IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Жан Бет - не мисля че ще има нужда от специална и скъпа инфраструктура при технологията която ще се наложи за ел. коли след години. Има един италианец Андреа Роси който си е извоювал име на измамник вече, но реактор от типа на този който той иска да създаде е възможно да се получи след време. В алуминиевите батерии се добавя енергия на този принцип и получената енергия е повече от тази с която е заредена батерията, боксит от природата може да работи в багерията с около десетина процента, което означава че съдържа неокислен алуминий. Ако окисления алуминий бъде оставен 6 месеца да престои и отново се върне в батерията заработва пак с десетина процента, т.е. толкова от него се е откислил. На това се дължи и пробиване на диелектричния слой при електролитните кондензатори като стоят без да работят повече от 6 месеца. Петрола е много по лесен за сега и няма разработени конструкции на реактори които да са използваеми, иначе се знае откъде ще се добива енергия, откъде и как би могло да стане.Има само един начин за първичен добив на енергия, така се произвежда енергията на Слънцето и всички други са извличане на акумулирана такава енергия, включително и термоядрената.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid - още навремето първо в Хонг Конг са прехвърлили производство и технологии, после Тайван и Сингапур и ЮК
      по същия модел. Там се правят технологиите за Китай, реално те са собственици на голяма част от фабриките в Китай, освен че притежават голяма част от ресурса който създава нови неща са привлекли в Сингапур такъв от други краища на Света. Доколкто знам искат да правят съюз по подобие на ЕС в Азия с висичките си технологични колонии от което на американците им се накъдрят прическите, а руснаците стават като кули на Тесла - хвърчат им гръмотевици между главите.
      Сигурно е така но, не ме хвърляй по върбите : Вероятно, може и да бъдат задържани, спор никакъв, всички серазвиват но, „лесно да избутат” Китай, е трудна работа.

      Коментар


      • Имам идея: кули на Тесла да бъдат разположени на паралелни отбивки на пътя през подходящи интервали и да зареждат теслите по въздуха в движение.

        Коментар


        • Pyramid - още навремето първо в Хонг Конг са прехвърлили производство и технологии, после Тайван и Сингапур и ЮК
          по същия модел. Там се правят технологиите за Китай, реално те са собственици на голяма част от фабриките в Китай, освен че притежават голяма част от ресурса който създава нови неща са привлекли в Сингапур такъв от други краища на Света. Доколкто знам искат да правят съюз по подобие на ЕС в Азия с висичките си технологични колонии от което на американците им се накъдрят прическите, а руснаците стават като кули на Тесла - хвърчат им гръмотевици между главите.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Tazi сутрин се загледах в австрииска телевизия сервус- показваха модерните чудеса- помежду това как се правят някакви гуми и как се прави чипс имаше и малко за кулата на тесла- оказа се че има няколко такива в русия- всичките са в едно поле и човека- по точно физиците обясняваха че работела, пуснаха за журналистите някакъв умален вариант и беше много смешно да гледаш как като се доближи някой до това нещо и косата му се изправя или когато си подават ръце и ги удря ток. Сега пуснах търсачката ми ето какво изкара https://www.google.com/search?q=%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1 %82%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0+rusiq&oq=%D0%BA%D1%83% D0%BB%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D1%81%D0%BB% D0%B0+rusiq&aqs=chrome..69i57.10747j0j8&sourceid=c hrome&ie=UTF-8

            Това е за който го интересува


            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid - аз не но японците могат като дадат следващото поколение технолотии на друго място и там започнат да произвеждат с по високо качество
              Японците са много мили но, само 1/10 от човешкия и под 5% от веществения ресурс на Китай. Те са славна но, история. Докато, на Китай принадлежи бъдещето. До тук с „лесното избутване”.

              Коментар


              • Pyramid - аз не но японците могат като дадат следващото поколение технолотии на друго място и там започнат да произвеждат с по високо качество
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • nachev - вече има мембрани които като се нагреят и се раздуват с което изолират пробива в акумулаторната клетка, но в масовото произвоство не са се разпространили още. Така че могат да ги направят да не се палят. Правят клетките да се огъват, акумутора да може да се огъва и ако не е стакава мембрана биха се палили лесно
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    v_tin - китайците са лесни за избутване от пазара, проблема е че "цивизованите" държави не позволяват нормален бизнес с техните ненормални данъци. Със скъсен живот са разбира се , по някаква саката технология купена кой знае откъде.
                    Ох. Ами-избутай ги, де!

                    Коментар


                    • Как се гаси запалено BMW i8

                      Забелязва се, че освен разгръщане на мощна нова инфраструктура за зареждане и прилежащи паркинги за изчакване процеса на зареждане, този нов бизнес с електрически коли ще наложи и развиване на широка мрежа от дежурящи цистерни-легени.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение

                        На таблета ми излиза само началото на статията - до
                        "Но сега обемите нарастват и електромобилите трябва да започнат да печелят пари."

                        Надолу следват таговете ѝ, 7 коментара и външна и вътрешна реклама.
                        Сорри, Жан, не съм видял въпроса ти!
                        Новият дизайн на този сайт включва частично публикуване на текста. Следващата порция текст ще получиш след кликане върху стрелката, която се намира на дясната страна на картинката. Не винаги се вижда добре.

                        Не смея да критикувам, че ще ме баннат и оттук, но АутоМедияя (които са част от групата сайтове на инвестора) вгорчиха живота на феновете си и като следствие от нововъведенията изгониха голяма част от пишещите там. Както е казал поетът, разни сайтове, разни идеали!

                        Коментар


                        • v_tin - китайците са лесни за избутване от пазара, проблема е че "цивизованите" държави не позволяват нормален бизнес с техните ненормални данъци. Със скъсен живот са разбира се , по някаква саката технология купена кой знае откъде.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                            Полезна информация, която може да намерите в статията на К. Томов.

                            Шефът на БМВ в откровен разговор за бъдещето на модерната мобилност.


                            11 неща, които никой не ви казва за утрешните автомобили

                            Бързото зареждане е мит, водородът няма да стигне до леките коли и защо 5G е от толкова голямо значение за автопилотите
                            На таблета ми излиза само началото на статията - до
                            "Но сега обемите нарастват и електромобилите трябва да започнат да печелят пари."

                            Надолу следват таговете ѝ, 7 коментара и външна и вътрешна реклама.

                            Коментар


                            • Полезна информация, която може да намерите в статията на К. Томов.

                              Шефът на БМВ в откровен разговор за бъдещето на модерната мобилност.


                              11 неща, които никой не ви казва за утрешните автомобили

                              Бързото зареждане е мит, водородът няма да стигне до леките коли и защо 5G е от толкова голямо значение за автопилотите

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                v_tin - нормалните литиевойонни издържат 3000 цикъла на заряд и разряд, тези на които не са им клъцнали животеца. Раздели цената на 3000 и ще получиш колкото ти струват акумулаторите за еднократен пробег на колкото там дават че ще издържат с един заряд - колко километра изминаваш и към тази цена добави и цената на тока за да ги заредиш. Няма как цената на електрото да не е по добра в пъти спрямо бензина, а колко по лесно се управлява и по прецизно са подробности. Писах че електрото може да стопи гъстотата на настоящия трафик в големите градове когато стане масово и тогава ще се наложи забрана за петролните коли за да не пречат на движението и да не го бавят. Има само един проблем - ако електрото се проивежда от малко на брой компании както сега е с петролните коли, те ще го скапят като качество и особенно батериите ако ги правят те.
                                Ами не знам дали са клъцнали, но дават 1200 цикъла по 40км на литиевите и 300 цикъла по 25км на обикновените. За обикновените 6200км с една батерия, за другата 48000км. Да ходя на работа- да, но за нещо друго не.

                                Коментар

                                Working...
                                X