Такива електрохимчини устройства при които клетката се налага да се стяга през пружини има, но те работят на 400 градуса, при тях има голямо температурно разширение. За една батерия такова притискане въобще не е необходимо. Тези цилиндричните батерии които са навити като изключим тази новата на Тесла дори нямат някаква тръбичка в отвора на рулотото от електроди, това означава че не е много стегнато навитото руло. А тези другите при които навивката се сплесква, там пък за равномерен натиск въобще не можем да говорим. Външния корпус на всички елементи трябва да има достатъчна здравина, зависи от какъв материал ще се направи и колко големи са електродните плочи на модула да ги наречем така.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва.
Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.
- По въпроса как да се свържат вътре елементите, първо това че са наречени безкорпусни не е случайно и неточно, точно такива са. Не им трябва физически здрав корпус, достатъчен им е този външния. При една батерия от типа таблетка има корпус който да е здрав, защото това е корпуса на батерията, а модула си има общ здрав корпус и той е достатъчен. Един елемент ако е направен с електроди като на другите батерии, например да се използват същите материали - двете големи площи са филиата, те са достатъчни и като здравина защото вътре няма какво да ги натисне, няма от какво да се предпазват с допълнителни корпуси.
- Сега ако въпроса е как да се напряват вътрешните свързвания на елементите, това вече е обекта на патента и не съм специалист да кажа 14 или 20 годишна валидност ще има. Или е въпрос за милион долара както е прието шеговито да се казва. Реално може и за трилион да е. Иначе съвсем сериозно казано батериите такива каквито са сега са голям препъни камък за електромобилите, този модул може да махне камъка който все ги спъва.
Между другото в тези батерии електролит няма, напоена е мембраната с електролит и в корпусите им има там колкото се е отекъл евентуално и мемраната, като контактува с него да се подържа напоена.
Коментар