IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Безименният обяснява защо още старото е живо и още, какво е слабо в новото. Ама над тенденциите няма власт. Винаги е имало такива, от тях, много са били прави по много точки, а после, знаем какво става.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
      Най-малко в едно безимен е прав.
      Ако четеш публикациите по медиите и изказванията тук, оставаш с впечатление, че едва ли не колите с ДВГ в Норвегия, например, са останали малцинство.
      А безимен показва, че далеч не е така. Много далеч.

      То ест, от коя страна е изкривяващата истината пропаганда?

      Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.

      Към това трябва да се добави непазарния политическо-властови натиск, който днес е един, а утре може да друг, за да почне човек да се чеше по главата за бъдещето на електричките, така розово описвано от пропагандата.
      Безсмисления е прав сами за това, че продадените и в движение коли с двг са несравнимо повече от ев.
      Това разбира се няма никакво отношение към темата която е (прочети заглавието).

      Колкото до другото - за натиска - това също няма никакъв смисъл да се обсъжда, затова защото когато някакъв закон влезе в сила, то той се изпълнява, независимо какви пирчини ще се извадят като контра-аргумент.
      Например, влиза от други ден тол такса, и колкото и да вият срещу нея, ако искат да минат по този път, ще трябва да я платят.
      Като странични наблюдатели на процеса обаче, и без да влагаме лични емоции, то посоката е очевидна. В противен случай то е като да заровиш глава в пясъка и да кажеш например "Костов е виновен".

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Най-малко в едно безимен е прав.
        Ако четеш публикациите по медиите и изказванията тук, оставаш с впечатление, че едва ли не колите с ДВГ в Норвегия, например, са останали малцинство.
        А безимен показва, че далеч не е така. Много далеч.

        То ест, от коя страна е изкривяващата истината пропаганда?

        Разни трендове от 0.743% към 0.751% не звучат кой знае колко сериозно.

        Към това трябва да се добави непазарния политическо-властови натиск, който днес е един, а утре може да друг, за да почне човек да се чеше по главата за бъдещето на електричките, така розово описвано от пропагандата.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          Безсмислен вади някакви данни сигурно на 5 години, което едва ли е коректно за електромобили. Само за 6 месеца тази година в Норвегия са продадени 44,449 PEV което е 61% от всички продадени коли там.
          http://ev-sales.blogspot.com/
          Безсмисления вади всички регистрирани коли. Това обаче работи за ивохристовчетата.
          Бас слагам че няма да даде производната на продадените коли за последните години.

          Проблема му (им) е обаче че тези към които е поста се вълнуват от друг въпрос, а не електричка или бензинка да си купят.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



            СмЕХ!!!
            Безсмислен вади някакви данни сигурно на 5 години, което едва ли е коректно за електромобили. Само за 6 месеца тази година в Норвегия са продадени 44,449 PEV което е 61% от всички продадени коли там.
            http://ev-sales.blogspot.com/

            Коментар





            • СмЕХ!!!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
                Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

                .....


                Това са произволните интерпретации на хора, които нямат понятие от физика, нито пък от органична химия, да не изброяваме и други науки, с които поддържниците на Мъск мотивират мижави продажби на фона на огромни задължения на Тесла.

                /бихте ли коментирали безсмислието на това изречение?/

                Върли привърженици сте вие, аз не се колебая да кажа, че електромобилите заемат ПОД 1% пазарен дял от ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ на съвременните превозни средства, като огромната част от НАД 99 % се пада наТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ.

                /бихте ли коментирали, коя би била причината, за да стана привърженик на електричките?/

                Отново пускам едно заглавие и му ПРОТИВОПОСТАВЯМ графика, за да си припомним как неграмотните журналисти мултиплицират лъжи, а поклонниците на Мъск цитират същите манипулирани "резултати".

                Заглавието, което наскоро прочетохме - беше: "Норвегия обърна пазара на електромобилите".

                Оказа се, че коректните данни са следните:

                - от 3 300 000 регистрирани автомобили в Норвегия, които представляват 99,21 %

                - 26 000 - са плъг-ин /комбинация от двигател с вътрешно горене, електромобил и батерия и "чисти" електромобили, сборът от които дава 0,79 % пазарен дял!

                Манипулираните по тоя начин данни говорят точно обратното, а именно - Норвегия, колкото и електромобила да е продала - в случая те имат ПОД 1 % пазарен дял.

                .................................................. .................................................. ...................

                За да не изброявам отново неща, които съм казвал в подкрепа на моята теза, всичко, казано до тук ми е напълно достатъчно, за да заявя, че привърженик на електромобила НЯМА как да стана, още повече - върл...

                .................................................. .................................................. ...................

                Защо тогава давам факти за електромобилите, ако не съм им привърженик?

                От МИЖАВИЯТ - ПОД 1 % пазарен дял на електрическото задвижване - показвам, че Тесла, Мъск и привържениците на Мъск ВСЕ ПОВЕЧЕ ще губят устоите си в тоя ОБЩ МИЖАВ ДЯЛ от пазара - ПОД 1 % !!!

                Защо ще губят устоите си? Самият Мъск го каза пред акционерите си: БА-ТЕ-РИ-Я-ТА!

                Това ли е "пропагандата+, с която съм просмукан? Поучете се от вашият ВОЖД - Мъск! Той поне вече е на ясно по въпроса! В същото време - вие се опитвате да ме вкарате в лагера на Мъск! Калитковци!

                ))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                  134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.
                  350-400 макс.
                  Като отворят завода в Китай и пуснат модел Y вече ще утроят

                  Коментар


                  • 134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                      Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
                      https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/
                      И преди съм казвал, че основният проблем на Тесла е самия икономически цикъл. Докато не удари рецесия ще трупат постоянно пазарен дял щото няма кой да предложи нещо конкурентно в голям обем. Търсене има, предлагане на EVта няма.
                      Виж ако рецесията удари скоро вече не се знае. Със спадащите продажби на автомобили ще има голям земетръс в сектора. Виж който се позиционира към EVта навреме може и да оцелее някак си.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

                        [ATTACH=CONFIG]n3483729[/ATTACH]
                        Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
                        https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                          1200 километра!

                          ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                          Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                          Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                          Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
                          Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
                          Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

                          Китайците искат и ще направят необходимото, за да завземат водещи позиции в производството на EV. Само че няма да е за сметка на Тесла, а с нейна помощ. Носят я на ръце в Китай - почти безплатно финансиране, 100% собственост на завода (за разлика от всички други чужди инвеститори), преференции, стимули, огромен пазар за EVта. Китайският завод на Тесла ще е като златна кокошка за компанията.

                          От 11 години само се говори за тесла килърите и едно голямо нищо. Нио се опитва да копира Тесла и да се позиционира в луксозния сегмент, само че авто бизнеса се оказва много труден. Те и за смяна на батериите говорят нещо от което Тесла се отказа преди няколко години. Вървят и копират като луди какво прави лидера.
                          Я вместо да говориш общи приказки виж какви са производствените планове на Нио (колко автомобила ще произвеждат и кога) и после ги сравнявай

                          Викаш ще го разкостват Мъск при това за броени месеци. За месеците си абслютно прав, но е по-скоро в строежа на завод му, който е с капацитет по 3000 коли на седмица. Смятай, сравнявай с Нио и после говори.

                          А и между другото Ауди изтегля за сервизна акция почти всички Etron-и заради проблеми със зарядната инсталация, Нио изтегля почти всички произведени автомобили заради проблеми с батериите. Конкуренцията е супер за клиентите само дето още я няма никаква.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                            1200 километра!

                            ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                            Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                            Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                            Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
                            Не ми харесва на NIO само че нямат фабрика. Иначе днеска покрай Теслата дръпнаха 13-14% нагоре.

                            Коментар


                            • Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                              1200 километра!

                              ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                              Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                              Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                              Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                                Пък и конкуренцията им разказва игрите - и в Азия, но и в Европа. За Америка - нямат шанс да изместят топлинните двигатели.

                                ))
                                Шегаджия

                                Коментар

                                Working...
                                X