IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bota156, това за маслото и аз го знам че не си го сменят. Просто правят една калкулация, като им вземат за смяна на масло и филтри по 400 евро и то излиза че за тази операция ще платят една кола пари на сервиза само. В България обаче знаеш има и безплатна смяна на масло, печелят от търговската му отстъпка а и старото масло се изкупува и то за някакви стотинки. Проблема при електрокарите е че дори да не се смени модул никога и като се повреди да си остане така, то капацитета на батерията ще падне с малко от един модул и пак ще си върви без никаква разлика..та проблема е че това аранжиране на батериите в тези тави - кутии струва много пари. Вижда се че ги поправят, пък и с тези модули с голям капацитет няма къде да отидат да не ги отремонтират, защото капацитета на цялата батерия направо се сгромолясва ако увисне цял модул и стигат до сервиза с мъка ако модула е много увреден.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Представих си. И как кацам на Марс си представих. Ама няма
      Ами, сам разбираш: За това, да те допуснат до такава скъпа мисия, освен твоето желание, се изисква и твоята годност (по десетки показатели). Е, като я няма нея, няма да ходиш на Марс

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Абе анди съвсем ви избиха чивиите с тези заяждания.

        Че с кого е заяждане факта че от тези модули нищо не става? С факта че модули въобще няма?
        Ох. То и утре няма, никога. Докато не стане днес и вчера.
        Иначе, цялата Природа, работи точно по ТОЗИ начин. Дори твойте мускули, са от много но, мъъънички, вместо от малко но, ОГРОООМНИ клетки. И си има причина: Малките лесно се поддържат, подменят се лесно, когато остареят, не прегряват, т.к.лесно се охлаждат (високо съотношение външна площ:вътрешен обем и т.б.
        А ти искаш да И пренебрегнем законите. Става, разбира се, за кратко и по малко ло, е скъпо и несигурно, а хората (клиентите), за да купуват по много, искат обратното.
        Last edited by Pyramid; 13.11.2021, 19:03.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
          те на ГСМите не сменят батерии ти на кола искаш. И вместо нова батерия за 20-30лв нов телефон за 1000лв всеки 2-3 години.
          Те тръгнаха и на колите така - да не се сменя маслото. По 30-40к км, па талянците по 100к с едно масло за 5-6 години и после нова кола.
          Капитализма работи с РАЗХИЩЕНИЯ
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
            Представих си. И как кацам на Марс си представих. Ама няма

            Коментар


            • Има модули, възможни са, появи се този на Тойота Приус С, докато спорехме, а той доколкото си спомням не беше възможен. Това за което се говореше тук е с други функции и възможности, обясниха се доста подробно някои. Сега остава да кажеш, те тези функции - функционалности на никой не му трябват ! Само си представи, в момента поправка на една батерия е смъкване на една тава - един съд в който са напъхани батериите, това нещо може да става с направени по друг начин модули за минути, може и за секунди ако трябва автомобилите да се обслужват като на формула 1. Има ли го това нещо при някой електромобил в момента - няма го.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Абе анди съвсем ви избиха чивиите с тези заяждания.

                Че с кого е заяждане факта че от тези модули нищо не става? С факта че модули въобще няма?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • redcretin, спри се, проявявам великодушие. Цялата работа е че хейтвахте нещо само за да се направите на големи, като не разбираш от нещо си кажи или просто не се намесвайте по този начин, сещай се това за модулните батерии. Въобще не е сложна ел.трансмисията, не знаете в ДВГ колите какви неща има които дори работят на магия както се казва. Преди компютрите да се включат един двигател го монтираха на серия от купета по 20 години понеже е адски трудно да се оптимизират работните му тактове, купетата ги сменяха като модели и като форма и размери и като мода а мотора същия. Сега с електрониката и с дюзи за впръскване на горивото ги докарват много бързо, но тези двигатели са боклуци защото ако трябва да заработи с карбуратори на 90% от тях ще им лъснат кусурите и че са набързо правени. При електроморите нещата са много по чисти, за толкова десетилетия автомобилостроене има много малко двигатели с вътрешно горене които са се получили на ниво. ДВГ са много трудни, защото работят в различни режими на натоварване, а това никак не им пасва. Много по добре биха се представили като машини, ако трябва да работят при един и същ товар и в постоянен режим и турбините са същата работа. Имат физически размери, които за да ги оптимизираш трябва да променяш съобразно режима на работа, физически в смисъл размери като диаметър на цилиндъра, на тръбите за пълнене и изхвърляне на газовете.
                  Last edited by supertrader; 12.11.2021, 23:12.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!
                    Abe kude e Boiko
                    https://www.exploit-db.com/shellcodes

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!
                      А ти ВНИМАТЕЛНО ли прочете, КАКВО ТОЧНО, ти е писал Трейдърко? Я пак?
                      Last edited by Pyramid; 12.11.2021, 22:23.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
                        Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
                          In repulsion motors the stator windings are connected directly to the AC power supply and the rotor is connected to a commutator and brush assembly, similar to that of a direct current (DC) motor.
                          https://prikachi.net/image/T6j54
                          Задкормилните устройства не стават за Евро 1.
                          https://www.morebooks.de/store/gb/bo...-613-1-10512-8

                          Коментар


                          • Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Абе уй, тислътъ ясно показа защо се правят и батерии, и ЕВ - защото държавата снася от кинтите на данъкоплатеца.
                              Даже и от твоите, дето си пешеход!
                              Досега всичките вкл/ тислътъ работят на загуба - ако махнеш осоено зелените квоти дето им ги превежда държавата, на огромна загуба.

                              Понеже съм ел инженерин, отлично знам какво има и какво няма един ел мотор, както и точно тоя мотор в ЕВ. Затова и казвам че е сол ташак, нито е по-евтин, нито е по-здрав и надежен - единствения му бонус е рекуперацията и доброто КПД.

                              Б-станското производство изобщо няма да го коментирам, то е в такива смешни обеми и тип продукция, че не си заслужава въобще - колкото средно-голям немски град е някъде.
                              Заподозрях ти подготовката отдавна, ама ето, снесе. И затуй гледам - а, дали пък, щото и съм прав - дърлиш се, дърлиш, ама по една тема (волно или не) стана толерантен, че и по втора. Ако ли пък намериш и куража да си признаеш, цена няма да имаш.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги
                                Абе гледам, обут си, ама никът ти мноого показателен бе.

                                Коментар

                                Working...
                                X