If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.
Tesla Net income in millions.
Q1 2019: -702
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: -154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
Да, де! Ама онзи от тях, двамата - излиза с номера, че Мъск имал много компании, които... ЕДВА ЛИ НЕ - били с общо счетоводство!!! ))
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
Интересно - колко са прозрачни. Двамата. Как си правят безплатната реклама тук... И що така? Нали за едни други общества ни говорят... За едни различни "ценности"... За едно различно бъдеще...
Да де, ама в тия общества, които ни пробутват - хората си плащат коректно! Включително и за рекламата си плащат!
Тяхната реклама, всъщност е "по български"... Абе - има там едни..., които нямат понятие от нещата..., виж сега колко е лесно да ги манипулираме..., малко графички..., малко щипнато оттук-оттам от отчетчетата... Българите си ги знаем, ако и да се мислят хитри - ние пък сме по-хитри от тях...
Препоръка към ЕД и ФОН: хората тук НЕ ПАСАТ ТРЕВА! Вашите манипулации се виждат от всички. Редно е да поднесете извиненията си на четящите и пишещите ТУК! /на мен извиненията ви не са ми необходими!/
Може би ще замислите някои от нас, единствено ако сте директни и фактите, които чета и коментирам - излизат от вашите уста. Това се нарича бизнес и коректност в бизнеса! Не сте длъжни да се съобразявате с моите препоръки, но - както казва и колегата горе - животът е нещо различно от форумните ви некоректни "изяви"... Скоро ще се убедите в това.
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.
Tesla Net income in millions.
Q1 2019: -702
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: -154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
Нали точно това обяснявам, че борсата е сърцето на развитите капиталистически икономики и там се определя коя фирма да съществува и коя не. А не да речем от някой като тебе и мене. Не виждам какво общо има твойта фирма с развитите капиталистически икономики, дори и да имаш такава. У нас може да съществува всякаква фирма, благодарение и на най-болния и необразован мозък, с политически протекции, с връзкарство и роднински връзки, с държавни помощи, с корупция, кражби, измами и т.н ... Говорим за два различни свята.
Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.
Не се ядосвай. напъвай и влизай в безсмислени разговори. Като виждаш, че нищо не става просто изобщо не му отговаряй и си комуникирай с другите.
Да се ядосвам )))
Забавлявам се по-скоро. Много заблуда се шири по темата, но това е нормално.
Както казах и преди, хората със закостеняло мислене се изместват постепенно от необременените. Въпрос на време и икономия.
Та кога борсата реши дали моята фирма да съществува ела ми се обади...
Нали точно това обяснявам, че борсата е сърцето на развитите капиталистически икономики и там се определя коя фирма да съществува и коя не. А не да речем от някой като тебе и мене. Не виждам какво общо има твойта фирма с развитите капиталистически икономики, дори и да имаш такава. У нас може да съществува всякаква фирма, благодарение и на най-болния и необразован мозък, с политически протекции, с връзкарство и роднински връзки, с държавни помощи, с корупция, кражби, измами и т.н ... Говорим за два различни свята.
Не се напъвай. Толкова си можеш. Успеха в тази сфера изисква доста повече от това да четеш и цитираш финансовите показатели. Викат му „second level thinking“, което за съжаление не ти се отдава
БТВ, никой освен теб не говори за цената на акцията. Коментарите са свързани с развитието на EV технологията и Тесла в частност като лидер в областта.
Ама, моля те! ТУК Е ИНВЕСТИЦИОНЕН ФОРУМ! Още ли не си го разбралО! Как така никой да не говори за цената на акцията? ВСЕКИ тук ИСКА да знае какво определя финансовите параметри на компанията, в която да инвестира.
Извини ме, но погрешно си разбрал съществуването на тоя форум!
Този форум НЕ съществува, за да правят такива като теб БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА!
АКО искаш - можем да си поговорим за нещо по-значимо от електрокарите на Тесла!
Твоят съидейник ги заклейми вече..., но защо? Защото нямало смисъл от тях...
Мисля, че има ГОЛЯМ СМИСЪЛ - и те са точен отговор на въпроса на хората ТУК, а именно - какво правиМ при големите студове - над - 10 градуса С..., но също - и при големите топлини, когато климатикът тегли от... батерията - а капацитетът ѝ пада за 2-3 години... Новата батерия струва колкото нов автомобил с двигател с вътрешно горене - АКО търсим мощност, разбира се..., иначе - за 20-30 км. градско - ОК - елекромобилЧЕНЦЕ!
Това са реалностите!
Та - да поговорим ли за отричаните от вас /с Фон/ - плъг ин хибриди?
Подсказка: двигателят с вътрешно горене - би извадил автомобила от проблемита на минусовите температури!
Да пусна ли отново снимката от Маастрихт? На улицата се зарежда плъг ин хибрид - Мицубиши, а отпред има Фолксваген!
АБЕ, тия холандци - големи балъци, ако НЕ разчитат на Тесла..., май... )) Да де, ама същото е и в съседна Белгияяяя... Що така я няма Теслата?
Знаеш ли защо? Според мен, защото там хората НЕ СЕ ВОДЯТ от тъпи подсказки от рода на: "никой освен теб не говори за цената на акцията"
ДАМММ, хората в Западна Европа ИМАТ глава на раменете си! Надявам се такива да сме и ние, а не да вървим - накъдето ни посочат новоизпечените търгаШЧЕТА..., което е било и в едни други времена!
Не се напъвай. Толкова си можеш. Успеха в тази сфера изисква доста повече от това да четеш и цитираш финансовите показатели. Викат му „second level thinking“, което за съжаление не ти се отдава
БТВ, никой освен теб не говори за цената на акцията. Коментарите са свързани с развитието на EV технологията и Тесла в частност като лидер в областта.
Относно сензацията с пожара на Тесла, както казах много си елементарен (try harder please) – „During 2010-2018, there were approximately 52,000 gasoline car fires, for each 1 electric car fire“ (source NHTSA). Don't worry people are taking the risk.
1. Различните участници - точно чакат и алтернативните мнения на твоето. В този смисъл - никой от тях не ми е отговарял. Те са, на които вие /двамата с Фон/ давате едностранна информация с някакви свои графики, където се виждат някакви нараствания, които НЯМАТ ОБЩО с ОТЧЕТИТЕ НА Тесла за първото тримесечие!
/в тоя дух ви ПРЕПОРЪЧАХ - под подобни ЗАБЛУЖДАВАЩИ ГРАФИКИ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИЗПИСВАТЕ И ТЕКСТА "ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ИНВЕСТИЦИИ"!
2. Казваш,че са "напомпали търсенето до края на 2018" - една НАША проверка /на твоите опоненти/ - показва следното:
През 2018 г. автопроизводителят Тесла е реализирал загуба от $ 976.1 млн., т.е. почти $ 1 млрд. СПОДЕД ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ на ТЕСЛА!!!. В сравнение с предходната година това е значително подобрение, защото... през 2017 г. загубата е два пъти по-голяма от сегашната.
През последната четвърт на 2018 г. Тесла ВСЕ ПАК УСПЯВА да спечели. Тя се оказа по-ниска от прогнозите на анализаторите, което предизвика негативна реакция от страна на участниците на пазара. Инвеститорите не харесаха новината за напускането на финансовия директор на компанията. След приключването на борсовата търговия акциите на Tesla се сринаха с 4.78%,
Е, на мен не ми е трудно да се ориентирам в ситуацията - наистина в последното тримесечие - Тесла завършва с печалба /счетоводна!/, нооо - за ЦЯЛАТА 2018 ПАК ТЕСЛА има почти $ 1 млрд. загуба!!! /а четвъртото тримесечие е ЧАСТ от цялата година!/
Защо ни омайваш с цифри и графики?
Помня, че твоят боен приятел Фон каза как се прави: бизнес-план пред банката - и нов заем за погасяване на плащанията от $ 920 млн...
Това не трябваше ли да се плаща от реализирани продажби? Да де - ама в случая - защо пък да не си затворят очите тия акционери на банката - и да ПОДАРЯТ НА Мъск едни свои пари... Къде са тия абдали, бе - че да им пуснем и ние по един бизнес-план - е не чак за 1 млрд., но и с по 1 млн. ще сме ПРЕ-доволни... )) Ега ти Калитковците!
3. Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай.
"Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями."
Много си прав! Може да се инсценира нещо в ДАЛЕЧЕН КИТАЙ! Напълно си прав!
Не знаех, че и Маями е в /далечен/ Китай, но от вас - определено има какво да се научи!
................................................
В заключение - както казват българите: С УМИЛЕНИЕ си спомням времената, когато яйцето учеше кокошката! /предполагам народните умозаключения не изискват специален коментар/
Борсата е като сърце за развитата капиталистическа икономика. Там се решава коя фирма да оцелее, а не от някой партиец с голям корем и празна глава. Тя осигурява и добри пенсии и много други хубави неща. Тези неща, че борсата била само "комар", шарлатания и подобни се разнасят сред по-ниското общество и на запада. Те си имат и реална основа, тъй като на борсата не всичко е розово. Но защо у нас достигат само подобни неща сред масата българи? Ето и някой злобар и завистлив на запад казал нещо против Мъск - това веднага е долетяло у нас и се цитира масово като библия. Защо тук идва всичко най-лошо и долнопробно от запада, а за най-доброто винаги са се намерили пречки да си остане там?
Не цитирай учебникарски простотии от УНСС а си ползвай главата...Да за някои осигурява но ти не си сред тях..Казах ти вече.Пари влагам само там където аз вземам решенията...Измамниците ги надушвам дори на Луната...Та кога борсата реши дали моята фирма да съществува ела ми се обади...
1. Различните участници - точно чакат и алтернативните мнения на твоето. В този смисъл - никой от тях не ми е отговарял. Те са, на които вие /двамата с Фон/ давате едностранна информация с някакви свои графики, където се виждат някакви нараствания, които НЯМАТ ОБЩО с ОТЧЕТИТЕ НА Тесла за първото тримесечие!
/в тоя дух ви ПРЕПОРЪЧАХ - под подобни ЗАБЛУЖДАВАЩИ ГРАФИКИ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИЗПИСВАТЕ И ТЕКСТА "ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ИНВЕСТИЦИИ"!
2. Казваш,че са "напомпали търсенето до края на 2018" - една НАША проверка /на твоите опоненти/ - показва следното:
През 2018 г. автопроизводителят Тесла е реализирал загуба от $ 976.1 млн., т.е. почти $ 1 млрд. СПОДЕД ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ на ТЕСЛА!!!. В сравнение с предходната година това е значително подобрение, защото... през 2017 г. загубата е два пъти по-голяма от сегашната.
През последната четвърт на 2018 г. Тесла ВСЕ ПАК УСПЯВА да спечели. Тя се оказа по-ниска от прогнозите на анализаторите, което предизвика негативна реакция от страна на участниците на пазара. Инвеститорите не харесаха новината за напускането на финансовия директор на компанията. След приключването на борсовата търговия акциите на Tesla се сринаха с 4.78%,
Е, на мен не ми е трудно да се ориентирам в ситуацията - наистина в последното тримесечие - Тесла завършва с печалба /счетоводна!/, нооо - за ЦЯЛАТА 2018 ПАК ТЕСЛА има почти $ 1 млрд. загуба!!! /а четвъртото тримесечие е ЧАСТ от цялата година!/
Защо ни омайваш с цифри и графики?
Помня, че твоят боен приятел Фон каза как се прави: бизнес-план пред банката - и нов заем за погасяване на плащанията от $ 920 млн...
Това не трябваше ли да се плаща от реализирани продажби? Да де - ама в случая - защо пък да не си затворят очите тия акционери на банката - и да ПОДАРЯТ НА Мъск едни свои пари... Къде са тия абдали, бе - че да им пуснем и ние по един бизнес-план - е не чак за 1 млрд., но и с по 1 млн. ще сме ПРЕ-доволни... )) Ега ти Калитковците!
3. Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай.
"Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями."
Много си прав! Може да се инсценира нещо в ДАЛЕЧЕН КИТАЙ! Напълно си прав!
Не знаех, че и Маями е в /далечен/ Китай, но от вас - определено има какво да се научи!
................................................
В заключение - както казват българите: С УМИЛЕНИЕ си спомням времената, когато яйцето учеше кокошката! /предполагам народните умозаключения не изискват специален коментар/
Коментар