Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Lithium future
The first challenge for researchers is to reduce the amounts of metals that need to be mined for EV batteries. Amounts vary depending on the battery type and model of vehicle, but a single car lithium-ion battery pack (of a type known as NMC532) could contain around 8 kg of lithium, 35 kg of nickel, 20 kg of manganese and 14 kg of cobalt, according to figures from Argonne National Laboratory.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, това са импитехови бълнувания.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
Второ, ние сме се погрижили ТАЗИ РАЗЛИКА, да бъде почти постоянна по цялата тръба.
Трето, обясних на Импитехът, че тръбата Е ПРАЗНА, а слоят - МНОГО тънък.
И, четвърто, тук темата е друга.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Еми ти въобще четеш ли се като пишеш? Или знаеш ли въобще какво казваш?
Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
Ако още не е ясно, питай.
Другите глупости няма да коментирам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
Ако още не е ясно, питай.
Другите глупости няма да коментирам.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар