Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров
Разгледай мнение
НЕма да стане: отишЛО е да Апне!
Отговори ли си, защо се повишава налягането при дизела - и най-вече - КОГА става това? Това, разбира се - е част от подготвителните тактове. Схвана ли? В тях се черпи част от мощността от предходните работни цикли! /повишаване на налягането и на температурата!!! до тези - за самовъзпламеняването на впръснатото гориво - СА ПРОЦЕСИ, КОИТО ИЗРАЗХОДВАТ ЧАСТ ОТ полезната работа - топлина - в една друга координатна система, но да не усложнявам обяснението, че някой от "двигателистите" да не го зацепи главата!/
НИЕ би трябвало да говорим за друго! Какво става по времето на изгаряне на впръснатото гориво, което представлява работният такт, приятел!
Значи: самото изгаряне - е различно при двата двигателя: бензинов и дизелов!
Ето - в това точно греши "двигателиста"!
Коментар