bota156, това за маслото и аз го знам че не си го сменят. Просто правят една калкулация, като им вземат за смяна на масло и филтри по 400 евро и то излиза че за тази операция ще платят една кола пари на сервиза само. В България обаче знаеш има и безплатна смяна на масло, печелят от търговската му отстъпка а и старото масло се изкупува и то за някакви стотинки. Проблема при електрокарите е че дори да не се смени модул никога и като се повреди да си остане така, то капацитета на батерията ще падне с малко от един модул и пак ще си върви без никаква разлика..та проблема е че това аранжиране на батериите в тези тави - кутии струва много пари. Вижда се че ги поправят, пък и с тези модули с голям капацитет няма къде да отидат да не ги отремонтират, защото капацитета на цялата батерия направо се сгромолясва ако увисне цял модул и стигат до сервиза с мъка ако модула е много увреден.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Представих си. И как кацам на Марс си представих. Ама няма
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеАбе анди съвсем ви избиха чивиите с тези заяждания.
Че с кого е заяждане факта че от тези модули нищо не става? С факта че модули въобще няма?
Иначе, цялата Природа, работи точно по ТОЗИ начин. Дори твойте мускули, са от много но, мъъънички, вместо от малко но, ОГРОООМНИ клетки. И си има причина: Малките лесно се поддържат, подменят се лесно, когато остареят, не прегряват, т.к.лесно се охлаждат (високо съотношение външна площ:вътрешен обем и т.б.
А ти искаш да И пренебрегнем законите. Става, разбира се, за кратко и по малко ло, е скъпо и несигурно, а хората (клиентите), за да купуват по много, искат обратното.Last edited by Pyramid; 13.11.2021, 19:03.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
Те тръгнаха и на колите така - да не се сменя маслото. По 30-40к км, па талянците по 100к с едно масло за 5-6 години и после нова кола.
Капитализма работи с РАЗХИЩЕНИЯНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
- 1 like
Коментар
-
Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.D.Y.F-091066
Коментар
-
redcretin, спри се, проявявам великодушие. Цялата работа е че хейтвахте нещо само за да се направите на големи, като не разбираш от нещо си кажи или просто не се намесвайте по този начин, сещай се това за модулните батерии. Въобще не е сложна ел.трансмисията, не знаете в ДВГ колите какви неща има които дори работят на магия както се казва. Преди компютрите да се включат един двигател го монтираха на серия от купета по 20 години понеже е адски трудно да се оптимизират работните му тактове, купетата ги сменяха като модели и като форма и размери и като мода а мотора същия. Сега с електрониката и с дюзи за впръскване на горивото ги докарват много бързо, но тези двигатели са боклуци защото ако трябва да заработи с карбуратори на 90% от тях ще им лъснат кусурите и че са набързо правени. При електроморите нещата са много по чисти, за толкова десетилетия автомобилостроене има много малко двигатели с вътрешно горене които са се получили на ниво. ДВГ са много трудни, защото работят в различни режими на натоварване, а това никак не им пасва. Много по добре биха се представили като машини, ако трябва да работят при един и същ товар и в постоянен режим и турбините са същата работа. Имат физически размери, които за да ги оптимизираш трябва да променяш съобразно режима на работа, физически в смисъл размери като диаметър на цилиндъра, на тръбите за пълнене и изхвърляне на газовете.Last edited by supertrader; 12.11.2021, 23:12.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!
https://www.exploit-db.com/shellcodes
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!Last edited by Pyramid; 12.11.2021, 22:23.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТи си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТи си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
https://prikachi.net/image/T6j54
Задкормилните устройства не стават за Евро 1.
https://www.morebooks.de/store/gb/bo...-613-1-10512-8
Коментар
-
Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Абе уй, тислътъ ясно показа защо се правят и батерии, и ЕВ - защото държавата снася от кинтите на данъкоплатеца.
Даже и от твоите, дето си пешеход!
Досега всичките вкл/ тислътъ работят на загуба - ако махнеш осоено зелените квоти дето им ги превежда държавата, на огромна загуба.
Понеже съм ел инженерин, отлично знам какво има и какво няма един ел мотор, както и точно тоя мотор в ЕВ. Затова и казвам че е сол ташак, нито е по-евтин, нито е по-здрав и надежен - единствения му бонус е рекуперацията и доброто КПД.
Б-станското производство изобщо няма да го коментирам, то е в такива смешни обеми и тип продукция, че не си заслужава въобще - колкото средно-голям немски град е някъде.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги
Коментар
Коментар