По големия проблем е когато в батерията няма ток и трябва да се зареди студена батерия, тогава не искат да се зареждат или зареждат много бавно защото електрохимията от студа става бавна. Това нещо го има при батериите на CATL, проявява се при много по висока отрицателна температура отколкото при литиевойонните батерии..на китайската фирма батериите са тези призматичните с литий желязо фосфат електрохимия. Една малка печка с нищожно количество въглеводороди може да премахне проблема. Не е проблем че ще се изгори 200 - 300 грама гориво и ще се отдели въглероден диоксид, ако е толкова фатално може да работи със спирт печката. Един алкохолик като обръща на ден по 300 грама твърд алкохол всеки ден ги произвежда тези емисии.
предполагам. Това нещо при електромобилите трябва да се поставя за сигурност, както коланите, въздушните възглавници и ...

Коментар