А те си били изцоцали газта, БД с какво е виновен.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Освен правописа, не е ясно как замърсяването е съпоставимо с 'чистия ел мобил'
Коментар
-
Kosyo, не много по переспективно е да се движат на ток в града поне и батериите въобще няма да отпаднат, напротив бъдещето е на батериите. Този агрегат с петролно гориво ще се ползва докато няма зарядна мрежа, ще се ползва за големи пробези защото ще може да се зареди гориво за 1500 - 2500км., ще се използва сезонно когато производството на ток е проблемно. Просто стават по адаптивни, а батериите ще трябва да стават по леки и по здрави с повече цикли на заряд и разряд. Например лятото когато има производство на ток от соларни инсталации, как мислиш не е ли удачно да се използва ? Да пренебрегнем замърсяването, добива на фосилни горива няма да бъде достатъчен. Ето англичаните вече имали проблем с газта, свършила...D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеХибрида само частично или въобще не се заежда от мрежата. с което се решава проблема с претоварването на ал систеамата и проблема с мрежата от зарядни станции.
Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнение
Разбирам симпатията ти към батериите, но за да е ел. задвижване, не е зор ел. енергията да се съхранява в подобни буфери, като акумулаторни батерии. Може да се добива на място от различни източници и необходимостта от буфериране, да намали драстично буферните количества.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
"Течен, газообразен или механичен", може да е акумулаторът. Интересен е източникът. Т.е., откъде ще заредим този акумулатор.
Да се ограничим до буферни кондензатори, маховици.
Не отричам батерията напълно и продължаване на използване на батерии около1KW за старт на процесите е нормално.
Коментар
-
Импотеп, може и с дизел да бъде този двг с генератор на ток който да зарежда батерията. ДВГ в постоянен режим на работа, при постояннен товар няма нищо общо като характеристики с двг който трябва да си мени въртящия момент, мощността, оборотите. Съвсем други характеристики има, например азотните окиси при такъв дизелов двигател ще паднат до нула, просто се изважда от режим на високотемпературно горене което прави азотни окиси и двг гори и азот и няма проблем.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Обяснете моля,
Доголяма степент се решаваи проблена с дългото чакане за зареждане.
При хибрида мощноста на ДВГ може да е едатрета от мощноста на ел мобила, т.е е лек. Батерията не е нужно да гарантира цекия пробег. т.е и тя става по лека. Вав всички случаи хибрида не увеличава теглото си прпорционално на дистанцията която може да измине.
ДВГ е условно казано, може да е и турбина, което опростява механиката и увеличава кпд-то
Недостатъка е ч макар и силно намалени вредните емисии в зоната в която се движи автомобила ще се създават.
глобалния ефект от замърсяването на атмосферата ще е споставим с чистия ел мобил
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Тоест, ще си останеме на бензин ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
тоя проблем има стандартно решение в бойлерите - с рециркулация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнениеВойната ще е автономен - външен енергиен източник, а не течен, газообразен, електрически или механичен.
Коментар
-
redcretin, нестандартни решения винаги има, а колко да е стандартен такъв бойлер с рециркулация, най популярните бойлери знаеш кои са. По принцип го реших така - стандартен евтин бойлер да се монтира плътно до други неща които пречат, няма място да се навият винтовете, но с преправени инструменти става, другия вариант - проточен и да се пуснат проводници до таблото на ново също може да се използва.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар