IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Интересно е в каква връзка си го изпльоскал това?

    Чу се по едно време за "стотици волти и сто милиампера ", а после нищо...
    https://en.wikipedia.org/wiki/Kelvin..._generator.svg

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Тодоре, 100% ще са на модулни батерии всичките не 30 -35. Тези варианти които правят в момента не стават и като им наслагали едни куплунги за бързо и бавно зареждане и мъчат някакви стандарти уж, детска играчка е куплунга да бъде един.
      Човек се учи от грешките си. Надявам се, все някога, да се осъзнаят.

      Коментар


      • Тодоре, 100% ще са на модулни батерии всичките не 30 -35. Тези варианти които правят в момента не стават и като им наслагали едни куплунги за бързо и бавно зареждане и мъчат някакви стандарти уж, детска играчка е куплунга да бъде един.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Импотеп, не става въпрос да ги обслужват много бързо защото ще са много квалифицирани или тренирани. Защото смяната на модул няма да е такава философия, сега особенно в ел.колите с тези батерии плоските са едни рамки, едни канали за охлаждаща течност в тях, които се образуват от отвори в рамките..едни чудеса и накрая се палят, че и изгоряла къщата заедно с гаража. Този който сменя модула има да го отщипе и да сложи нов на неговото място, тя работата е толкова че ако много иска да бърза и за секунди ще го смени. Те елементите загряват, защото слоевете в тях са притиснати един към друг неравномерно и се получават места с по високо и с по ниско съпротивление.
          За топлинно говориш, нали? Иначе, токът, отдаван от модулите на Тесла, е много висок (как се хранят 300+ kW) и, местата на свързване, следва да са съответно по-сериозни. Уж. Как точно ги правят, не съм гледал но, хем нямат избор, хем при проблем, могат да прегреят, разбира се. Още едно нещо пропускат бръмчители като Импотеция и червенкретен: Колкото по-тънък е проводникът, в естествена охлаждаща среда, толкова по-висока средна дълговременна плътност на тока по нагряване, допуска той. Причината е в увеличеното отношение площ/обем. От друга страна, обаче, спада краткотрайното допустимо превишение на тока, поради по-ниската маса, сиреч, самият проводник, може успешно да защитава модула от к.с.през прегаряне. Следствието е че, микромодулна батерия не е задължително да съдържа повече мед (при еднакви мощност и капацитет) от привичните а също,представя по-малко на брой, с общо по-ниско контактно съпротивление и по-висока сигурност, контакти от обикновена тесларка. Времето напредва и, поне 25-39% от всички електрички, ще движат с такива батерии.
          Last edited by X_Y; 14.11.2021, 09:55.

          Коментар


          • Интересно е в каква връзка си го изпльоскал това?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Импотеп, не става въпрос да ги обслужват много бързо защото ще са много квалифицирани или тренирани. Защото смяната на модул няма да е такава философия, сега особенно в ел.колите с тези батерии плоските са едни рамки, едни канали за охлаждаща течност в тях, които се образуват от отвори в рамките..едни чудеса и накрая се палят, че и изгоряла къщата заедно с гаража. Този който сменя модула има да го отщипе и да сложи нов на неговото място, тя работата е толкова че ако много иска да бърза и за секунди ще го смени. Те елементите загряват, защото слоевете в тях са притиснати един към друг неравномерно и се получават места с по високо и с по ниско съпротивление.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Не супертрейдър. Тези неща на тойота дето са се появили, нямат нищо общо с това за което лъжете поради некомпетентност.
                А другите функции въобще не са обсъждани. Щото такива няма. Ако има някакви фантазии базирани на неграмотност, то това е само забавление за нас.
                Но ето например няма най-важните данни, а именно напрежение и капацитет. Чу се по едно време за "стотици волти и сто милиампера ", а после нищо...

                А за формула едно... може да се обслужват така, ако има кой да плаща... щото тези там дето ги обслужват струват скъпо, предполагам че за вас парите са нищо, вероятно щото ги нямате...

                https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E...resistance.svg
                V1<V2 I2>I1
                Last edited by mikimaus; 13.11.2021, 22:31.

                Коментар


                • Уникални сте. Нито един довод срещу концепцията, само личностни нападки. Какво ли не ражда безсилието.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Не знам защо си мислиш че сме некомпетентни чак до такава степен, нито пък ще тръгна да лъжа. Капацитета зависи много и от електрохимията, има вариант например ако е литий желязо фосфат не е проблем капацитета на единичния елемент в модула да е сравнително голям. Това за което говориш - да се направи модул и да се тества, т.е. да е такъв че да може да се изпробва и да се разчита че пробата е успешна не е нещо което няма да излезе евтино. Или пък правете модулчета и ги продавайте, че нали 100 бройки ако ги измътим недоправени ще ни търсят да ни ги върнат и не защото идеята не струва, а защото няма да са направени с що годе нормално качество. Въобще не сме чак толкова некомпетентни. То затова е концепция за дизайн, пътищата по които да се мине са много като варианти, не е чак толкова фиксирано. Няма да е успешно ако се фиксира фанатично, в момента динамиката е голяма в тази област. И защо и се смееш на малката градска кола, просто това е дошло..румънците правиха години наред едни Дачии на които им падаше и боята, сега им провървя и са превзели добър пазар. Съвсем доскоро когато ги рекламираха като много евтини коли преди години има клипове - мисля в Германия някакъв им прави ревю, нямала електрически стъкла, нямала радио дори и били голяма смешка. Сега имат асистент за паркиране, а те са точно в класа при който е големия пазар и се продават много автомобили за много голям оборот в пари.
                    Ти не знаеш дори какво преписваш Сигурен съм и че си вярваш.

                    Коментар


                    • Не знам защо си мислиш че сме некомпетентни чак до такава степен, нито пък ще тръгна да лъжа. Капацитета зависи много и от електрохимията, има вариант например ако е литий желязо фосфат не е проблем капацитета на единичния елемент в модула да е сравнително голям. Това за което говориш - да се направи модул и да се тества, т.е. да е такъв че да може да се изпробва и да се разчита че пробата е успешна не е нещо което да излезе евтино. Или пък правете модулчета и ги продавайте, че нали 100 бройки ако ги измътим недоправени ще ни търсят да ни ги върнат и не защото идеята не струва, а защото няма да са направени с що годе нормално качество. Въобще не сме чак толкова некомпетентни. То затова е концепция за дизайн, пътищата по които да се мине са много като варианти, не е чак толкова фиксирано. Няма да е успешно ако се фиксира фанатично, в момента динамиката е голяма в тази област. И защо и се смееш на малката градска кола, просто това е дошло..румънците правиха години наред едни Дачии на които им падаше и боята, сега им провървя и са превзели добър пазар. Съвсем доскоро когато ги рекламираха като много евтини коли преди години има клипове - мисля в Германия някакъв им прави ревю, нямала електрически стъкла, нямала радио дори и били голяма смешка. Сега имат асистент за паркиране, а те са точно в класа при който е големия пазар и се продават много автомобили за много голям оборот в пари.
                      Last edited by supertrader; 13.11.2021, 21:19.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
                        Не супертрейдър. Тези неща на тойота дето са се появили, нямат нищо общо с това за което лъжете поради некомпетентност.
                        А другите функции въобще не са обсъждани. Щото такива няма. Ако има някакви фантазии базирани на неграмотност, то това е само забавление за нас.
                        Но ето например няма най-важните данни, а именно напрежение и капацитет. Чу се по едно време за "стотици волти и сто милиампера ", а после нищо...

                        А за формула едно... може да се обслужват така, ако има кой да плаща... щото тези там дето ги обслужват струват скъпо, предполагам че за вас парите са нищо, вероятно щото ги нямате...

                        Last edited by Имхотеп; 13.11.2021, 20:18.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          bota156, това за маслото и аз го знам че не си го сменят. Просто правят една калкулация, като им вземат за смяна на масло и филтри по 400 евро и то излиза че за тази операция ще платят една кола пари на сервиза само. В България обаче знаеш има и безплатна смяна на масло, печелят от търговската му отстъпка а и старото масло се изкупува и то за някакви стотинки. Проблема при електрокарите е че дори да не се смени модул никога и като се повреди да си остане така, то капацитета на батерията ще падне с малко от един модул и пак ще си върви без никаква разлика..та проблема е че това аранжиране на батериите в тези тави - кутии струва много пари. Вижда се че ги поправят, пък и с тези модули с голям капацитет няма къде да отидат да не ги отремонтират, защото капацитета на цялата батерия направо се сгромолясва ако увисне цял модул и стигат до сервиза с мъка ако модула е много увреден.
                          Споко, те знаят, че е така. Отричат, все едно, се пазарят със Смъртта. На нея, обаче, и е през... сещаш се.
                          И те така.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Тъй като никой не ходи на Марс, сеш'се през къде ми е Те така и за теб, и за глупостите ти.
                            Разбрахме, на Марс няма да ходиш. ДОВОЛЕЕЕЕЕН!!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Може да го вземат за Марс, не го отчайвай. Само като им каже как е рециклирал автоматична скоростна кутия и те ще кажат ето такъв човек, с такива умения ни трябва.
                              Тъй като никой не ходи на Марс, сеш'се през къде ми е Те така и за теб, и за глупостите ти.

                              Коментар


                              • Може да го вземат за Марс, не го отчайвай. Само като им каже как е рециклирал автоматична скоростна кутия и те ще кажат ето такъв човек, с такива умения ни трябва.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X