IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Капацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
    Гадаем, доста наслука. Кондензатор, бих избрал за състезание с ел.драгстери. Само и единствено. Ама това съм аз, а кой съм аз?
    (Филм с Джеки Чан. Голям е Пич!)
    Last edited by Pyramid; 24.10.2021, 20:31.

    Коментар


    • Капацитет се иска , площ и фаради в крайна сметка. Иначе зареждане до по високо напрежение и инвертора на електродвигателя вече го понижава един вид. С батериите е по добре, но най добре би било с нещо което да е между батерия и кондензатор - хибрид.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
        Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
        W=(1/2)*C*U^2. ТОВА е енергията, която, може да запаси един кондензатор. Което значи, за много енеегия, се иска високо напрежение.
        Мощността, която развива двигателят, е функция на квадрата на напрежението. Т.е., при спадането му, тя зверски спада.
        Батериите, докато се разреждат, губят напрежение десетки пъти по-бавно от кондензаторите. Затова, те много по-дълго, практически, до почти пълен разряд, могат да отдават максимална мощност.
        Всичко това, ме кара да съм крайно скептичен за кондензаторите като вторичен енергиен източник.

        Коментар


        • Да по тежки са от батериите, имат по ниска енергийна плътност, те затова батериите са избрани за електромобилите. Иначе кондензаторите са много по чисти екологично, зареждат се много бързо и имат много голям брой цикли на заряд и разряд..батериите се палят обаче , а кондензаторите при късо съединение направо гърмят - експлоадират. Иначе има градски автобуси с кондензатори, въпроса е да може да стигне до края на маршрута си автобуса и там зарежда и така.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
            По-тежки ли? Ти направо ме смайваш
            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

            Коментар


            • Според изявления кондензаторите вече са само два пъти по тежки от батериите, но има неща които не са направени - например да бъдат с графен нано тръби или нещо такова.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Не съм се интересувал в последните години и наясно ли е някой - докъде са стигнали с кондензаторите вместо батерии? Има ли напредък в пробега на тези електрички?
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не дразня, просто учтиво отговарям.
                  Прекаляваш.

                  Коментар


                  • Не дразня, просто учтиво отговарям.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
                      Аз казвам да го оставиш. Нервен е.

                      Коментар


                      • Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

                          Голям мерак да стане "нещо". Че да седнеш отгоре му.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
                            Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                              В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
                              Много точно казано. Въпрос на време е, колкото и някои хора да се противопоставят на това.

                              Коментар


                              • redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X