Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid - при самозапалване скоростта на разпространение на пламъка е много по висока, защото условията за самозапалване са изпълненени във всяка точка на обема горивна смес, при запалване пламъка се разпростаранява което отнема време. При самозаплване и бензиновъздушната смес детонира и бензиновия двигател чука , чува се този специфичен звук. Не те заблуждавам, не ми се търси написано от някой друг но това го пише в учебниците. Дори исках да обясня защо при новото поколение дизелови движатели чрез ограничаване на самозапалването до това на една малка порция на горивото се постига по мека работа на двигателя и колко зависими са те от правилната работа на дюзите. Мисля че стана ясно че тези двигатели мехнаично не са подсилени много спрямо бензиновия двигател и колко зле им се отрязява ако се експлоатират с неработещи правилно дюзи поради износване, в България е масово явление да се чуват такива двигатели да работят твърдо защото българина чака дюзите явно да се счупят механично за да ги смени, те имат кратък ресурс който зависи много и от качеството на горивото - съдържанието на сяра в него и парафини.
Какво да се обясняваме за електричките които са с водородни клетки.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеДа, дизела "трака" главно заради особеностите на горене на нафтата в цилиндъра, а не заради помпи.
Освен това, преди в нафтата имаше сяра, която смазваше по-добре разни помпи и дюзи. Сега я забраниха заради екологията. И тези нещица се износват по-бързо. Е, има и други разни причини.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - пътърси за скорост на горене при запалване и при самозапалване, втората е много по висока и при нея има детонация и при бензина е така.
Не очаквах точно от теб да чуя чак такива ... „чудеса”. Я ми кажи, запалването от нажежена „свещ”, детонация ли е, или? Що се пръска ДГ по малко, каква е разликата между октаново и цетаново число?
...прочее, към темата: Горивна клетка - ел.мотор. В коя класификация попадат тези, „чисти” електрички ли са, или не точно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Трака ти главата....
В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.
ПАРИ - ОТ КАКВОТО И ДА Е - НЕ СМАЗВАТ. НИТО „ОЛОВОТО” В СТАРИЯ БЕНЗИН.
Да, ама ходят митове и легенди сред пр0стите, и они им се рааадват.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Много си се объркал, комън рейла НЕ Е с предкамера (за разлика от старите класици на Мерцедес примерно). НО е с пилотно впръскване на малко от горивото - това бъркаш в случая.
Тук нов клон на науката сте отворили... "Дани" пише НОВА наука... ) Пусни си книгата в 2 екземпляра: за двете ти приятелки - по една!... ))
.................................................. ..................
Въпросът ми е, комън-рейла КОЙ го маже? Може би не му трябва мазане, ли - това ли казвате? При тия обороти???
Това беше сравнително новото.
А кой маже горивната помпа за високо налягане в "класическия" дизел? Може би казвате, че и там не е необходимо мазане?
Защо спорите за това, че мазане нямаЛО? Не е необходимо мазането да е единствено с масло! Горивото също има мазилни свойства и също върши тая работа - по достатъчно причини!
ПОДСКАЗКА: за да не се литкате тук още 5 дни - горивото "маже" - и ГНП, но и комън-рейла.
.................................................. ......
п.п. Без връзка с горното, очаквам и другите от тройката тук да се включат в защита на "Дани" /Дани - пирамидалният - фараона/, а самият - признавам, че не проявявам интерес към структурата на гей-обществата, за да зная - коя от тях е "тя" и кой е "той"...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Чакай ти мазане от горивото хахахаха, какво да смазва дизела бре, имаш ли представа въобще колко време съществува в горивната камера това гориво?
Мазането е от долната страна - с масло, старши. И дизелите днес не са нискооборотни, ама никак - а са си башкЪ като бензиновите мотори в общия случай. Ни биели са им особено дебели, ни бутала - това са дизайните на копторите отпреди 90те. Дори фятските 1.9 дизелаци са 90% на база 2.0 бензиновия им мотор от 80те, основните компоненти са взаимозаменяеми.
Ама за мазането на цилиндъра си прав наполовина. Когато буталото се движи надолу по стените на цилиндъра наистина има слой масло, който го смазва, ама когато се движи нагоре особено в такта издухване, в дизела остават частици от парафина, които ги няма при бензина и те смазват стената на цилиндъра. Това не се е променило от времето, когато съм го учил. Само дето дизеловото гориво вече е с много по-малко парафини.
Айде лека! Отивам в бриджбейса.
Ще си купя електричка, когато капацитета на сегашните батерии се удвои. Тогава ще са приемливи за каране извън града. Сега не са.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
redcretin - да така е не съм се изразил точно, при най новите с много високо налягане на впръскването изглежда като двигател с директно впръскване а предкамерата е в челото на буталото например и дюзата пръска голямата порция към стената камерата в буталото и се получава пак същото изпаряване грубо казано на дизеловото гориво до газ който се запалва от впръсканата в центъра малка самозапалила се порция. В случая важното е че процеса на горене е мек и същия както при предкамерните и капризен към дюзите.
D.Y.F-091066
Коментар
-
redcretin - да така е италианците конвертираха бензинови мотори в дизелови с предкамерно впръскване и беше модерно много. Малко по ниско оборотни са - 1000 оборота надолу, то стените на цилиндъра понеже дизеловото гориво му трябва повече кислород за да изгори добре се набиват повече сажди. Компресорите вкарват повече въздух и повече кислород но са инертни все пак и си има моментите на недостиг на кислород, това не може да се излекува тотално и с охлаждането на постъпващия въздух и с компресирането му.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
Мазането е от долната страна - с масло, старши. И дизелите днес не са нискооборотни, ама никак - а са си башкЪ като бензиновите мотори в общия случай. Ни биели са им особено дебели, ни бутала - това са дизайните на копторите отпреди 90те. Дори фятските 1.9 дизелаци са 90% на база 2.0 бензиновия им мотор от 80те, основните компоненти са взаимозаменяеми.
Коментар
-
gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.D.Y.F-091066
Коментар
-
gigow - триенето между буталото и цилиндъра е съществен фактор за ресурса на двигателя несъмнено е точно така. Сега вземи един учебник и виж в него има силова диаграма какви сили действат на буталото, освен силата която го тласка надолу има и такава която го притиска към цилиндъра и тя зависи от налягането от което зависи между другото и въртящия момент който е сила по рамо.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар