IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
    Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

    .....


    Това са произволните интерпретации на хора, които нямат понятие от физика, нито пък от органична химия, да не изброяваме и други науки, с които поддържниците на Мъск мотивират мижави продажби на фона на огромни задължения на Тесла.

    /бихте ли коментирали безсмислието на това изречение?/

    Върли привърженици сте вие, аз не се колебая да кажа, че електромобилите заемат ПОД 1% пазарен дял от ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ на съвременните превозни средства, като огромната част от НАД 99 % се пада наТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ.

    /бихте ли коментирали, коя би била причината, за да стана привърженик на електричките?/

    Отново пускам едно заглавие и му ПРОТИВОПОСТАВЯМ графика, за да си припомним как неграмотните журналисти мултиплицират лъжи, а поклонниците на Мъск цитират същите манипулирани "резултати".

    Заглавието, което наскоро прочетохме - беше: "Норвегия обърна пазара на електромобилите".

    Оказа се, че коректните данни са следните:

    - от 3 300 000 регистрирани автомобили в Норвегия, които представляват 99,21 %

    - 26 000 - са плъг-ин /комбинация от двигател с вътрешно горене, електромобил и батерия и "чисти" електромобили, сборът от които дава 0,79 % пазарен дял!

    Манипулираните по тоя начин данни говорят точно обратното, а именно - Норвегия, колкото и електромобила да е продала - в случая те имат ПОД 1 % пазарен дял.

    .................................................. .................................................. ...................

    За да не изброявам отново неща, които съм казвал в подкрепа на моята теза, всичко, казано до тук ми е напълно достатъчно, за да заявя, че привърженик на електромобила НЯМА как да стана, още повече - върл...

    .................................................. .................................................. ...................

    Защо тогава давам факти за електромобилите, ако не съм им привърженик?

    От МИЖАВИЯТ - ПОД 1 % пазарен дял на електрическото задвижване - показвам, че Тесла, Мъск и привържениците на Мъск ВСЕ ПОВЕЧЕ ще губят устоите си в тоя ОБЩ МИЖАВ ДЯЛ от пазара - ПОД 1 % !!!

    Защо ще губят устоите си? Самият Мъск го каза пред акционерите си: БА-ТЕ-РИ-Я-ТА!

    Това ли е "пропагандата+, с която съм просмукан? Поучете се от вашият ВОЖД - Мъск! Той поне вече е на ясно по въпроса! В същото време - вие се опитвате да ме вкарате в лагера на Мъск! Калитковци!

    ))

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
      134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.
      350-400 макс.
      Като отворят завода в Китай и пуснат модел Y вече ще утроят

      Коментар


      • 134% ръст за година! Това е някаква лудост при тези мащаби. Намирисва да стигнат към 500,000 продажби само таи година.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
          https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/
          И преди съм казвал, че основният проблем на Тесла е самия икономически цикъл. Докато не удари рецесия ще трупат постоянно пазарен дял щото няма кой да предложи нещо конкурентно в голям обем. Търсене има, предлагане на EVта няма.
          Виж ако рецесията удари скоро вече не се знае. Със спадащите продажби на автомобили ще има голям земетръс в сектора. Виж който се позиционира към EVта навреме може и да оцелее някак си.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

            [ATTACH=CONFIG]n3483729[/ATTACH]
            Да, бе. Ето го как изглежда и на граф. Фалит до 3 месеца не им мърда. Никой не ще вече Тесла. Всички разбраха как Мъск ги лъже.
            https://insideevs.com/news/357847/te...aphed-q2-2019/

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

              1200 километра!

              ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


              Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

              Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

              Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
              Въртиш, сучеш, след още няколко поста ще станеш и върл привърженик на електричките стига да не са от Тесла. Евала, започваш да сгряваш малко по малко.
              Само дето пропагандата с която си просмукан не позволява да мислиш обективно.

              Китайците искат и ще направят необходимото, за да завземат водещи позиции в производството на EV. Само че няма да е за сметка на Тесла, а с нейна помощ. Носят я на ръце в Китай - почти безплатно финансиране, 100% собственост на завода (за разлика от всички други чужди инвеститори), преференции, стимули, огромен пазар за EVта. Китайският завод на Тесла ще е като златна кокошка за компанията.

              От 11 години само се говори за тесла килърите и едно голямо нищо. Нио се опитва да копира Тесла и да се позиционира в луксозния сегмент, само че авто бизнеса се оказва много труден. Те и за смяна на батериите говорят нещо от което Тесла се отказа преди няколко години. Вървят и копират като луди какво прави лидера.
              Я вместо да говориш общи приказки виж какви са производствените планове на Нио (колко автомобила ще произвеждат и кога) и после ги сравнявай

              Викаш ще го разкостват Мъск при това за броени месеци. За месеците си абслютно прав, но е по-скоро в строежа на завод му, който е с капацитет по 3000 коли на седмица. Смятай, сравнявай с Нио и после говори.

              А и между другото Ауди изтегля за сервизна акция почти всички Etron-и заради проблеми със зарядната инсталация, Нио изтегля почти всички произведени автомобили заради проблеми с батериите. Конкуренцията е супер за клиентите само дето още я няма никаква.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                1200 километра!

                ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!
                Не ми харесва на NIO само че нямат фабрика. Иначе днеска покрай Теслата дръпнаха 13-14% нагоре.

                Коментар


                • Шегаджии са китайците: правят IPO на майтап . и това е на Нюйоркската фондова борса - продават акции за $ 1 млрд. - и правят електромобили и ... цялата инфраструктура между Шанхай и Пекин!

                  1200 километра!

                  ГоУеми шегаджии са тия китайци... На дребно НЕ играят. С дребосъци като Мъск - също не играят... Ще го разкостят в близките месеци, въпреки "гоУемите" му МАНИПУЛИРАНИ продажби... )) Вече говорих защо са точно манипулирани и как не се отчитат реалните продажби, но тук не се внимава във фактите.


                  Към 2020 г. компанията планира да построи повече от 1100 станции за зареждане в Китай. В същият срок NIO възнамерява да създаде 1200 Power Mobile, всеки от който ще може да се придвижи до внезапно спряният, нуждаещ се от зареждане NIO - и бързо да зареди нуждаещият се!

                  Защо не съм чувал подобни подробности при Мъск? Не е дорасъл до там, нали правилно разсъждавам. При мъск ти дават карта и трябва да не се отлоняваш от маршрута /на тролея/... ))

                  Да сме чули нещо като хвалби от китайците? Добре, че поразрових малко - да им дадем едно рамо и на тях в темата /А НЕ СА САМО ТЕ!/! Бачкат си тихо и скромно и помагат на Мъск да не се главозамайва, че бил първи, па бил и единствен - е да - за Марс - може би, ама в електромобилите Мъск е бита карта!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                    Пък и конкуренцията им разказва игрите - и в Азия, но и в Европа. За Америка - нямат шанс да изместят топлинните двигатели.

                    ))
                    Шегаджия

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Сега ще ти обяснят, че ти се е привидяло, сторило и т.н.


                      Така е: състезават се със себе си. Далеч са от пазарен дял от 1% от останалите топлинни двигатели.

                      Пък и конкуренцията им разказва игрите - и в Азия, но и в Европа. За Америка - нямат шанс да изместят топлинните двигатели.

                      .................................................. .............................

                      Всички знаем причината, която "смисленият" Мъск изтъкна пред акционерите си - батерията!

                      С ТАЯ батерия - толкова могат електромобилите. Дори Мъск вече разбра това!

                      Редно е и форумните балалайки - да се ориентирате в думите на Мъск, щом като не вярвате на мен.

                      /и да не забравяме как се манипулират продажби в края на тримесечията и ЗАЩО се прави това! Ние па трева пасемЕ!/ ))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        А, дали е изключено, и самивт Йозеф да е употребил тази „мъдрост” като цитат? По онова време, авторските права не са ги много тАчили, плагиатството е било масово, дали е рекъл или не „цитирам”...И толкоз, сега хората си мислят, че Гьбелс е авторът. Без да е, разбира се.
                        Което видях там, това ти казах.
                        Няма докуминт или свидетел, който да казва, че го е казал.
                        ​​​​​

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

                          [ATTACH=CONFIG]n3483729[/ATTACH]
                          Сега ще ти обяснят, че ти се е привидяло, сторило и т.н.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                            Предполагам, че е нещо като стара народна мъдрост. Щото е истина.
                            Самата лъжа, че е цитат на Гьобелс, е повторена толкова пъти, че е станала несъмнена истина

                            Сега не мога да ти дам линковете, които четох за този "Гьобелсов цитат", беще отдавна, но бяха сериозни, на хора историци. Това, което можеха да кажат, е че не е намерен документ или свидетелство Гьобелс да го е казвал.
                            А, дали е изключено, и самивт Йозеф да е употребил тази „мъдрост” като цитат? По онова време, авторските права не са ги много тАчили, плагиатството е било масово, дали е рекъл или не „цитирам”...И толкоз, сега хората си мислят, че Гьбелс е авторът. Без да е, разбира се.

                            Коментар


                            • Гледам Теслата нов рекорд по продажби са направили. Безмисления ги ужалваше колко са го закъсали пък те не могат да насмогнат на поръчките.

                              Click image for larger version

Name:	sales.jpg
Views:	1
Size:	9.4 КБ
ID:	3483729

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Ай ся, да казвам ли кой един много прост от едно плевенско село взе инвалидна пенцийка и защо?
                                Нещо не държи халката вече а и май се опусна...Я разкажи твойта инвалидна пенсийка за кво я зе освен че не мое задържаш нещо и на акъла сифилис май имаш

                                Коментар

                                Working...
                                X