IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • За енергията за отопление имах предвид за къщите наистина и то когато е студено и вятъра се чува как свири, върви си тогава енергията за отопление много щедро се разходва. Иначе при електромобилите има неразвити функционалности, могат да помогнат за решаване на доста проблеми от изброените. Сега откровенно, за да се развият трябват инвестиции а те се правят съобразно възвръщаемостта им.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Pyramid, има печки за автомобили такива и производители които са специализирали в производството им, може да се монтират и после според предпочитанията на собственика на автомобила. При електричките плюса може да бъде подгряване на батерията.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Как можах да забравя един факт: ДВГ - змейовете, си имат специфичен саунд. А, електричките, могат да имат всеки един, който, пуснеш през тонколоните им...

          Коментар


          • Има някаква аналогия, между компютър на чипове и такъв - на електронни лампи. И двата, са мощни. Единият - да гори ток, а вторият - да върши работа. Този, дето гори много ток, е още, много скъп, сложен, ненадежден. На другия, ако нещо се обърка, сменяш модул за $20, и пак тръгва. Стандартно, предвидимо...Ама имал милиарди транзистори, ама малки били...И КАКВО ОТ ТОВА?
            Тук, ти се дъни един елемент. Могъщ. Има 5000 такива в себе си, един да спре, губиш модул с 10 kWh. ПРАС ! пробегът назад, със 100 км. Да, ама батерията -$22000. . И - гориш като факел. Чудо е, ако успееш да избягаш. "Там", има, 1000 модула. Толкова са малки че, дори да даде късо елемент, не се пали, щото е слаб. И продължава да работи, без да забележиш ти повредата. Връщаш се, вземаш от където и да е, своя "чип", за $10, и имаш нова батерия. Вярно, някакъв крадец и измамник твърди, че било "недомислица" но, те за много неща така са казвали, пък онИ, заляха целия свят...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              ти хангар 1000кв без прозорци ли топлиш?
              Или реката кат един габройски .....
              електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решават
              Да, ама разходват значително по-малко, всеки един. И релокацията на добива, дава икономия от мащаба, красота!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                lockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
                Има лесно. Монтират се газови отопления. Само за купето, дали на LPG, дали на CNG - все тая, значителна икономия е.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  lockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
                  ти хангар 1000кв без прозорци ли топлиш?
                  Или реката кат един габройски .....
                  електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решават
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • lockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Да обясним на публиката един момент, който, я тревожи. За да се успокои: Едно време, като видиш електронно изделие на пазара, навсякъде, пишеха колко лампи и транзистори има. В ТОВА, имаше смисъл. Беше помислено за евентуалния ремонт и поддръжка, да знаеш, какво има за смяна. Откак навлязоха масово интегралните (микро)схеми - така ги и пишеха, много дълго време - вече спряха да им ги броят. Причината е че, когато ремонтираш нещо с чипове, сменяш целия чип (микросхема), а не единствения му дефектирал транзистор. И при микромодулнатта концепция, сменяш целия микромодул...а те, на брой, са по-малко, отколкото дискретните елементи в днешните, остаряващи като концепция, батерии. Наблюдаваме естествено развитие на техниката, следваща природата и, колкото и да роптаят някои недоволни от това, че аз акцентирам върху факта, ТЕ, НИЩО НЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ, ЗА ДА СПРАТ СВЕТА. Той така се развива.
                      (Предполагам, това, ги нерви.)
                      Общото и в двата случая, природа и техника е че, нещата (живи и неживи), се усъвършенстват, чрез РАЗВИТИЕ НА ФУНКЦИОНАЛНОСТ. Това се и случва. А, че един крадец, бил викал "- Дръжте крадеца!", НЕ Е новост.

                      Те винаги така правят.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от lockdown Разгледай мнение
                        А дали ще има достатъчно ток за толова електромобили?
                        Матеев ще достави. Като "стой, та гледай!"

                        Коментар


                        • През 1978-ма, излезе една уникално приятна книжка на А Меркулов, "Разкривайки тайните на природата" Изчетох я на един дъх и, периодично, се връщам към нея. И ви декларирам тук: Хубаво е да се четат книжки. Помагат при подреждането на мисълта.

                          Коментар


                          • А дали ще има достатъчно ток за толкова електромобили?
                            Last edited by lockdown; 27.10.2021, 11:34.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Ми че той не те е измамил за да ти връща парите.

                              А ти, го мамиш всеки път, да се грееш на болката на един беден човек. Не е красиво.

                              Ама работи, признавам.

                              Коментар


                              • Ах, пропуснах: Още, милият, мира не му дава, че, САМ, Е СЪУЧАСТНИК в мнимото си "измамване" . Тъжно. Сам, да се нахендриш така...

                                Коментар

                                Working...
                                X