IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Щом е за сметка - значи не е безплатно
    так точно,Yes sir
    https://www.banker.bg/obshtestvo-i-p...jdata-na-himko

    Изнасале сме и карбамид да не вършат глупости.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Four_Pests_campaign
    Last edited by mikimaus; 09.11.2021, 19:59.

    Коментар


    • redcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
      Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
        Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
        Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз
        Не бе, той Матейко каза, че с паленето не било имало проблеми. Щото той тъй казал, а разни гении набутали милиарди в тези чудовища.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
          Понамали малко с глупостите, тислите направиха 1млн продадени коли къде средата на 2020та едва. Не са милиони, щото няма 2 милиона дори, сигурно си се объркал с 50 млн Корола (не Тойоти, а само тоя модел)
          Ся пиша ти пак 2-ка и те връщам да гледаш самозапалени тисли, а какво се случва при тия последователно свързани батерийки когато едната прекъсне - оставям Матейко да ти обясни
          Батериите им са най-калпавото на пазара като принцип на конструкция, единствения им кяр е че са големи - тъпото е че точно заради това глупаците плащат тройно за колата и след 8 години остават с пръст в гъз

          Коментар


          • Какво се забелязва вече, дори сред критици, като Червения: Постепенно, всички пътища повеждат към Рим, сиреч, към микромодулната концепция. Абе, обяснявам ви аз, че е дълбоко премислено, ама не, та не.
            Голям праз.

            Коментар


            • redcretin, да те затова са продадени милиони Тесли на разносвачи на пици, дето спят в тях и го раздават крадци на ток да си притоплят пиците с тоя ток. Ти не знаеш от какво разбирам ! Дрънкаш си там, Теслата няма да спре и от 10 батерийки в пакета на някой от модулите, по простота причина че на една шина са изведени успоредно свързани доста бройки батерийки през стопяема нижка - предпазител. Виж казвам нещата такива каквито са, като твърдях че тези модули не са най доброто което може и неизбежно ще го направи някой, то го казвам защото е така..но чак пък да са убийственно лоши е глупаво да се твърди. Батериите им в момента са най доброто на пазара, ако изключим електрохимията - тази с литий полимер желязо се оказва много стабилна, макар да са с малко по лошо съотношение на теглото на батерията за зареден капацитет. Тези плоските батерии са много по зле поради пречупване на фолиото и слоевете като сплескват навивката и точно на това място дефектират. Ама щото много разбирате трябваше да дезинформирате колко голяма работа сте някои хора тука.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
                Силен дилър-силна марка, това е принципа. Тислъта е направена да спре без батерийка бе аланкоолу, от туй по-голям дефект - здраве Няма да коментирам точно нейната батерийка колко нескопосано е направена, та от само 1 елемент загива цялата. После $20 бона честитка, щото ти си тотално некадърен дори да намериш в пакета кой е дефектния елемент, камоли да го смениш и да не се запалиш барабар с колата и целия гараж.

                Без сервиз и поддръжка продажби няма - затова и японците не си оставиха всичко в Япония - а го изнесоха и в САЩ по онуй време - затова и създадоха тези марки изключително за американския пазар, както и да изградят правилен имидж на място.

                За Тислъ съм чел един разносвач на пици, дето живееше в колата и ходеше да краде ток с нея, май се води ютуб инфлуенсър даже - един азиат в Норге. Ми то плачевно

                Коментар


                • redcretin, става въпрос за инвазията на японските автомобилостроители, по него време марките които изброяваш дори не съществуват- Не си прочел какво съм написал. Мисълта ми бе основно че потребителите търсят ниските разходи и минимум проблеми, а не да ходят по сервизи. Това че с автомобилите след 2000-та година прекалиха в обратната посока е мнение на много хора, които разбират от автомобили и най вече имат опит. Не съм прочел някъде някой да казва - Тесла е направена така че да се повреди нещо в нея след определено време, а за батериите на Панасоник съм чел тези които си правят електровелосипеди казват - намираш такива батерии и си правиш пакет - батерия от тях и забравяш че на всеки 3 години трябва да подменяш батерии. Ти ги пенсионираш на 8 години.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Я да ви дам нещо да четете

                    https://www.portugalresident.com/dri...ging-stations/
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                      Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.
                      И какво стана с тия велики марки? Откъде можеш да си купиш Инфинити в Европа от представителство на марката, в момента?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                        Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
                        Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.

                        Коментар


                        • bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
                            Всичко с времето си, Дани. Всичко с времето си.

                            Коментар


                            • Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
                                Един има 2 - С и 3-ка. Счупи фарче, по скоро само го пукна и чака 3 МЕСЕЦА за нов. Ходи до Виена да му го сменят. Ебем ти колата
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X