IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • power grid - последните акумулатори вече издържат на -35, не си променят вътрешното съпротивление и тези са старо поколение -15. Няма проблем да пътуваш с акумулатори, дори е много комфортно и по сигурно а проблема е че трябва да си ги купиш чисто нови което в България няма как да стане масово и през 2130 година. Ниско квалифициран народ, с високо кухо самочувствие който другите смятат за бял циганин може да кара коли с акумулатори само ако си ги открадне.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

      През март 2019 в Норвегия електромобилите са били 69% от всичките продавани коли!
      http://ev-sales.blogspot.com/search/label/Norway

      Според тебе, те там луди ли са или зимата не си карат колите?
      Фончо да се разберем с теб нещо.Когато комуникираш с мен не ми цитирай ама никакви глупендери от интернета.Питах ти ще тръгнеш ли?Ще качиш ли децата си?Тия са си глупаци винаги са били глупаци газта свърши ше свърши и нефта и ше ги видиш убавците прости.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
        Tи ше тръгнеш ли зимъска с тоя електрокар при -15 да речем на дълъг път извън града?
        През март 2019 в Норвегия електромобилите са били 69% от всичките продавани коли!
        http://ev-sales.blogspot.com/search/label/Norway

        Според тебе, те там луди ли са или зимата не си карат колите?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          За съжаление не разбирам немски за да му прегледам сметките на този. Виждам, че се занимава основно с икономика и политика, което ме прави подозрителен, че лобира за нещо. От статията на английски оставам с впечатление, че е смятъл енергията само за батерията, като е отишъл чак до мините. Ами ДВГ-та нямат ли редки метали в тях? Те не се ли добиват с много енергия? Трябва да се отчете всичко за целите автомобили, като ако отчитаме какво става и по мините ще е много трудоемко.

          Предимствата на електромобилите изобщо не са само в екологията. Отделно 7 литъра бензин или дизел за 100км имат толкова сложни формули и бълват какви ли не отрови при изгарянето. Стандартите ЕВРО 1..6 дори не споменават нищо за СО2.

          Най-лесно е да се изчакат критиките на това проучване, като виждам, че някои вече са се появили и оспорват директно и числата му
          https://newsbeezer.com/austriaeng/ex...pinion-making/
          Tи ше тръгнеш ли зимъска с тоя електрокар при -15 да речем на дълъг път извън града?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
            Уппс.
            Electric vehicles in Germany account for more CO2 emissions than diesel ones, according to a study by German scientists.
            http://brusselstimes.com/business/te...an-study-shows
            Ама това било валидно само за Германия, щото там все още въглищата имали сериозен дял.
            За съжаление не разбирам немски за да му прегледам сметките на този. Виждам, че се занимава основно с икономика и политика, което ме прави подозрителен, че лобира за нещо. От статията на английски оставам с впечатление, че е смятъл енергията само за батерията, като е отишъл чак до мините. Ами ДВГ-та нямат ли редки метали в тях? Те не се ли добиват с много енергия? Трябва да се отчете всичко за целите автомобили, като ако отчитаме какво става и по мините ще е много трудоемко.

            Предимствата на електромобилите изобщо не са само в екологията. Отделно 7 литъра бензин или дизел за 100км имат толкова сложни формули и бълват какви ли не отрови при изгарянето. Стандартите ЕВРО 1..6 дори не споменават нищо за СО2.

            Най-лесно е да се изчакат критиките на това проучване, като виждам, че някои вече са се появили и оспорват директно и числата му
            https://newsbeezer.com/austriaeng/ex...pinion-making/

            Коментар


            • Уппс.

              Electric vehicles in Germany account for more CO2 emissions than diesel ones, according to a study by German scientists.

              http://brusselstimes.com/business/te...an-study-shows


              Ама това било валидно само за Германия, щото там все още въглищата имали сериозен дял.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                През първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.
                Не е културно да пишеш на интернет с особени шрифтове, има си всеприета култура и етика. Честно казано не съм виждал компания на борсата, чиито продажби и акции да вървят по гладка линия нагоре. Ако видиш такава, веднага ми кажи - да стана и аз много богат за две нощи.

                Какво означва числото 86% което подмина без интерес? Ами ако продажбите на електромобили нараства с 50%, към 2028-ма в света ще се продават само електромобили.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                  1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../

                  2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:

                  Здраво дезинформираш!

                  Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

                  Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/

                  Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ
                  какво ти казвам, приятелче!

                  Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?

                  Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?

                  Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...

                  Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!

                  БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!
                  Бавнооборотни са корабните, под 500 об/мин. При тях, голямото времетраене на разширението, ги отдалечава от адиабатния теоретичен процес, а оттам, и от „цикъла на Дизел”. Относително малката контактна площ на триене , възможността за много прецизно дозирене на горивото и снижаването на страничния натиск поради по-широкото използване на безбиелни механизми, са причината за ръста на кпд. Масово двутактни, може и 6-тактни вече да правят, са неприложими в автомобилите. Абе хубаво ти го рече трейдърко, ама чукча не читател, чукча писател...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Може да съм дал грешен линк. За март в Китай числото е 118,000 електромобила. 1000 е било много отдавна спрямо динамиката на продажба на електромобили.
                    http://ev-sales.blogspot.com/

                    А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.



                    ?????

                    В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли.Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.


                    ?????

                    Има съвсем леко разминаване в бройката /твоята и моята/, но в името на консенсуса ще приема, че аз съм излъгал! ))

                    Коментар


                    • През първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.

                      Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями.



                      В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли. Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.

                      В същото време паричните резерви на Тесла са паднали с 1,5 млрд. долара: до края на тримесечието те са спаднали до 2,2 млрд. долара, като според компанията това намаление се дължи на по-ниско от очакваното предлагане на автомобили, намаляване на субсидиите за електрически автомобили в САЩ и плащане на 920 млн. долара. върху конвертируеми облигации.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../
                        Може да съм дал грешен линк. За март в Китай числото е 118,000 електромобила. 1000 е било много отдавна спрямо динамиката на продажба на електромобили.
                        http://ev-sales.blogspot.com/

                        А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.

                        Коментар


                        • А бе няма ли някой, който да напише съобщение до собственика на сайта да го изхвърлят този модератор.

                          Какво означава това да се напъваш да пишеш смислени коментари, с които да вдигаш автоматично рейтинга на сайта, как се зареждат елктромобилите с ток, достатъчен ли е тока, изгодно ли е и има ли смисъл да се инвестира в електромобили в зависиост от произвеждания за тях ток и някакъв да мине и да изпоизтрие всичките мнения за 5 мин със забележка "Не било по темата"?

                          Коментар


                          • безимeн - това са общи приказки до какво кпд достигат двг, при съвремените автомобили не се използват бавнооборотни дизелови двигатели, вземи се спри защото за да пишеш тези глупотевини разходваш времето си и го прахосваш. ДВГ не са точно топлинни машини, но това е сложно и не ми се пишат неща които няма да можеш да разбереш и защо и да те товаря. Няма ли нещо от което да разбираш повече и да си добре подготвен, занимай се с него а не с двг и ел.коли.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
                              https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                              Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

                              То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...

                              И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
                              https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine


                              1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../





                              2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:



                              Здраво дезинформираш!

                              Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

                              Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/



                              Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ
                              какво ти казвам, приятелче!


                              Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?

                              Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?

                              Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...


                              Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!


                              БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Вгледай се: „ТЕРМИЧЕН” кпд. Има още механичен, хидродинамичен, фрикционен (от съединител до гуми и път) кпд ... Та, става и по-нисък.
                                Мисля, че се има предвид "термодинамичен", но милениалите нямат възможност да разберат тази концепция посмъртно даже.

                                Коментар

                                Working...
                                X