IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
    П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
    едно време с такваз са оборудвали москвич 70г някъде и 200км пробег имал. Четох някъде ма не се сещам къде.
    Аз си мислех за една друга "батерия" - гориво, че и халуминия (оказа се цинк) пак се "гори".
    По добре да е някво Фе че е по йофтино

    AUTO BILD България / Първият електрически Москвич – направен в България
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
      П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
      Last edited by supertrader; 27.11.2021, 09:07.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
        И защо да ползваш калпави батерии а не от тез убавите по 1,3квч за кг
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
          Не спираш с изцепките.
          Абе колко време ви трябва за да разберете че при вас мълчанието е злато?

          Да си чувал случайно че всички произведени електрички се продават в момента в който се появят при дилърите?

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Основната причина електромобилите да не навлизат е батериите им, много притесняват хората. Първо са доста скъп елемент - част от колата, второто е ремонта им, също е много скъп. Третото е че нямат вариант за аварийно захранване, случва се спре на пътя с разредена батерия примерно изненадващо колонката за зареждане на която разчита да зареди е повредена и не може. Затова ги отбягват и да минеш на електромобил си е приключение, т.е. авантюра. Тези неща могат да се поправят, например за аварийно зареждане може да има лека батерия която не е акумулатор и при нужда вместо да вика SOS и никой да не дойде, просто задейства заряда от такава батерия която е много лека като тегло защото енергийната и плътност е 1.3 киловатчаса на килограм тегло - 20 кг са 26 киловатчаса.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
              Да де, но идеята е тъпа, така че очаквам купувачи колкото и за търбичката...
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
                Тоя само си мели. Не се връзвай.

                Коментар


                • Имхотеп, къде искаш да бъдат, да се направи една батерия да става за тестване струва 100 хиляди долара, правят се в лаболатории..а такъв модул да се изработи да става за тестване ще струва няколко пъти по толкова. Затова Тодор отиде на варианта да го продаде като идея, като възможност да се защити с патент.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Мисля, Цицерон го беше казал, като го питали, как да различат гения от останалите:
                    Щом се покаже, тутакси, всички глупаци, се обезиняват срещу него.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Вие затова ли се въргаляте в калта, щото сте много грамотни?

                      Мислиш ли че, като продължаваш да повтаряш една тотална дивотия, тя става истина?
                      ...
                      Ама щом ТОВА ти носи радост...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Неграмотен си ти. Грамотен човек, досега да е разбрал.
                        Все тая, прочее, толкова можеш.
                        Вие затова ли се въргаляте в калта, щото сте много грамотни?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Разбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
                          Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Къде са тези малки модули бе суперфрик, никъде досега не съм видял подобно нещо? Освен неграмотните ви бръщолевения друго не съм чул?

                            Неграмотен си ти. Грамотен човек, досега да е разбрал.
                            Все тая, прочее, толкова можеш.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Импотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.
                              Къде са тези малки модули бе суперфрик, никъде досега не съм видял подобно нещо? Освен неграмотните ви бръщолевения друго не съм чул?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Импотеп, променили са се разбира се като остаряват, обаче като сложиш един нов той разбира се е обречен да не се дозарежда и да отиде бързо като параметри до тези на старите и живота му ще е долу горе колкото техния остатъчен живот. Това че е с малък капацитет и е евтин "нашия" е плюсът в тази ситуация. Иначе се сменят модули и то не само на батерии които са на изживяване, сиреч прекалено стари и то от големите модули подменят. Има разни видеа на такива сервизи, положението с тези плоските батерии които са навити и после сплескани когато тръгнат да ги поправят е много по трагично отколкото с цилиндричните, там какви батерии се хвърлят за да направят долу горе равна батерия. Малките модули да ги нарека са с огромно предимство, но всичко зависи и от това кой ще ги прави и доколко ще се изпипат и какво ИМЕ ще им излезе накрая на пазара.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X