводите. На Ганчев бе в село Баховица до Ловеч. Тук става дума за бившия машиностроителен завод "Балкан" в Ловеч, на братя Домусчиеви. Основната площадка на завода от години е пуста, макар "Балкан" все още да има малко производство на части и компоненти за кари, както и велосипеди. На самата пкф днес германците казаха, че Домусчиев чрез Адвент, им е партньор и съинвеститор, но не издадоха подробности. САмият той ще влезе в Борда на директорите. https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-331449/
                                Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
                                ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.

                                Коментар

                                Working...
                                X