Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
А, та за мистерията да те питам,
Бе като изчезне Изеров, и почва да пише Зверов. Чудя се дали е случайно съвпадение, и не мога да преценя, та каква е причината, ако има такава?
Но аз не мога да го призная, даже и най-искрено да искам, защото това тяло споделят няколко личности, три от които участват във форума и единственото общо при тях е знанието на това.
Да, множествена личност.
Но, изглежда, аз и тези двамата сме коректни и се появява(х)ме индивидуално, само ако другите са във форумния затвор или екзекутирани, какъвто е случаят с П.Ф.Изеров, например; RIP.Last edited by И.Зверов; 16.02.2019, 15:52.
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнениеБе хора, не говоря срещу "Тесла"; Мъск даже много ми харесва.
Просто оцених добрана идея на клипа.
Бе като изчезне Изеров, и почва да пише Зверов. Чудя се дали е случайно съвпадение, и не мога да преценя, та каква е причината, ако има такава?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
Клипът е с добра идея: изпреварване на всички исторически превозни средства, като накрая изпреварва и електрическа "Тесла", возена на платформа на "Пътна помощ"!
Кис-кис-кис
Коментар
-
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
Клипът е с добра идея: изпреварване на всички исторически превозни средства, като накрая изпреварва и електрическа "Тесла", возена на платформа на "Пътна помощ"!
Кис-кис-кис
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Приятел, не си го слагай на сърце. Ясно е, че тия - тримата /пирамидалният - фараона и хубавият/та "Дани"/ - ще те разбият, нищо, че понятие си нямат... ))
Сега ще те накарат да им дефинираш, що е то изохорен процес... ))
До там са стигнали... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Кис-кис-кис
Коментар
-
Vmoto
Vmoto is listed on the Australian Securities Exchange (ASX code: VMT). Vmoto has its registered corporateoffice in West Perth, Western Australia, manufacturing operations in Nanjing China and a European distribution warehouse in Amsterdam, the Netherlands. Vmoto has one of the widest global distribution networks of any electric scooter manufacturer in the world, being represented by more than 30 distributors in 29 countries in the geographic regions of Asia Pacific, Europe, North America, South America and South Africa.
Tritium
Opened Amsterdam office to support existing customers and grow in one of the most advanced EV markets in the world.
Last edited by Minka; 16.02.2019, 02:34.
Коментар
-
ED - те все още имат право, хибридите не са лоша технология. Първо липсва голямото тегло на акумулаторните клетки от половин тон, ако се използва в града и има пробег от 50 до 100 км който да можеш да си го избереш според личните ти нужди и да е възможно добавяне на акумулатори би било добре. В крайна сметка много енергия се похарчва да се разкарва това тегло на акумулаторите, те са повече от една трета от теглото на една Тесла. Също от там може би по малък и по малко мощен електродвигател би осигурил същата динамика на ел колата и съответно и по лек като тегло плюс по евнин като цена. Ако собственното производство на ток бъде оформено като модул който може бързо да се постави и свърже или да се махне когато се използва само в града за малки разстояния, теглото би могло още да се понижи. Добавянето на пробег може да става и с добавяне на батерия, има батерия не акумулатор която е 23 киловата за час енергия за килограм тегло активно вещество. Нека да бъде 2 килограма за този капацитет макар да са много, 10 кг над 100..Лесно е да се добави батерия и да се направи дълго пътуване без спиране, дори може да се постави такава кояно да осигури пробег от 10 000км за едно интерконтинентално пътуване без спиране
При ел двигателите има възможност за прогрес и вече се ориентираха в общи линии, асинхронната машина печели и контролера, инвертора също се усъвършенстват много като има такива без дори и най малък трансформатор и съответни загуби на енергия в него. Това което според мен ще стане е да се наложат асинхронните машини с много високи обороти и ниско тегло и ще се добави хидро трансформатор в трансмисията. Според мен теглото е по важно от пробега, То ще стане важно и от гледна точка на безопасност и ще се преобърне ситуацията когато се наложат здравите конструкции от композитни материали за купето и се появят и външни възглавници отвярящи се при неизбежен удар който електронния мозък на база информация от сензорите си ще може да установи.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПрирамида,
прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
Приятел, не си го слагай на сърце. Ясно е, че тия - тримата /пирамидалният - фараона и хубавият/та "Дани"/ - ще те разбият, нищо, че понятие си нямат... ))
Сега ще те накарат да им дефинираш, що е то изохорен процес... ))
До там са стигнали... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПрирамида,
прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
Бензинката не „трака”, а зънко, „чука”. И, почне ли така, не изкарва дълго. ТОВА са детонациите. 2800 -3000 м/с. Щото бензинът влиза на пАри, и стават едни малки термобарични взривченца. Ударите са напълно механични. От ударна вълна. Като малоумен, ще повторя: Дизелът НЕ работи с детонации. И „трака” мирно и кротко, много хиляди часове. Детонации и него биха разсипали буквално за минути. Поне четиритактовите „тракат”. Двутактови не съм забелязвал да го правят. Да тракат, могат и дюзите /не съм ги пасъл/, и дори други варианти на гнп-тата. Зависимостта от цетана на горивото е явна, т.к. фактически и химически, измества центровката.
Да, ама май заебахме темата...
... а публикациите на нещо ако го правеха истина...
Last edited by Pyramid; 16.02.2019, 00:12.
Коментар
-
Прирамида,
прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity
Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.Last edited by d333; 15.02.2019, 22:55.
Коментар
-
Коментар
Коментар