power grid - последните акумулатори вече издържат на -35, не си променят вътрешното съпротивление и тези са старо поколение -15. Няма проблем да пътуваш с акумулатори, дори е много комфортно и по сигурно а проблема е че трябва да си ги купиш чисто нови което в България няма как да стане масово и през 2130 година. Ниско квалифициран народ, с високо кухо самочувствие който другите смятат за бял циганин може да кара коли с акумулатори само ако си ги открадне.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
През март 2019 в Норвегия електромобилите са били 69% от всичките продавани коли!
http://ev-sales.blogspot.com/search/label/Norway
Според тебе, те там луди ли са или зимата не си карат колите?
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеTи ше тръгнеш ли зимъска с тоя електрокар при -15 да речем на дълъг път извън града?
http://ev-sales.blogspot.com/search/label/Norway
Според тебе, те там луди ли са или зимата не си карат колите?
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
За съжаление не разбирам немски за да му прегледам сметките на този. Виждам, че се занимава основно с икономика и политика, което ме прави подозрителен, че лобира за нещо. От статията на английски оставам с впечатление, че е смятъл енергията само за батерията, като е отишъл чак до мините. Ами ДВГ-та нямат ли редки метали в тях? Те не се ли добиват с много енергия? Трябва да се отчете всичко за целите автомобили, като ако отчитаме какво става и по мините ще е много трудоемко.
Предимствата на електромобилите изобщо не са само в екологията. Отделно 7 литъра бензин или дизел за 100км имат толкова сложни формули и бълват какви ли не отрови при изгарянето. Стандартите ЕВРО 1..6 дори не споменават нищо за СО2.
Най-лесно е да се изчакат критиките на това проучване, като виждам, че някои вече са се появили и оспорват директно и числата му
https://newsbeezer.com/austriaeng/ex...pinion-making/
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеУппс.
Electric vehicles in Germany account for more CO2 emissions than diesel ones, according to a study by German scientists.
http://brusselstimes.com/business/te...an-study-shows
Ама това било валидно само за Германия, щото там все още въглищата имали сериозен дял.
Предимствата на електромобилите изобщо не са само в екологията. Отделно 7 литъра бензин или дизел за 100км имат толкова сложни формули и бълват какви ли не отрови при изгарянето. Стандартите ЕВРО 1..6 дори не споменават нищо за СО2.
Най-лесно е да се изчакат критиките на това проучване, като виждам, че някои вече са се появили и оспорват директно и числата му
https://newsbeezer.com/austriaeng/ex...pinion-making/
Коментар
-
Уппс.
Electric vehicles in Germany account for more CO2 emissions than diesel ones, according to a study by German scientists.
http://brusselstimes.com/business/te...an-study-shows
Ама това било валидно само за Германия, щото там все още въглищата имали сериозен дял.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПрез първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.
Какво означва числото 86% което подмина без интерес? Ами ако продажбите на електромобили нараства с 50%, към 2028-ма в света ще се продават само електромобили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../
2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:
Здраво дезинформираш!
Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.
Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/
Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ какво ти казвам, приятелче!
Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?
Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?
Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...
Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!
БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Може да съм дал грешен линк. За март в Китай числото е 118,000 електромобила. 1000 е било много отдавна спрямо динамиката на продажба на електромобили.
http://ev-sales.blogspot.com/
А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.
?????
В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли.Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.
?????
Има съвсем леко разминаване в бройката /твоята и моята/, но в името на консенсуса ще приема, че аз съм излъгал!))
Коментар
-
През първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.
Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями.
В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли. Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.
В същото време паричните резерви на Тесла са паднали с 1,5 млрд. долара: до края на тримесечието те са спаднали до 2,2 млрд. долара, като според компанията това намаление се дължи на по-ниско от очакваното предлагане на автомобили, намаляване на субсидиите за електрически автомобили в САЩ и плащане на 920 млн. долара. върху конвертируеми облигации.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../
http://ev-sales.blogspot.com/
А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.
Коментар
-
А бе няма ли някой, който да напише съобщение до собственика на сайта да го изхвърлят този модератор.
Какво означава това да се напъваш да пишеш смислени коментари, с които да вдигаш автоматично рейтинга на сайта, как се зареждат елктромобилите с ток, достатъчен ли е тока, изгодно ли е и има ли смисъл да се инвестира в електромобили в зависиост от произвеждания за тях ток и някакъв да мине и да изпоизтрие всичките мнения за 5 мин със забележка "Не било по темата"?
Коментар
-
безимeн - това са общи приказки до какво кпд достигат двг, при съвремените автомобили не се използват бавнооборотни дизелови двигатели, вземи се спри защото за да пишеш тези глупотевини разходваш времето си и го прахосваш. ДВГ не са точно топлинни машини, но това е сложно и не ми се пишат неща които няма да можеш да разбереш и защо и да те товаря. Няма ли нещо от което да разбираш повече и да си добре подготвен, занимай се с него а не с двг и ел.коли.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine
Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%
То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...
И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine
1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../
2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:
Здраво дезинформираш!
Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.
Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/
Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ какво ти казвам, приятелче!
Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?
Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?
Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...
Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!
БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вгледай се: „ТЕРМИЧЕН” кпд. Има още механичен, хидродинамичен, фрикционен (от съединител до гуми и път) кпд ... Та, става и по-нисък.
Коментар
Коментар