Andi11, моля, спрете. Стига сте ръчкали непрекъснато. Виждате, какви откровени глупости сипе този хейтър.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Като се отваря литиевойонна батерия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с ръкавици и предпазни очила, електролитите са токсични и минават пред човешката кожа, също не бива да се вдишват газове ако се отделят защото се отделя HF газ, който е отровен. Също батерията трябва да няма никакъв заряд, защото се пали като се даде на късо точно за един миг. Т.е. по добре да не се отваря, дебелината на електродите я дават по сайтовете които продават компоненти за производство на батерии, електродите заедно с фолиото върху което са наменесени са дебели 0.1 мм, мембраната 0.05 мм.
- Ако се направи един елемент от такива филиа и е за микромодул ще е с дебелина 0.3мм се получава , такава ще е дебелината приблизително.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Обратното е, един елемент ще е много тънък ако е за литиевойонна батерия и се използват същите медии които се влагат в навитите батерии - 0.3мм. Вярно е фолиата с техните покрития като се влагат, произвежда се батерията са меки наистина. После обаче медното фолио, върху което е нанесен слоя графит се закалява от електролита , контакта с електролита предполагам го прави това нещо и фолиото става крехко като стъкло и особенно ако се получи сухо петно и мемраната изсъхне някъде и няма електролит по нея, там медното фолио задължително се чупи - спуква. Такива места се явяват при навитите батерии които след това се сплескват, точно където е прегъвката се чупи фолиото после.Last edited by supertrader; 20.12.2021, 19:16.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение"В НАЧАЛОТО, БЕ СЛОВОТО." Т.е., Идеята. После, тя се материализира. И в милиметър, че и по-малко, влизат И анод, И катод, И сепаратор, И графит, И електролит (при литий-йонните). Ако гледаш на мобилните батериите, тези 4-5 мм ОБЩА дебелина, включват няколко слоя, от по 200-400 mAh всеки. Т.е., И дебелина, И капацитет, са постижими и то, без проблем. Ежедневно и в милиони екземпляри се прави, в цял свят.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеСупертрейдър това са фантазии. Ако пишеш фантастика може и да имаш успех, обаче щеш не щеш ще се наложи да се върнеш на земята.
А на земята от целия този пост е най-важно ето това подчертаното.
Защото както и да се въртиш и сучеш, не може да покажеш как ще вкараш в дебелина един милиметър два електрода, сепаратор, че и 'електролит'.
Не се хаби да казваш 'безкорпусни' защото все пак не може да ги сложиш в общ електролит. Ще трябва да са отделни.
Айде по-натам и за зелената кутийка ще питам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
То да видим фолиата колко са дебели убаво, но може също да видите и колко са меки. Например дебелина като на станиол няма никаква якост на огъване. А колкото до разхода на суровини... Според теб ако сложиш един литър вода в една бутилка, и в пет бутилки по двеста грама, кое от двете е по-икономично?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗатова писах, че не знам какво може да се постигне в тази посока. 1мм не е малко като дебелина, сега фолиата може да ги видите колко са дебели. Друго има при електродите на батериите, не знам колко е масата на активното вещество - електрода, но определено е нищожна в сравнение с масата на фолиата и металите от които са направени - основно те тежат. Плосък електрод който няма да се навива и има по малко вложен метал в него е предимство, поне за разхода на суровини. Та в тази посока също може да стане нещо, ако не се повиши драстично енергийната плътност поне да не се унищожават толкова много суровини. Това за деградацията на съвременните батерии, ами все като гледам повредите които се случват са пречупено фолио, дори се спуква и прекъсва при сплескваните навивки, не го достигат момента на деградация.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗатова писах, че не знам какво може да се постигне в тази посока. 1мм не е малко като дебелина, сега фолиата може да ги видите колко са дебели. Друго има при електродите на батериите, не знам колко е масата на активното вещество - електрода, но определено е нищожна в сравнение с масата на фолиата и металите от които са направени - основно те тежат. Плосък електрод който няма да се навива и има по малко вложен метал в него е предимство, поне за разхода на суровини. Та в тази посока също може да стане нещо, ако не се повиши драстично енергийната плътност поне да не се унищожават толкова много суровини. Това за деградацията на съвременните батерии, ами все като гледам повредите които се случват са пречупено фолио, дори се спуква и прекъсва при сплескваните навивки, не го достигат момента на деградация.
Коментар
-
Затова писах, че не знам какво може да се постигне в тази посока. 1мм не е малко като дебелина, сега фолиата може да ги видите колко са дебели. Друго има при електродите на батериите, не знам колко е масата на активното вещество - електрода, но определено е нищожна в сравнение с масата на фолиата и металите от които са направени - основно те тежат. Плосък електрод който няма да се навива и има по малко вложен метал в него е предимство, поне за разхода на суровини. Та в тази посока също може да стане нещо, ако не се повиши драстично енергийната плътност поне да не се унищожават толкова много суровини. Това за деградацията на съвременните батерии, ами все като гледам повредите които се случват са пречупено фолио, дори се спуква и прекъсва при сплескваните навивки, не го достигат момента на деградация.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Не е изгодно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗащо 6 шайби по 1мм ? Това че в корпуса - кутията ще се поставят безкорпусни елементи отдавна е известно, а дебилината им е условна. Ако елементите могат да се направят по тази технология за синтерирани порести електроди, а те със сигурност ще могат защото не се налага след това да се навиват. Предположете вие какво ще се случи с енергийната плътност на тези елементи и от там на модулите и цялата батерия. Капацитета на батерията - енергията съхранена в ния ще нарастне ..един, два...двадесет пъти ? Когато за пъръв път прочетох за такива електроди в изследването пишеше 20 пъти по ефективни от обикновен плътен електрод, естественно си помислих че се шегуват. После писах че видях че са се появили такива електроди и електролизери с тях, за повторно учудване - дебит един обемен литър газ само с 3 броя електроди. Но за големи електролизери все още не го прилагат, биха могли по друг начин да направят и големи електроди с работна площ - активна площ по голяма от физическата им площ, но това е вече по темата за водорода.
Ако въпроса е за модул направен с такива елементи с тези електроди на принципа на това чудо, не знам какво ще се получи - , 1 път по висока енергийна плътност или 20 пъти или същата като навитите батерии, но електродите няма да се навиват а просто ще се отпресоват и синтерират се нарича процеса. Най вероятно ще е възможно да се направят синтерирани електроди с дебелината на сегашните плътни лентови електроди в батериите и тогава енергийната плътност, която много трудно и почти невъзможно било да се повиши още при днешните батерии, може да отлети в небесата и да подмине 500вата за 1 килограм тегло на батерията като на шега.
Супертрейдър това са фантазии. Ако пишеш фантастика може и да имаш успех, обаче щеш не щеш ще се наложи да се върнеш на земята.
А на земята от целия този пост е най-важно ето това подчертаното.
Защото както и да се въртиш и сучеш, не може да покажеш как ще вкараш в дебелина един милиметър два електрода, сепаратор, че и 'електролит'.
Не се хаби да казваш 'безкорпусни' защото все пак не може да ги сложиш в общ електролит. Ще трябва да са отделни.
Айде по-натам и за зелената кутийка ще питам.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Защо 6 шайби по 1мм ? Това че в корпуса - кутията ще се поставят безкорпусни елементи отдавна е известно, а дебилината им е условна. Ако елементите могат да се направят по тази технология за синтерирани порести електроди, а те със сигурност ще могат защото не се налага след това да се навиват. Предположете вие какво ще се случи с енергийната плътност на тези елементи и от там на модулите и цялата батерия. Капацитета на батерията - енергията съхранена в ния ще нарастне ..един, два...двадесет пъти ? Когато за пъръв път прочетох за такива електроди в изследването пишеше 20 пъти по ефективни от обикновен плътен електрод, естественно си помислих че се шегуват. После писах че видях че са се появили такива електроди и електролизери с тях, за повторно учудване - дебит един обемен литър газ само с 3 броя електроди. Но за големи електролизери все още не го прилагат, биха могли по друг начин да направят и големи електроди с работна площ - активна площ по голяма от физическата им площ, но това е вече по темата за водорода.
Ако въпроса е за модул направен с такива елементи с тези електроди на принципа на това чудо, не знам какво ще се получи - , 1 път по висока енергийна плътност или 20 пъти или същата като навитите батерии, но електродите няма да се навиват а просто ще се отпресоват и синтерират се нарича процеса. Най вероятно ще е възможно да се направят синтерирани електроди с дебелината на сегашните плътни лентови електроди в батериите и тогава енергийната плътност, която много трудно и почти невъзможно било да се повиши още при днешните батерии, може да отлети в небесата и да подмине 500вата за 1 килограм тегло на батерията като на шега.Last edited by supertrader; 20.12.2021, 00:34.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дори и малките вятърни, не е проблем да ги регулираш, в т.ч.със стъпка, брой чифтове полюси и т.н. Това, че някой проектант го помързява, не значи непременно, че всички ги мързи, нали
Коментар
-
Pyramid, не знам как е направено, дали може с автоматичен регулатор на напрежението. Гледах турбините на атомните централи също ги водеха при спиране да се прехвърлят към баласт, обаче как и към какъв ? Водорода няма смисъл да се обсъжда, особенно в частта му с горивни клетки, 30 долара е една мембрана 10 на 10 см и това означа че цената много наедро е поне 10 долара..да си ги държат на такава цена Дюпон. 20 вата ток преобразува такава мембрана.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар