IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Сега ще направя един сайт за желаещи сами да си направят лесно батерии, нещо като направи си сам батерия и който иска може да пробва да си направи. Не микромодулна, защото тази технология си ново кноу хау, но просто да покажем че знаем как се правят батерии и който иска може да пробва и да използва описанието което ще направя. И чертежи и снимки ще сложа..нещо като да се учим, че май само на приказки сме много силни и най важното да омаловажим чуждите знания и постижения, ако не са наши.
    Матеев от батерии не разбира, той си е купувал много батерии, ползвал е но не разбира от батерии.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      г-жа Фирдевс, той сто пъти каза че не взел и една стотинка, Матеев е получил фактура от фирма в чиято каса са влезли неговите пари. Ама ката се получава като гледаш с едно око и вземаш за чиста монета нечии брътвежи. Матеев какво каза, на кого е платил - превел парите ?
      За случая на Матеев, важи един лаф, който, руснаците ползват: "Жадность фраера сгубила." Който иска, да си търси превод. Разбира се, само донякъде щото, габровецът е жив и здрав но, смисълът е ясен.
      Last edited by Pyramid; 13.12.2021, 00:39.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение

        Пропускаш.!
        Не трябваше да взимаш парите.!!!
        Обяснявам отново бавно: ТОГАВА, работех в "Белком" ООД, Бургас, офис В.Търново.. НЕ носехме цени със себе си (фирмена политика), а искахме по мобилния от главния офис. Казаха "149" лв, Матеев плати и, радостен, аз си тръгнах. Прибирам се в офиса а, ония, ми звънят от Бургас: "Ами объркали сме се, това е цената само на метрологичния. сертификат. Цялата е с още 600 отгоре." Обадих се на Матеев, нищо не каза. Отивам след дни, той не върна продукта, а брои разликата. И ми каза "Обаче, повече, от вас, няма да купувам". Няма какво да добавя, не беше нито редно, нито честно. От Белком, продаваха ВЪЗМОЖНО НАЙ-СКЪПО.
        ОБАЧЕ,
        Парите влязоха по сметка на фирмата и това, със сигурност, е отчетено счетоводно навсякъде. Да не ги приема би означавало, да не си върша работата. Един лев от Матейковите, не съм вкарал в джоба си. И нищо не съм откраднал. Матеев също не може да докаже измама (колкото да врещи, сякаш го онождат) въпреки че, фирмата постъпи нередно. Това, чЕ може той да е свикнал да играе мръсно, аз се убедих. Да беше той взел милионите, които, аз му давах.

        Е, аз, пак да поканя всеки, който зее, да сигнализира полиция, следствие, прокуратура, спец.съд и т.н. и да идват да ме закопчават. Ще ги чакам пред дома, с ръцете отпред.
        ОБАЧЕ, да приготвят по 30-40-50 бондака на персона че, задължително и безвъзвратно, следва контраиск за клевета, набеждаване, причинени морални щети и т.н. и т.н. Контраиск, който, задължително, печеля. На всички инстанции.
        Или, още по-обре, нека са по 100 бона на калпак. процентите, дето Матейко опита да ме плаши с тях, мога да ги платя. Вярно, от кредит но, разрешен ми е, имам ги. Тъкмо, ще си нулирам ипотеката ще си обновя апартамента. И нов джип ще си купя.
        Last edited by Pyramid; 12.12.2021, 20:49.

        Коментар


        • г-жа Фирдевс, той сто пъти каза че не взел и една стотинка, Матеев е получил фактура от фирма в чиято каса са влезли неговите пари. Ама ката се получава като гледаш с едно око и вземаш за чиста монета нечии брътвежи. Матеев какво каза, на кого е платил - превел парите ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • 10-15% са символични, суровините за батерии скочиха с много проценти и някои се удвоиха, а никой производител на батерии не се обажда че ще фалира защото трябва да купува за повече пари изходните суровини, отколкото струват на пазара после произведените от тях батерии. А 2-3% за лиценз по патент, който осигурява монопол и забранява със силата на закона някой друг да произвежда обекта на патента е направо фор фрии. Не се сърди но понякога гениалните хора са големи наивници. По принцип хората ориентирани към науката и притежаващи вече уникални знания, никак не ги бива да изкарват пари.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              По-скоро, си мисля до 10-15%. Ама може и да пропускам нещо.
              Пропускаш.!
              Не трябваше да взимаш парите.!!!
              г-жа Фирдевс.2015г.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid, в момента производството на батерии е най малко с 400% режийни, разхвърлени по целия цикъл на производство - от материали до готова батерия. Цената на материалите съотнесена към цената на едро на един елемент. 2%...ако да са някои хора които слагат 20-30%..не знам. Чак 2 %..не са ли прекалено символични.
                По-скоро, си мисля до 10-15%. Ама може и да пропускам нещо.

                Коментар


                • Pyramid, в момента производството на батерии е най малко с 400% режийни, разхвърлени по целия цикъл на производство - от материали до готова батерия. Цената на материалите съотнесена към цената на едро на един елемент. 2%...ако да са някои хора които слагат 20-30%..не знам. Чак 2 %..не са ли прекалено символични.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Именитите опоненти тръпнат, друг път невидели подобна Прозорливост.

                    Коментар


                    • Да цитирам един мъдър българин и аз:

                      Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      ...иначе, на Мъск батериите, наистина, са най-смислените от всички досегашни, влезли в производство. Те, са най-доброто в настоящето. За разлика от микромодулната концепция която, е Бъдещето и, до нея, и Тесла и Ко, ще трябва да вложат много време и усилия, докато дорастат...
                      Ето, натам отиват нещата. Нали?

                      Коментар


                      • ...А, само в Европа, се произвеждат между 12 и 16 млн таралясника годишно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Между другото Мъск е тръгнал сключвайки голяма сделка за продажба на интелектуален продукт, не материален. В момента на Тесла не и е много леко положението.
                          В смисъл голяма конкуренция се задава, много SUV модели на други производители и някакви завишени гарниции, не знам дали са толкова здраво направени тези коли но предлагат доживотна гаранция някой, други 12 години мернах някъде. Май най свободен остана сегмента за летящи автомобили, от тях няма много още.
                          На мястото на мениджърите на Тесла, той Мъск едва ли я управлява толкова пряко колкото се говори, според мен е медийна пушилка че едва ли не той конструира Теслите..та на тяхно място бих се замислил за повече патенти и патентни защити в сравнение с тези на другите компании. В един момент ще започнат война чрез патенти за пазара, прекалено много производители са, а говорят за някакви милиони бройки на година..произвеждали 5 милиона коли някакви и мислели до няколко години да ги увеличат на 8 милиона.
                          Мъск дали ги знае тези неща или му ги спестяват управляващите Теслата реално мениджъри ?
                          Ето...5млн батерии годишно, условно, по 100kWh, при $50/kWh, 2% лицензна такса= $ 500 млн годишно, само за лицензодателя.

                          Коментар


                          • Между другото Мъск е тръгнал сключвайки голяма сделка за продажба на интелектуален продукт, не материален. В момента на Тесла не и е много леко положението.
                            В смисъл голяма конкуренция се задава, много SUV модели на други производители и някакви завишени гарниции, не знам дали са толкова здраво направени тези коли но предлагат доживотна гаранция някой, други 12 години мернах някъде. Май най свободен остана сегмента за летящи автомобили, от тях няма много още.
                            На мястото на мениджърите на Тесла, той Мъск едва ли я управлява толкова пряко колкото се говори, според мен е медийна пушилка че едва ли не той конструира Теслите..та на тяхно място бих се замислил за повече патенти и патентни защити в сравнение с тези на другите компании. В един момент ще започнат война чрез патенти за пазара, прекалено много производители са, а говорят за някакви милиони бройки на година..произвеждали 5 милиона коли някакви и мислели до няколко години да ги увеличат на 8 милиона.
                            Мъск дали ги знае тези неща или му ги спестяват управляващите Теслата реално мениджъри ?
                            Last edited by supertrader; 12.12.2021, 12:35.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Има едно интервю, Мъск го питат как така решил да купи Тесла за 100 милиона и лесно ли е взел решението ? Той казва, че много трудно е решил и никак не му се давали тези 100 милиона, казва въобще не ми се даваха. Ако не беше купил тази Тесла, сега електромобили щяха да правят само и изключително в Азия, защото японците ги пуснаха първо както и хибридите. Поне до момента нещата винаги тръгват от Япония. Японците са много положително настроени към иновациите, те са луди на тази тема и много я уважават и също и плащат за иновации луди пари както се казва. Например един англичанин има Дюсън, който е изобретил филтър - циклон за прахосмукачки. Японците за това негово изобретение са му платили 1 милиард долара мисля някъде четох. Не 100 милиона, а 10 пъти по толкова за нещо което е много просто но гениално. Никъде и никога на тази планета до сега няма нация която да е с толкова позитивно отношение към иновациите и развитието им, и после завист защото толкова много японци били милионери..ами те просто са си така. Другото е че плащат на някой който измисли нещо и го използват и то с идеята че той ще измисли нещо друго и пак тях ще търси да го реализира.
                              Ами, самураите, са мъдър народ.

                              Коментар


                              • Има едно интервю, Мъск го питат как така решил да купи Тесла за 100 милиона и лесно ли е взел решението ? Той казва, че много трудно е решил и никак не му се давали тези 100 милиона, казва въобще не ми се даваха. Ако не беше купил тази Тесла, сега електромобили щяха да правят само и изключително в Азия, защото японците ги пуснаха първо както и хибридите. Поне до момента нещата винаги тръгват от Япония. Японците са много положително настроени към иновациите, те са луди на тази тема и много я уважават и също и плащат за иновации луди пари както се казва. Например един англичанин има Дюсън, който е изобретил филтър - циклон за прахосмукачки. Японците за това негово изобретение са му платили 1 милиард долара мисля някъде четох. Не 100 милиона, а 10 пъти по толкова за нещо което е много просто но гениално. Никъде и никога на тази планета до сега няма нация която да е с толкова позитивно отношение към иновациите и развитието им, и после завист защото толкова много японци били милионери..ами те просто са си така. Другото е че плащат на някой който измисли нещо и го използват и то с идеята че той ще измисли нещо друго и пак тях ще търси да го реализира.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X