Не става въпрос как да се държи веригата непрекъсната с диоди, когато е засетчена някоя клетка. Ставаше въпрос по онова видео за пожарите, в което казват че високото напрежение е опасно за пожарникарите и те няма да гасят такъв пожар и причината е обратната или че при авария - пожар, веригата трябва да има начин да се прекъсне. Това може да стане с термично задействани прекъсвачи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
С вас е така, забравяте веднага какво сте научили.
Забавното е че и да ви каже човек нещо, то никак няма начин да ви е от полза.
Last edited by Имхотеп; 04.10.2021, 18:15.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Вярно е, това за приказката че хората в стремежа си да спестят сами избират некачествен продукт и после проблеми естественно. Това с предпазителите, по принцип казват запалванията са голяма рядкост, обаче друго си е да си споен че не е заложен проблем. За Матеев съм съгласен, той е много прецизен, от педантично прецизните хора. Не знам кой ще го наеме ако не е за голяма централа, цените за които говори не са за малки централи, той казва доста ниска цена.D.Y.F-091066
Коментар
-
...та, Матейко скача и подскача и по много линии, (той направи така, че да ) се мразим но, ако е до проектиране и изпълнение на ФЕЦ, бих заложил на него. Защо?
ОТ НАПЪЛНО ЕГОИСТИЧНА ГЛЕДНА ТОЧКА:
1.Ако правилно съм разбрал, прави предварителен енергиен одит и отговаря за това. Т.е., с висока степен на вероятност, разчетите му ще са верни, а твоите резултати -постигнати.
2.След такова пъчене по форумите, ще-не ще, ще му се наложи да е суперпрецизен, щото недоволен клиент, може да му срине бизнес и репутацията в него.
3.След, като той отговаря -а, още се пъчи, че бил Богат (т.е., може да понесе една такава отговорност), значи, ри си в относително по-висока сигурност, отколкото, ако човек-гаражен спец, ама колкото и добър да е. Въпрос на ресурс да свърши работата. Добрият човек, може и много добър да е но, огъне ли коловоз поради голяма щета при теб, може да НЕ успее да я поправи и ти да понесеш щети, дето лош Матейко не би допуснал или , ако станат, ще може да ти възстанови, щото е гарантирал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКато прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.
Ами, вярна е.
Коментар
-
Като прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
Ето защо, избягването на нещастни случаи, започва още на проектен етап, като се предвиди автоматично и сигурно разпадане И НА ДВАТА ПОЛЮСА на DC веригата, ОЩЕ ПРЕДИ ВХОДА КЪМ ИНВЕРТОРИТЕ.
Тогава и само тогава, въпросът може да бъде изцяло решен.Last edited by Pyramid; 04.10.2021, 03:41.
Коментар
-
Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПубликувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти
Коментарите също са интересни
След попадане у клиента, скритите дефекти, да са им огласени, с което, са станали явни. А той, ги съди за скрити. Кой, де юре, е прав, според теб?
Коментар
-
При работа в условия на тежки електромагнитни смущения, BMS може да даде сбоеве и даже, да бъде "изпържена" дистанционно от средствата за РЕБ със съответните тежки последици върху функционалността и изпълнението на поставените задачи.
Излиза, че онова, дето го предложи моя милост, прави техниката по-жизнена, а захранваните от него машини -БОЙНИ МАШИНИ.
Просто Прелест.
Коментар
-
Отделно, само допускам, какво са бръмчали след мен. Иначе, при ел.мобилите, в съвременно изпълнение, подозирам следния момент: Поради хилядите BMS , натъпкани само в една бройка и значителното разхвърляне параметрите на отделните елементи, след зареждане на първите в модула, спад на кпд. Защо? Ами, BMS какво прави, от този момент насетне? Пуска тока ПОКРАЙ заредения елемент. Този елемент, вече не се зарежда. Така, в съответния стринг, за останалите, мощността се увеличава и преразпределя. Този момент, не вярвам да е без последствия за тях. Отделно, че -ако решението е такова, ДА ИМИТИРА зареждащ се елемент, съответната единица BMS, е трудно да НЕ грее. (Което, са загуби). Т.е., постигането на висока първоначална идентичност на параметрите, е стъпка в посока увеличаване трайността на батерията, КАКВАТО И ЕЛ.ХИМИЧНА СИСТЕМА ДА Е ТЯ. При навитите фишеци, това е мисия невъзможна съвсем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
Както и да е, то не е ел.мобил...Last edited by Pyramid; 03.10.2021, 21:54.
Коментар
Коментар