IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да инсталират се скъпи съоръжения и после носят пари, а също и цената на петролните деривати ако алтернативата им е водорода отива нагоре. И на природния газ сигурно ще се ориентират по някое време да му вземат въглерода, чистия въглерод има боомбастична цена. Та предлагането на водород ще се случи, друг е въпроса кой може да си го позволи примерно вместо природен газ за бита за готвене той е много хубаво нещо защото не отделя въглероден диоксид в помещенията..обаче лукс. Също съм чел собственици на скъпи яхти предпочитат водород за кухненския бокс, примерно попадне в лошо време и всичко по яхтата трябва да се затвори и такива неща които отделят въглероден диоксид не ги изкат хората , обаче това се отнася за собствениците на яхти. За собствениците на рибарски лодки казват нямат претенции да ползват водород.
    Не знам защото се говори за масово, то се вижда има технологични възможности, Тойота продава такива коли в Калифорния с безплатно зареждане за определен пробег и в момента в който вече водорода трябва да се плаща а той е скъп, колата се продава на старо много евтино.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Матеев, така да бъде обаче си свери часовника кога ще се изплатят електролизерите и може да коментираме. Мисълта ми бе че ако алтернативата е водород, това означава голям скок на цените на енергоносителите..по точно много голям. Също така при тези превръщания на тока във водород и обратно на водорода в ток се губи доста енергия. По добре зареждай батерии. Разбирате ли, защо арабите харесват идеята за водорода ?
      Работи в тяхна полза, предполагам?

      Коментар


      • Tesla S постига рекордна скорост на зареждане.

        https://www.autoevolution.com/news/t...od-174774.html

        Коментар


        • Матеев, така да бъде обаче си свери часовника кога ще се изплатят електролизерите и може да коментираме. Мисълта ми бе че ако алтернативата е водород, това означава голям скок на цените на енергоносителите..по точно много голям. Също така при тези превръщания на тока във водород и обратно на водорода в ток се губи доста енергия. По добре зареждай батерии. Разбирате ли, защо арабите харесват идеята за водорода ?
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            fbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.
            Ако имаш соларна централа с изтекъл срок на договора за преференциални цени, и държавата откаже да ти изкупува тока на достйни цени, ха познай какво ще се прави с този ток. Ами ще се прави водород ...

            Има и още нещо - една соларна централа за производство на водород е по-евтина от една истинска централа, защото няма нужда от инвертори, които да преобразуват от DC в AC. Просто DC тока от модулите.директно ще се използва във ваните за производство на водород без никаква междинна електроника.
            Last edited by Mateev; 19.12.2021, 03:13.

            Коментар


            • Не технически е решен, дори отдавна..финансово не може да се реши защото тези неща са скъпи - тръбопроводите и резервоарите под високо налягане, има автомобили на Тойота които са на водород и се продават в Колифорния и Япония. Горивото е толкова скъпо че никой не ги иска , ако трябва да го плаща.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Имаш ли неограничена соларна енергия (в пустинята), получаваш водород чрез електролиза. До тук различия нямаме. След това този водород трябва да бъде съхраняван, транспортиран до места, където има нужда от него с газопроводи, газовози. Е този проблем не е решен още.

                Коментар


                • fbr65, няма никакви проблеми и с добиването му и със съхранението и транспортирането. Проблем е само цената на водорода, тя е много по висока и от цената на поскъпналия природен газ в момента. Водрод в природата няма откъде да се вземе, той се добива или от природен газ или чрез електролиза, става въпрос за сериозен разход на ток. Т.е. той не е енергия.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Проблемите с водорода не са в неговото преобразуване, а в неговото съхранение и пренос.

                    Коментар


                    • Първата домашна водородна батерия съхранява три пъти повече енергия от тази на Tesla (hicomm.bg)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,

                        Разказва се на тези, които се стараят да разберат. Твоят случай не покрива критериите.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
                          Разкажете повече за тази много напреднала технология моля,


                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Имхотеп, това го писахме, вътре се подреждат елементи които са безкорпусни шайби като форма или кръгове ги наречи. Примерно както е тази кутия висока 60 мм, един елемент да е 1 мм и примерно ти дава напрежение 3.7 по номинал..3.7 x 60 и номиналното напрежение на терминалите ще бъде 222 волта. Говорим за много по напреднала технология, в която да се използват елементи с малка площ на електродите и голяма работна площ..има такова нещо като метод да се правят много по сполучливи електроди от това да са навити от фолио върху което е нанесен електродния материал. Става въпрос да могат да се използват най поседните неща по отношение на електрохимичните устройства - батериите са електрофимични устройства. Много неща са и с такава конструкция става съвсем друго положението, може да се използват вече. Например сега в една фабрика за батерии поточната линия е доста по дълга, пътя на батерията вътре във фабриката може да стане по къс също. Да не кажеш - направете го, това са неща по които трябва да се работи..а трябва и да се инвестира разбира се. Не си мислете че няма да се получи, няма да стане, тези неща които ще се приложат вече съществуват като отделни части в други съвременни устройства, но в батериите не са навлезли, защото трябва друг дизайн и друга конструкция на батерията - ето тази за която говорим. Естественно е застъпен цилиндричния дизайн, той е по добър..не ми се обяснява защо...
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                              Ша сложат 3 х 40 градуса, таман 120

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                И модулна батерия може да се изгради в тази кутия. Тя е хубава че може да се разглобява и да се изпробват материали, но по принцип може да се добави още една пластмасова част и кутията ще стане и за модулна батерия.
                                Дрън-дрън, как ще докарате "стотици волти" в това нещо?
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X