IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
    Споменатата "полуобразователна" система наистина наплоди всякакви но, Образователната създаде кадърни специалисти, уважавани за уменията си навсякъде. Не е хубаво да плюеш в извора, от който сам вода си пил.
    После, относно отделяната топлина: Причините са посочените от Гигов, режимът на натоварване дава разликата. Бъди щедър, за Бога. Нищо не ти струва.
    Виж, че машините ги конструират кадърни и образовани хора, вярно е. Странно защо, въпреки всичката тази кадърност и образованост, проблемите с поддръжката - вместо да намаляват - растат. Много съм се чудил. И стигам до неутешителния извод, че - при повишената производителност и шляпането на решения на конвейр - нещата все по-често не се дооглеждат и дообмислят. Препирнята ебава мамата на качеството.
    Старата Гвардия още вАжи, Дани. Още вАжи.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре
      Дани - доколкото си спомням последния ни разговор с него - май е инженер именно по ДВГ. Обаче,
      Ако под "натоварване" разбира СИЛИТЕ в двигателя, е прав но, ако разбира НАПРЕЖЕНИЯТА в материалите, вече не. Бензиновите и дизеловите двигатели се оразмеряват по едни и същи закони и различни сили така, щото деформациите да са еластични и под контрол. Оттам съдя, че някой нещо пропуска.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
        Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре

        Коментар


        • majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Не знам как влияят на пазарите, обаче някой хора са доста объркани от промяната
              https://www.youtube.com/watch?v=j52odgkRxDs

              Коментар


              • Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнение
                Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

                За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
                Ами ...добре направеният дизел заравя най малко два бензинови таралясника ...целта е да купуваш по-често кола.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици

                  Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:

                  ТОП 10
                  1.Tesla Model 3
                  2.Porsche 911
                  3.Genesis G90
                  4.Chevrolet Corvette
                  5.Tesla Model S
                  6.Toyota Avalon
                  7.Kia Stinger
                  8.Chevrolet Bolt
                  9.Toyota Prius
                  10.Dodge Challenger
                  Първите две позиции са доста интересни. Ама както се казва първите нямат пари за Порше, а вторите викат на електричките електрокари.

                  Коментар


                  • [QUOTE=v_tin;n3438986]
                    Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
                    /QUOTE]

                    Добре де, съгласни сме, само не каза каква електрическа кола караш
                    Преди година и половина карах в щатите tesla S (Маями - Орландо). Докато не покараш няма как да разбереш. Не знам къде живееш, но ако е в Западна Европа прави тест драйв и после пак ще говорим.

                    Коментар


                    • Един българин преди години си караше таратайката с вода от чешмата........не е ли по добре да се изкарат чертежите и да се почва със
                      такива коли?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
                        Добре де, ти определено си фен на,електричките, с какво те обидиха?

                        Коментар


                        • [QUOTE=ED;n3438968]

                          За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици
                          /QUOTE]

                          Добре де, съгласни сме, само не каза каква електрическа кола караш

                          Коментар


                          • Да, загубите в топлина са фундаментален закон, неизбежни, ако термодинамиката е верна. Всяко превръщане на енергията от един вид в друг - от електрическа в механична, например - задължително се съпътства с отделяне и на топлинна енергия.

                            Триенето също изглежда неизбежна загуба - лагери, въздух, тава-онава.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
                              Да ти обясня нещо, щото си лаик в електротехниката, понятие си нямаш. Загубите с електродвигателите са ТОПЛИНАТА, която се отделя от тях. Разбра ли драги. Загуби=топлина. Това се отнася за елдвигателите. Загубите са предизвикани от два фактора; активното съпротивление на проводника и вихровите токове в магнитопровода. И двете неща произвеждат ТОПЛИНА, която е нежелана, т.е загуба. Идеалният двигател е този, който не отделя топлина, ама такъв няма.....
                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

                                За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.

                                Коментар

                                Working...
                                X